Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SUNNUNTAI 4.5.2008  (Luettu 1698 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #75 : 04.05.08 - klo:18:55 »

Siis hitsi oon saanut aikaiseksi paljon. Omien kylvösten kanssa on lähes kaikki valmista niin, että ulos vaan purnukat siirtää, kun säät sallivat. [:-)] Rankinta oli kyllä itse ajattelutyö ja suunnittelu, mitä minnekin. Kun noita köynnöksiä on sen seitsemää sorttia ja rakennan taas sen riemukaaren, niin aika kova vuntsaaminen. Etteivät tukahduta toisiaan jne. Sekalainen seurakunta tulee mun riemukaaresta (jälleen :-)) ) mut emäntäkin on aika sekalainen, joten eiköhän siitä mun näköinen tuu. [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #76 : 04.05.08 - klo:18:56 »

Kauhee enks mä tänä vuonna joudu ostamaan kuin orvokkeja? :-O Mullahan on kaikkee. :-O Ei, kyllä mun johonkin täytyy saada rahaa törsätä. :-))
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #77 : 04.05.08 - klo:18:57 »

Joko saa alkaa valittamaan että on liian kuuma ja toivoa sitä sadetta tännekin  [NUT]

Kyllä saa, minullakin on iltapäivän särkenyt päätä, lieneekö ukkosta lähistöllä ?  :-O

Iltapäivällä jyrähti muutaman kerran, mutta se siitä...
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #78 : 04.05.08 - klo:19:13 »

Mulla on ollut niin ihana päivä, että ihan hävettää. Vai pitääkö suomalaisen aina hävetä, jos oikeesti on ollut kivaa.

Minä kun aina ajattelen vain itseäni-   paitsi sitten tietysti rakkaita mummitettavia ja kummitettavia, Tiitua ja Pyryä ja omia poikiani ja Mattia ja alakerran koiraa ja Kaapoa ja sitä ötökkää, jonka aivan vahingossa listin äsken pöydälle.....
ja kaikkia ja kaikkia tärkeitä ihmisiä

--------------------
Teimme eilen ystävän kanssa ex tempore -päätöksen, että tänään grillataan. Sitten käytiin kaupassa, viinit kylmään, snapsit pakkaseen ja grilli päälle. Kuusi tuntia istuttiin tuolla pihalla ja touhuttiin grillin ääressä ja sitten vaan syötiin ja syötiin ja taas syötiin.
Aivan naapuritalostakin tuli pariskunta siihen piipahtamaan ja ihailemaan meidän pihaa ja ihanaa grillijuhlaa.
Eikä se mikään juhla ollut, vaan juuri sitä: "carpe diem" - tartu hetkeen! Siinä sielu ja mieli rauhoittui, muisteltiin ihanat menneet hetket, suunniteltiin tulevia kivoja reissuja, oltiin ihan Luojan temppelissä, peippo lauloi taukoamatta, aurinko paistoi, ruoka maistui ja naapurit ovat kivoja! [:-)]
Todettiin siinä, että voimme olla todella onnellisia, ollaan terveitä, on työpaikka ja oma koti ja voimme nauttia luonnosta ihan näin pihapiirissä. Ei tarvitse lähteä mihinkään kauemmaksi.

Ja kun vielä Tiitukin löytyi, niin mieli on hyvä.
Tiitulle suukkonen!
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 864
  • Säkylä ** älykäS
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #79 : 04.05.08 - klo:19:18 »

Päivän pyöräkierros tehty ja mittariin tuli vähän yli 50km  [:-)]
Ulkona nyt 14,5 ja aurinkoa ja vähäsen tuulta
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #80 : 04.05.08 - klo:19:33 »


Ja kun vielä Tiitukin löytyi, niin mieli on hyvä.
Tiitulle suukkonen!

Tiitu Reppuhousu ottaa suukkosen vastaan. [:-)] Hän nukkuu. Maitoa litki hiukan jo toistamiseen. Mami käy välillä aina kertomassa, että huomenna haetaan apua.

Teidän grillihetki kuulosti ihanalta. Vai onko kuusi tuntia "hetki"? :-)) On se. Se on sellainen venytetty hetki.

"Hetki" on siis venyvä käsite. [:-DD]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #81 : 04.05.08 - klo:19:36 »

Kyllä nyt sataa oikein kunnolla, Pilvikin kävi sitä ihmettelemässä kuistilla !  [:-)]
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #82 : 04.05.08 - klo:19:36 »

Onpas Susulla ollut rankkaa  [:1] halaus sulle ja leuanalusrapsutus Tiitulle! Toivottavasti tulee pian kuntoon!

Täälläkin on ollut upea päivä, mutta äsken kun pihalle piipahdin, niin selvästi on viilennyt. Voiiiiii, nytkö se kesä jo loppui  [:´((]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 864
  • Säkylä ** älykäS
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #83 : 04.05.08 - klo:19:37 »

paistaa, taitaa eilisen alkuillan sade vaihtanut nyt paikkaa  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #84 : 04.05.08 - klo:19:47 »

Meilläkin vielä paistaa ja lämpöä +18.

Mua muutes huvittaa, kun oikeestaan mun ei tarvis kertoa säätietoja, kun Minni yleensä tekee sen mun puolesta. :-)) Päivällä oli täällä jälleen tasan tarkkaan "Minninsää". :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #85 : 04.05.08 - klo:19:49 »

Ai että mä oon kans nyt niin onnellinen, kun sain nuo kasvihommat tehdä niin autuaallisen ihanassa säässä. Suorastaan nautin. Viileessä nautinto ei kyl ois ollu niin kauheen suuri... Ja noilla hommilla oli jo kiire. [:-)]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #86 : 04.05.08 - klo:19:56 »

Hömis sanoi osuvasti viime viestissään tuntemuksiaan.
Mulla on ihan samanlaisia ajatuksia.
Olen tyytyväinen eloon ja oloon. Tällaisena päivänä saapi pyllistellä kukkamaiden kimpussa, viljellä taimia, ihmetellä ja kuulostella luontoa, harrastella mukavia asioita, kokeilla kaikenmoisia mitä päätän pähkähtää, tuumailla ja tuunailla. Ainoa "musta kohta" on tuo duuni, se ei ole ihan järjestyksessä, mutta sitä teen mitä on, painan työpaikan oven kiinni 8 tunnin jälkeen ja yritän unohtaa koko jutun vapaa-aikana.

Oon iloinen kun Tiitu löytyi ja varmaan vaiva selviää huomenna. Kaikki ollaan huolissaan.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #87 : 04.05.08 - klo:20:03 »

Voivoi, lupasi kylmää pohjoisesta sekä sadetta ja etelä-lappiin räntääkin  [:-/]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 752
  • Itä-Uusimaa
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #88 : 04.05.08 - klo:20:03 »

Meilläkin vielä paistaa ja lämpöä +18.

Mua muutes huvittaa, kun oikeestaan mun ei tarvis kertoa säätietoja, kun Minni yleensä tekee sen mun puolesta. :-)) Päivällä oli täällä jälleen tasan tarkkaan "Minninsää". :-))


 [:-DD] [:-DD] hassuu, kun kuitenkin on matkaa n. 80 km  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #89 : 04.05.08 - klo:20:18 »

Hirveän paljon vieraita pöntöllä ja suurin osa kirjoittaa aiheeseen "telkänpönttökamera". Onkohan ne niitä ilkimyksiä?  :-O
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.
 

Sivu luotiin 0.246 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.