Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SUNNUNTAI 4.5.2008  (Luettu 2059 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Vs: SUNNUNTAI 4.5.2008
« Vastaus #30 : 04.05.08 - klo:10:28 »

Voi Sus, kuinka surullista.
Tuo äkillinen laihtuminen ja kunnon huonontuminen tuntuu tutulta. Niin kävi meidän Riesan. En huomannut mitään enkä osannut epäill. Eräänä päivänä vaan se oli aivan loppuunväsyyt.
Syyttelin itseäni tietysti.
Lääkäri sanoi, että varmasti olet hoitanut kissasi hyvin - tuota sairastumista on todella vaikea ennakolta nähdä. Kissa peittelee sen hyvin.

Voisko olla joku munuaissairaus? En ole lääkäri, en arvaile.
Mutta tuskasi ja epätoivosi ymmärrän.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 04.05.08 - klo:10:51 »

Puhuin juuri äitini kanssa puhelimessa ja hän oli myös aivan ällistynyt. Koska oli täällä alkuviikosta ja Tiitu oli iloinen ja reipas ja puski ja kiehnäsi, ei mitään outoa ollut Tiitussa. Myös söi normaalisti.

Epäili jos on syönyt jotaki myrkkyä, rotanmyrkkyä... Mutta ei se nyt oikein täsmää... vissiin... [?]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 04.05.08 - klo:10:57 »

Rotanmyrkkyhän ohentaa verta niin, että tulee sisäisiä verenvuotoja. Luulen, että olisit jo aiemmin huomannut Tiitussa jotain outoa. Eletään toivossa, että Tiitu vielä tulee kotiin.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 04.05.08 - klo:11:00 »

Mua sitten SUUTUTTAA TUO KISSANHIEKKAJUTTU!

Enhän mä nyt muuten olis sairasta kissaa ulos laskenut! Mutku ei voinut antaa kissanhiekkaa. Kun sattui sattumalta olemaan erilaista kuin koskaan aiemmin ja sitä rupes syömään. Kun ois tajunnut. Ois mulla ollut sitä meidän tavallistakin täällä.

Toistan vielä, että jos Tiitu on kuollut, niin olisi se kuollut täällä sisälläkin, mutta tietäisin sitten eikä tarvitsisi olla epävarmuudessa. [:´(]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #34 : 04.05.08 - klo:11:03 »

Rotanmyrkky tuskin on kyseessä, mun jo edesmennyt Termari-koirani söi sitä aikanaan ja
oksensi verta, päästiin nopeasti lääkäriin ja selvisi siitä, vaikka lääkäri arvelikin ettei selviä.
Toivottavasti Tiitu löytyy terveenä.  [:-)]

Nyt alkaa jo olla taas liian  kuuma ulkona koiruuksille, käytiin yli tunnin lenkki ja loppumatka
oli jo vähän väsynyttä läähätystä helteessä. Eivät ole tottuneet näin äkkiseltään moiseen.

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 04.05.08 - klo:11:09 »

Mua sitten SUUTUTTAA TUO KISSANHIEKKAJUTTU!

Enhän mä nyt muuten olis sairasta kissaa ulos laskenut! Mutku ei voinut antaa kissanhiekkaa. Kun sattui sattumalta olemaan erilaista kuin koskaan aiemmin ja sitä rupes syömään. Kun ois tajunnut. Ois mulla ollut sitä meidän tavallistakin täällä.

Toistan vielä, että jos Tiitu on kuollut, niin olisi se kuollut täällä sisälläkin, mutta tietäisin sitten eikä tarvitsisi olla epävarmuudessa. [:´(]

Epävarmuus on kyllä pahin. Minä tiedän sen, kun joskus hain omaa kissaani....
Kunpa Tiitu löytyisi. Jos Sinulla on hyviä naapureita, niin pyydä heitäkin tarkastamaan kaikki rakennustensa alustat.
Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #36 : 04.05.08 - klo:11:16 »

Aurinkoinen sunnuntaipäivä jälleen, asteita 19,4!
No ne pääskyset ovat sitten käyneet entisellä pesäpaikallaan, käyntikortit olivat jättäneet allaolevan tuolin selkänojille!
Isäntä rakensi pikku tason sinne pesän alapuolelle, jolle käyntikortit voi jättää, joten ei hätää....jos vielä saapuvat ja ovat tosi tervetulleita.
Kirjosiepot ovat häirinneet pikkuvarpusten ja tinttien pönttöjen touhuja, tarkastuksia on tehty, saas nähdä, kuka voitta, ts jatkaa/tai alkaa pesinnän kyseisessä pöntössä!
Tulppaanit kukkivat ja koulutuksessa ovat olleet taas monet kasvit, joka olivat niin hentoisia, etteivät oikein pulpetteihinsa osuneet, mutta edistymistä tapahtunee.

Hyvää päivää tänäänkin!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #37 : 04.05.08 - klo:11:17 »

Alan epäillä jotakin sairautta, kuten Hömis kertoi. Kukaan vaan ei huomannut. Ja oisko se ollut parannettavissa... jos ja jos ja jos.

Olen naapureiden kanssa puhunut. Kukaan ei ole nähnyt.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #38 : 04.05.08 - klo:11:20 »

Susulle:  [:1]
Muistan itse sen epävarmuuden, joka vallitsi omassa perheessämme, kun Nalle-koira katosi, eikä koskaan löytynyt...  [:´(]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #39 : 04.05.08 - klo:11:25 »

Meidän Riesalla lääkäri epäili sokeritautia tai sitten jotain munuaisten vajaatoimintaa. Hän sanoi, että lääkkeillä voitaisiin elämään pitkittää muutama kuukausi. En halunnut mitään lääkityksiä.

Kyllä se todella nopeasti meilläkin tapahtui. Olin todella yllättynyt. Mutta sitten huojentunut, kun hän pääsi pois kärsimästä.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 04.05.08 - klo:11:27 »

Sus,  [:1]

Kaunista sunnuntaipäivää pönttöläisille.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #41 : 04.05.08 - klo:11:29 »

Toivottavasti Tiitu kuitenkin löytyy, ettei Susin tarvitse elää epätietoisuudessa  [:´((]

Täällä alkaa tapettien repiminen  [NUT]
+19 astetta varjossa. Onneksi sortsi-laatikko löytyi alakerrasta. Alkoi jo tulla hikiset oltavat!

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #42 : 04.05.08 - klo:11:37 »

Tiitun löytymistä toivon minäkin!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 04.05.08 - klo:11:59 »

Susulle  [:1]

Minun pitää mennä vähän ulkohommiin.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #44 : 04.05.08 - klo:12:00 »

Tänään on hirvittävä helle! Ei lainkaan kivaa.
Mutta kohta sauhuaa grilli ja syömme ulkona. Varmaankin paistuu broileri. Viinit on kylmenemässä, snapsit pakkasessa.
 [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.