Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SUNNUNTAI 4.5.2008  (Luettu 1710 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #45 : 04.05.08 - klo:12:04 »

Toivotaan että Tiitu löytyy, kaikkea voi tulla eteen eikä niitä voi ennalta aavistaa, eli ei kannata tuomita itseään, se jos mikä on rankkaa ja voimia kuluttavaa vaikka kyllähän siihenkin tulee sorruttua, puhuu kokemus.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008 Tiitu löytyi!
« Vastaus #46 : 04.05.08 - klo:12:22 »

Tiitu löytyi! :-O

Naapuri löysi Tiitun takapihallaan olevasta pusikosta. Tai semmosesta pajurisukosta. Elossa on ja kunto ihan samanlainen kuin aiemminkin. Oli sillä voimaa pikkusen vastustella sylissä oloa, ei kuitenkaan lähtenyt karkuun, kun kömmin sinne risukkoon.

Heti huomenna aamulla sitten lääkäriin. Sitten tietää voiko jotakin tehdä. Mutta nyt tiedän missä Tiitu on, luojan kiitos.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #47 : 04.05.08 - klo:12:28 »

Ihana uutinen!!! Kylläpä helpotti oloa! Ja huomenna lääkäriin, sitten selviää varmasti!
Oi kuinka olen onnellinen puolestasi!!!! [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #48 : 04.05.08 - klo:12:36 »

Voi hyvänen aika sentään. Voitte ehkä arvata että on huojentunut olo täälläkin! Sain sentään mahdollisuuden yrittää parhaani, huomenna lääkäriin ja sittenhän se selviää. Selviää mikä selviää, mutta epävarmuudessa ei tarvi enää olla, eikä Tiitun yksin kärsiä jossakin.

Ihan samanlainen tosiaan on kuin aiemminkin. Punnitsin äsken, 3,5 kiloa... [:-I] Ei se oikein hyvältä kyllä kuulosta, mutta kaikkemme tehdään.

Ja taas... heti kun laskin Tiitun sylistä lattialle, niin kissanhiekkaa nuolemaan, vaikka nyt vadissa on sitä meidän tavallista hiekkaa. Tuo on kyllä outoa... Auttaakseni en kyllä nyt osaa oikein muuta tehdä, kuin yrittää antaa vettä, vaikka vähän kerrallaan suuhun, jos ei itse juo. Tietysti tarjota ruokaa, jos suostuisi syömään. Katsotaan.
Kirjattu

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #49 : 04.05.08 - klo:12:46 »

Hyvää Päivää! [:-)] [:-)]

Ulkona on pilvetön, aurinkoinen, tyyni ja lämmin sää. Lämmintä on+19 astetta.

Rannalla oli paljon lintuja!   Onneksi Tiitu löytyi! Olen varma,että lääkäri selvittää Tiitun sairauden ja Tiitu paranee! [:-)] [:-)]
Hyvää sunnuntaita kaikille! [:46] [:46]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #50 : 04.05.08 - klo:13:01 »

Voihan sillä olla joku tulehdus tullut päälle. Korvissa ainakin on jotakin, ravistelee päätä hiukan. Turhaahan se itte on arvailla, mutta enhän mä muuta tee kuin mietin.

Tiitu joi vettä, ihan itse! :-O Ruokaa ei syönyt. Mutta kömpi tuolta piilonurkasta veden juomisen jälkeen itte ylös, ja ulko-ovelle. Jooba. On kyllä ovet ja ikkunat lukoissa ja salvoissa!
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #51 : 04.05.08 - klo:13:07 »

Hienoa että Tiitu löytyi!  [:-)]
Töitä kohti pitää kohta kiiruhtaa, aamu mennytkin laiskotellessa mitä nyt tunnin
lenkki tehtiin poikien kanssa.
Leppoisaa sunnuntaita!  [:45]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #52 : 04.05.08 - klo:13:09 »

Mukava kun Tiitu löytyi [:-)]
Toivotaan että huomenna lääkärissä selviä syy ja löytyy konstit parantua.

Minä aloitin tänään pyöräilykauden. Ei uskois miten rankalta ensin tuntuu. No jospa pikkuhiljaa kunto kohentuisi.
Nyt ulos olemaan vain ja aurinkoon. Katselemaan jos vaikka perhosia näkyisi. [:45] [:9]

Oikein mukavaa sunnuntaita kaikille. [:-)]

Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #53 : 04.05.08 - klo:14:07 »

Ihanaa, et Tiitu löytyi. [:-)]  Elin niin voimakkaasti mukana, kun Sus, kerroit niin elävästi tapahtuman kulun.  [:-)]
Nyt on alkanut pilveilee.  On niin hikisen oloista, et taitaa päivemmällä taivaalla paukahdella.
Täytyy kohta lähteä pienelle lenkille.  [:70]
Pärjäilkää!!  :-)) :-))
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #54 : 04.05.08 - klo:14:12 »

Aurinkoista sunnuntaita.   [:46]
Susulla ollutkin raskas yö ja päivä.     [:1]  Onneksi Tiitu löytyi.   [:-)]    Toivotaan,että lääkärissä saisi avun.
Päivä on mennyt Tikrun kanssa ulkona ja siinä samalla rappasin kukkapenkkejä.Kummasti sieltä löytyi kukkien alkuja. Vuohenjuuressakin nuppuja pensaan suojassa.
Kasvimaan laidalla raparperit jo nousemassa,kun vähän rappasin suojakerrosta pois.
Lunta on silti hallin kupeessa vielä.Tänään keskipihalta häipyi viimeinen lumenripe. Nyt sitten odotetaan pihan kuivumista.
Kaulaa kuumottaa,se on hankalin paikka suojata,varsinkin korvan ympäriltä.   [:-(]
Nyt pitää ruveta ruokaa laittamaan. Ulkona tulee nälkä.   :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 591
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #55 : 04.05.08 - klo:14:29 »

Voi mikä ilouutinen täältä löytyi, kun avasin ketjun. Tiitu on löytynyt!  [:-)] [:-)] Epävarmuus on poissa  [:-)] [:-)]. Voiko parempaa uutista ollakaan.

Minä kävin tuossa koiralenkillä. Ainakin kolme senttiä pitkä, tummanpuhuva koppakuoriainen tepasteli yli tien. Pieni päästäinen oli päässyt matkansa päähän ja makasi hengettömänä tiellä. Ei ollut jäänyt auton alle. En tiedä, mikä sen oli tappanut.
Ensimmäiset metsäorvokit olivat kukassa.
Ihana ilma oli kuljeskella.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 864
  • Säkylä ** älykäS
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #56 : 04.05.08 - klo:14:35 »

 [:-)] Hyvä että Tiitu löytyi [:-)]

Ja nyt kävelyn jälkeen pyöräkierrokselle, ulkona 18,7 plussaa [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

luscinia

  • Vieras
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #57 : 04.05.08 - klo:14:48 »

Kylläpä tuntuu täälläkin hyvältä, kun Tiitu löytyi!
Koulutushommat on nyt tehty ja oppilaita, kesällä kukkivia kukkia, on omissa pikkuruukuissaan  n. 750! Piti ottaa toinen luokkahuonekin, eli vanhempi kasvihuone, käyttöön.
Samettiruusut ovat melkein jo kukassa ja ne siirtyvätkin pian pihalle omiin laatikoihinsa vielä kasvamaan ja kukkimaan.
Asterit ovat hieman huonosti aloittaneet, tarvitsivat melkein harjaannuskoulutusta.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #58 : 04.05.08 - klo:15:02 »

Kiitos kaikille myötäelosta. Mua jo hiukan nolottaa, kun saan muutkin ihmiset jännitykseen. [:17] Onneks jännitys nyt laukesi. [:-)] Semmoinenkin myönteinen uutinen, että äsken Tiitu joi maitoakin. Sitä pitää kyllä maanitella, kastoin sormeen ja se nuuhki ja sitten lipaisi sormea. Sit alkoi juomaan itse. Vettäkin joi aika paljon. Hyviä merkkejä kuitenkin nämä.


Ai niin, siitä tulipalosta... oli lehdessä. Korjauskelvottomaksi paloi se talo. Ymmärtääkseni siis purkukuntoon. Hm.

Nyt jos saisi aivonsa keskittymään vähän puuhasteluihin. Nuo kevään kukkahommat, huhheli huh. Ois hiukka kiire eräillä kylvöksilläni. Tällä hetkellä oon itse asiassa kiitollinen, että mun idätykset onnistui hiukka heikosti. Vähemmän töitä. Oisin ihan helisemässä niitten kanssa nyt jos kaikki ois itäneet. :-)) Kun oon nyt jo helisemässä.

Nyt ulos. [:-)]

Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #59 : 04.05.08 - klo:15:58 »

Hienoa kun Tiitu vihdoinviimein löytyi  [:-)] [:-)]

Aurinkoista ja aika tyyntä on ulkona ja kesäisen lämmintä 19,1 plussaa, ihana ilma  [:-)] [:-)]  vaahterat kukkii tosi runsaasti pihalla,
muitakin kukkivia kasveja ilmestyy päiväpäivältä enempi, perhosiakin on ollut jonkin verran liikkeellä ja eka sisiliskonkin näin tänään [:-)]
Kuivaa on metsässä ja ruohikot on kuivia, pii-paa autot olivat liikkeellä, jossakin Tuiskulan suunnilla oli varmasti jokin tulipalo .... [:-I]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.241 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.