Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 3. toukokuuta  (Luettu 1720 kertaa)

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #30 : 03.05.08 - klo:15:15 »

Aamulla töissä, päivällä kaverin kissoja katsomassa ja kaupassa ja nyt pönttöilyä... mutta väsyttää niin vietävästi. Ihana helle, voi pitää parvekkeen ovea auki... tai voisi muuten, mutta alakerran naapurit tupakoi pihan puolella vaikka suositus on että ulko-oven puolella vaan poltettaisiin.  [:-//] Ja mun kämppä on ylimpänä peltikaton alla. Ostan vesipyssyn ja ammun kaikki pihan puolella polttavat! Ni!

Jospas huomenaamulla saisi nukkua pitkään.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #31 : 03.05.08 - klo:16:41 »

Mielestäni pitäis tupakointi ovien ja ikkunoiden lähellä kieltää.
Täällä on kanssa makkarin ikkuna ulko-ovenkatoksen vieressä.  Kaikki savu tulee makkariin.
Partsin puolella on onneksi pariskunta, jotka ei sauhuttele.

Jokohan äitienpäivänä saa vastalla rätkiä itteesä, kun älytöntä vauhtia lehdet kasvaa puissa. [:-I] :-O :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 587
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #32 : 03.05.08 - klo:16:54 »

Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 860
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #33 : 03.05.08 - klo:16:55 »

kotona taas kierroksen jälkeen, sade alkoi parikymmentä minuuttia sitten ja vähäsen ukkostanutkin
huomenna vihertää oikein kunnolla  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #34 : 03.05.08 - klo:17:08 »

Päivää.

Nyt vasta istahin koneelle. Tehty eilisiä töitä, juu ja tänpäiväisiäkin. Tuntuu kuin ois happimyrkytys tai ainaskin auringonpistos naamassa.

Kissarintamalle ei kuulu mitään uutta. Tiitu on vaisu, ei parempi ei pahempi, että silleen. [:-I] Soitin apteekkiin, kun mietin, että oliko se semmonen punkkiaine tehokas myös muihin "ulkoloisiin" (kun Tiitu itteään vähän rapsii, tosin lähinnä korvista), mutta ei se aine tehoa kuin punkkeihin ja kirppuihin... Tiedän, että reseptillä saa kyllä ihan erilaisia aineksia, JOS on niitä ulkoloisia, mitä lie lajeja niitä onkaan. Ei voi kuin seurailla tilannetta.

Ittellä kutittaa silmiä ja vähän turvoksissa luomet, jo monta päivää. Jotain allergiaa kaiketi. Kurkkuakin karhentaa ja vali. No ei pahasti mutta kuitenkin.

Kaunista päivää kaikillen, on niin kaunista että pakahun! Ei tämmöstä voi kestää!
 :-))
Oon kuvaillu myöskin tänään. Ois vähä "Täällä tänään" -ketjuun asiaa. [:-DD] Ku ehtis keretä ja jaksaa.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #35 : 03.05.08 - klo:17:10 »

  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #36 : 03.05.08 - klo:17:27 »

Juu ja ai nii, kiitos kaikille kysymästä kuulumisiani. Kerkisinkin tuolla jo kertoo.

Naurattaa eilinen Susun kertomus kui katille annetaan pilleriä - kokemuksia elävästä elämästä.

Ai tätäkö tarkoitat?



Aamusella pikkasen lueskelin viestejä ja huomasin tään, ni päätin ottaa todistuskuvan. [:-DD] Jos joku ei vaikka usko mun stooreja täällä. :-)) Asia on täten todistettu nahkasormikkaiden osalta.

Se lääkkeen perillemeno kurkkuun jää nyt ikävä kyllä todistamatta, vaikka kauheesti sillä hetkellä otin samalla valokuvia, sillee tosi nopeesti, ni ne jostain syystä ei oikein onnistuneet ne kuvat. Uskokoon ken tahtoo... [:-I] [:-DD] (miten mulla on usein semmonen olo, että oon jotenkin "juttele sinä vaan, kyllä sinut tunnetaan, ja vaikka sä valheeksi vannotkin, niin kyllä sua uskotaan" -tyyppi... :-O [:-DD] )

Joo mut kai se lääke molemmille perille meni. [:-I] [:-)]

Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 860
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #37 : 03.05.08 - klo:17:34 »

Äkkiä ostamaan uudet hanskat  :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 752
  • Itä-Uusimaa
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #38 : 03.05.08 - klo:17:51 »

Haaska toi Sussin kuva  :-))

Lämmintä on, mutta ei yhtä lämmintä kuin eilen, mutta riittävän lämmintä kummiskin  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #39 : 03.05.08 - klo:18:05 »

Pitikin just tulla mainitsemaan, että onpas kylmä ilma. Vain +21! :-))

Mun yks viesti katosi johonkin. :-O Ei kai se menny väärään osastoon, puhuin mm. että menkääs täppäämään.

Ja että kissojen lääkitseminen pyykkikorissa oli mainio keksintö, en oo ennen tajunnut. Heidän on sieltä hiukan vaikeempi nääs karata. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 860
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #40 : 03.05.08 - klo:18:07 »

15,7 sade ei kovin pitkään kestänyt ja varmasti teki luonnolle hyvää [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #41 : 03.05.08 - klo:18:28 »


Ja että kissojen lääkitseminen pyykkikorissa oli mainio keksintö, en oo ennen tajunnut. Heidän on sieltä hiukan vaikeempi nääs karata. [:-)]

Enpäs ole keksinyt vielä pyykkikoria. Arvoa lääkitsen joka toinen päivä puolikkaalla pillerillä. Hankalinta on saada Arvo kiinni. Hän nimittäin tietää tasan tarkkaan minä päivänä lääke tulee. Eikä se lääkkeen antaminen Arvoa rasita, mutta se hetkellinen vapaudenriisto.
Olen joskus sortunut niin raukkamaiseen tekoon, että houkuttelen Arvoa valjailla - että mennään muka ulos, niin saan hänet paremmin kiinni. Sitten ote takaapäin, suu auki ja pilleri suoraan nieluun. Jos jättää vähänkään ulommas, tulee pilleri taatusti ulos. Mutta suoraan nieluun!

Kesti se tovin ennen kuin opin sen nopean ja varman lääkitsemisen muodon.
--------------
Arvo tuossa muuten tuumaili aamulla, että hänen mielestään pitäisi kaikille järjestää "mummi-testi" ennenkuin hyväksytään mummiksi. Hänen mielestään mummi lässyttää ja pussailee aivan liikaa - etenkin toisten nähden!
Sitten ehdotin hänelle, että laitapa sitten mummisi vaihtoon!
Hän siihen tuumasi, että ole nyt vielä toistaiseksi....
 [:-DD]
--------------
Koiramainen lisäys:
Tapasin taas tänään pihalla suuren SalaRakkaani Matin. Hän oli niin tyytyväisenä sylissäni rapsuteltavana. Sitten uhkasin Matin äidille, että taidan syödä tuon Matin, kun se on niin lutunen.
Matin äiti naureskeli: "Olisi minulla sitten kotiväelle kerrottavaa. Minulla on huonoja ja hyviä uutisia:
huonot uutiset: Matti on syöty. Hyvät uutiset: Helena söi Matin!"

Eihän tätä nyt tietysti kukaan ymmärrä! Mulla on hyvin kiero ja omaperäinen huumorintaju!
Mutta elekee välittäkö mittään! [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 03.05.08 - klo:18:32 kirjoittanut Rouva Hömötiainen »
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 860
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #42 : 03.05.08 - klo:18:39 »

 [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 587
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #43 : 03.05.08 - klo:18:48 »

Kyllä täällä ainakin ymmärretään just tuollaista huumoria, mitä Rouva Hömötiainen viljelee  :-))

Susun hanskat  [:-I]  [:-DD]  [:-DDD]

Kaarinilla lystikäs kortti.

Täällä ukkosti. Ei sentään ihan kohdalla ollut, mutta sen verran lähellä, että vedeltiin tepseleitä pois seinästä. -Siis pistorasiasta  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 3. toukokuuta
« Vastaus #44 : 03.05.08 - klo:19:00 »

Mullakin meni hyvin rutiinilla pillerinanto silloin, kun Kirsikalle piti syöttää viisi viikkoa antibioottia, kaksi päivässä. Oli ihan ikioma tekniikka, ja tietysti kissakin tottui siihen (oli vasta 7 kk), niin se alkoi sujua niin, että siihen meni n. 5 sekuntia. :-))

Silloin vippasin neidin lattialle selälleen mun jalkojen väliin, kastoin pillerin kermaviiliin (tulee liukkaampi ja paremman makuinen) ja sujautin vaan kurkkuun. Käsissä punaiset nahkasormikkaat. Siis nimenomaan punaiset. [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.141 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.