Voi kiitos teille toivotuksista
. Tämä päivä menee ihan kivasti vielä ja huominenkin. Perjantai on se ällölöllöpäivä, lauantai on kanssa aika ikävä, mutta sunnuntaina hiukka helpottaa. Viisi hoitoa on nyt takana, vielä yksi on kestettävä näitä litkuhoitoja, sitten alkaa sädetykset, jotka kyllä kuulemma vähän väsyttävät ja saattavat loppuaikona jopa hieman kärventääkin sädetettyä aluetta, mutta ei se minulle ole ollenkaan kauhistus. Nää etovat hoidot ovat vaan niin pahuksen ikäviä.
Tänään ensimmäistä kertaa ei löytynyt eka kokeilulla suonta, joten piti piikittää kaksi kertaa ennen kuin alkoi suoni vetämään, mutta vetikin sitten lujaa
.
On mulla ennekin nyt tän hoidon kanssa ollut suonien kanssa ongelmia. Joka kerta ennen hoitoja pitää käydä arvauskeskuksessa verikokeissa. Yhden kerran hoituritäti piikitti kolme kertaa ennen kuin löytyi suoni. Eli ei se saanut otettua kyynärtaipeesta sitä verta, piti ottaa hieman ranteesta ylöspäin olevasta suonesta. Tää täti käyttääkin nykyään mun kohdalla ns. keltaista avoneulaa joka on tavallista neulaa paksumpi. Muut hoiturit osaavat ottaa näillä ohuilla uusilla neuloilla ihan hyvin.
Vaan olipas kiva tulla pöntölle ja lukea näitä toivotuksia. Ootte te ihania myötäeläviä ihmisiä