Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 5.5.2008  (Luettu 1463 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #75 : 05.05.08 - klo:20:14 »

Hrrrrrrrrrrrrrrrrrr, kylymä. +7 Tuuuuuleeeeee. Kuinkahan kauan nää kylmät kestää? [:-I]

Tiitu on taas piileskelemässä, no niinhän nuo tekevät. Pelästyin nimittäin, kun en löytänyt sitä mistään, taskulampulla tutkin kaikki mahdolliset kolot. Se ei VOINUT mitenkään olla karannut, mutkun oon niin hajamielinen, saatan jättää oven tai ikkunan rakosilleen vahingossa hetkeksi... [:-I] Löytyi se tuolta eteisen perimmäisestä nurkasta yhden laatikoston alta viimein. Pitää kaivaa se sieltä pois, se on talon kylmin paikka, ei liene hyvä asia virtsatietulehdukselle.

Vuohenjuuri oli pihalla alkanut kukkimaan, samoin kevätesikko. Kulleroissa on isot nuput. Kahden sortin narsissit kukkivat.

Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 867
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #76 : 05.05.08 - klo:20:28 »

Kotiuduttu kauppamatkalta ja kaupasta ostettu mm juomaa ja pakkaus possunpihvejä
tuulee edelleen ja lämpöä ulkona 10,1
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #77 : 05.05.08 - klo:20:37 »

Tiitu tykkää säikytellä Susua leikkimällä piilosta  [:-)].

Kohta taas töihin lähtö edessä. Tuli nukuttua peräti puolisen tuntia illalla. Aamulla kyllä nukuin melkein viisi tuntia.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #78 : 05.05.08 - klo:20:40 »

Tiitu tykkää säikytellä Susua leikkimällä piilosta  [:-)].

Kohta taas töihin lähtö edessä. Tuli nukuttua peräti puolisen tuntia illalla. Aamulla kyllä nukuin melkein viisi tuntia.

Juu, Tiitu säikyttelee mua ja mä säikyttelen pönttöläisiä. Mietin just, että oon mä kans "mestari" säikyttelemään, kun ensin "me ollaan Penasta huolissamme niin" kun hää otti pitkät, toukkatollerona. Sit Tiitu otti pitkät. Ihme katoiluilmiöitä täällä. [NUT] [:-DD]

Jaksua yötyöhön Mesikselle. [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #79 : 05.05.08 - klo:20:48 »

Iltaa kaikille! [:-)]  Täällä tänään vuorossa sadepäivä ja kovasti tuulta oli myöskin.
Mittarilukemia, yön alin oli +5,5 ja päivän luvuissa ylin ehti aamupäivällä olla +8,9 ja alin jopa +2,2 sekä nyt edelleen viileää +2,8 astetta.
Asioita tänään ja kaikenlaista pientä askaretta lisäksi.

Ketju lukematta jälleen, kuten useana päivänä jo.

Toivotaan kaikille leppoista oloa ja kesän odotusta sekä mukavaa maanantai iltaa!   [:43]  [:45]  [:43]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 867
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #80 : 05.05.08 - klo:20:57 »

Tänään lämpötila vaihdellut 8,2 ja 13,1 asteen välillä, vähäsen olisi täytynyt olla enemmin lämpöä, metsäteillä aika hiljaista
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #81 : 05.05.08 - klo:20:58 »

Ulkona on ihanan viileetää.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #82 : 05.05.08 - klo:21:08 »

Tiitu tykkää säikytellä Susua leikkimällä piilosta  [:-)].

Kohta taas töihin lähtö edessä. Tuli nukuttua peräti puolisen tuntia illalla. Aamulla kyllä nukuin melkein viisi tuntia.

Juu, Tiitu säikyttelee mua ja mä säikyttelen pönttöläisiä. Mietin just, että oon mä kans "mestari" säikyttelemään, kun ensin "me ollaan Penasta huolissamme niin" kun hää otti pitkät, toukkatollerona. Sit Tiitu otti pitkät. Ihme katoiluilmiöitä täällä. [NUT] [:-DD]

Jaksua yötyöhön Mesikselle. [:-)]

 :-)) Kunhan et vaan itse tee mitään katoamistemppuja  :-))
Kiitos toivotuksesta, ja nyt heippa ja hyvät yöt!  [:59]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #83 : 05.05.08 - klo:21:13 »

Ulkona on ihanan viileetää.

Tuohon on helppo yhtyä! Eilisen helteen jälkeen (yksi palanut niskanroikale) tuntui tämän päivän viileys taivaalliselta. Minä rakastan kevättä sen valoisuuden vuoksi ja luonnon uudelleen syntymisen vuoksi, mutta tuosta helteestä en välitä.
Siihen tuopikin apua sitten syksy: se värien runsaus ja ilman raikkaus!
Siis ainakin kaksi vuodenaikaa, joista pidän!

 [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #84 : 05.05.08 - klo:21:22 »

Pohjoistuuli edelleen puhaltelee, vain 7,1 plussaa, marjapensaatkin alkaa jo pian kukkimaan, tuleekohan halla yöllä ja nipistelee kukkanuppuja ... [:-I]
Mukava lenkki koirulin kanssa osittain metsäpoluilla tehty ja linnut iloisesti jaksaa viileestä ilmasta huolimatta laulella  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #85 : 05.05.08 - klo:21:33 »

Tosi tuulinen, ja lentokoneetkin sen tietää [:-/] [:-DD]  Korvatulpat käyttöön kohta ja pehkuihin [:-)]
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #86 : 05.05.08 - klo:21:40 »

Lumisadettakin on luvattu.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #87 : 05.05.08 - klo:21:41 »

 [:17] Tuuli toi mieleeni ihanan kokemuksen, kun X-n kanssa olimme luontoa ihailemassa.  Oli tuulinen päivä.  Jotenni vaan läksimme eri suuntiin.  Sit huomasin, et X seisoo mäen alla.  Silloin sen tein!  Rohkaisin itteni ja pakottauduin juoksemaan mäkeä  alas, häntä vastaan.  En hävennyt itteeni yhtään. Se oli mahtavaa!!  Tunne oli kuin jostain elokuvasta. [:15]

Muuten käykää täppäämässä!!  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #88 : 05.05.08 - klo:21:42 »

Tuo Tiitulin piileskeleminen on varmaan aika luonnollista. Eläimet menevät piiloon kärsimään ja sairastamaan, ja sitten lopulta myös kuolemaan.
Mutta kun se nyt on saanut kunnon lääkkeet, niin tuo piileskeleminen on varmasti vaan sitä lepäilemistä ja toipumista.
Ja se itsensä nuoleminen on hyvä juttu, alkaa pitää itsestään huolta. Sehän on kissaeläimille ainakin luonnossa suorastaan elämisen ehto!
Tiitu toipuu ja me saamme huokaista helpotuksesta!
 [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Maanantai 5.5.2008
« Vastaus #89 : 05.05.08 - klo:22:00 »

Ny mä sanon että YÖMENIÄ [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.264 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.