Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: TIISTAI 6.5.2008  (Luettu 2228 kertaa)

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #15 : 06.05.08 - klo:08:20 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Aurinkoista Tiistai Päivän - Aamua  [:22] [:45] [:46]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:59] [:75]

 [:45] [:46] [:43] [:44] [:43] [:46] [:45]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 596
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #16 : 06.05.08 - klo:08:23 »

Pakkasaamu. Ruohot härmässä. Hrrrrrrrr.

Peippopoika lensi äsken päin olohuoneen ikkunaa. Menin katsomaan sitä. Se makasi maassa siivet levällään ja nokka auki. Vein sen syreenipensaan alle aurinkoon. Päälisin puolin siinä ei ollut mitään isompaa havaittavissa. Pää liikkui ja siivet olivat nätisti kylkiä vasten. Toivottavasti selviää.

Airikin piipahti aamusella. Minulla oli vähän kiire viedä koira aamupissalle, mutta ajattelin ensin laittaa kahvin tippumaan.
Airi höpötti vieressä, että pian nyt, tai koira pissii sisälle. No, minähän hätäpäissäni laitoin mitallisen kahvijauhoa suodattimeen........nii'in, ei ollut suodatinpaperia, ei  [:-/]   :-))

Nyt nukkumaan. Mukavaa päivää!
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #17 : 06.05.08 - klo:08:30 »

6,1 lähes tuuletonta ja aurinko yrittää tulla esiin, tuleekohan tänään lämmintä [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Evis

  • Vieras
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #18 : 06.05.08 - klo:08:35 »

Aamua!
+4 näyttää ulkomittari ja tuulee aika kovasti. Aurinkokin pilkistelee pilvien lomasta.. [:45]
Toinen koirista oli yöllä tuhonnut isännän uuden lenkkikengän, kova puhuttelu kuului olevan eteisessä aamulla  [:-I] [:-I] [:-)]
Kohta kylälle asioille ja voisihan puutarhamyymälässäkin hiukan piipahtaa... [:-)]
Hyvää tiistain jatkoa kaikille! [:45] [:46] [:45]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #19 : 06.05.08 - klo:08:43 »

Kyllähän sitä lenkkikenkää täytyykin vähän puhutella kun oli sopivasti tarjolle jäänyt  [:-I] [:-I]

Jos nyt vaikka vähäksi aikaa ainakin pyörää liikuttamaan tulee lämmintä tai ei
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #20 : 06.05.08 - klo:08:51 »

Huomenta. +4. Aurinkoista. Puut tuulee vain hiukan.

Mitähän tänään tekisi. Mulla ois tekemättä ja kesken vain sataviisikymmentä työtä, joista jokainen on tärkeysjärjestyksessä ensimmäinen. [:-I] Se on hiukan hankala tilanne. Ensimmäisistä on vaikea valita ensimmäistä. [:-I] Vähän samaan tyyliin kuin "kahdesta pahasta on paha valita" "monesta ensimmäisestä on vaikea valita ensimmäisin". Taidan arpoa. [:66]

Aurinkoa päiväänne. [:45]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #21 : 06.05.08 - klo:08:53 »

Vilpoista  Huomenta    [:57]    pussaa kuiteskii   + 4

Taas on ravintelin lintumökkien katot viskottu maahan, kurren häntä heiluu mökissä  [:-)]  pikkukurrelle on pakko viedä vähän jotain. Lehtääköhän ötökät tänään, kriikunapuissa olis pörrääjille hommia, viinimarjapensaatkin kukkii  :-O

Jospa ensin kaffet ja sitten vasta päivän lukemattomiin askareisiin.

     Kevään pyörityksiin   
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Sus

  • Vieras
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #22 : 06.05.08 - klo:08:54 »

Hyvää kaunista aurinkohuomenta. Kylmähän tuolla ulkosalla varmaan on, mutta eiköhän tuolla matot ja petivaatteet hyvin tuuletu  :-)) . Eli siis, olo flunssan suhteen aineskin näin aamusta parempi ja tarkoitus siivoilla.....missähän vaiheessa into laskee?  [:-DD]

Siivousintosi laskee tasan tarkkaan siinä vaiheessa kun viet niitä romppeita ulos tuulettumaan kamera kaulassa.

 [:-I]
 [:-I]
 [:-I]

Mutta, positiivista on, että se vain muuttuu toiseksi innoksi! :-))
Kirjattu

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #23 : 06.05.08 - klo:08:54 »

Huomenta. Vienkö terveisiä Kolille ja Nurmekseen  :-)).

Olemme lähdössä sinnepäin. Tuleekohan siellä lunta.En ota kuitenkaan suksia mukaan.

Voikaa hyvin ja rakastakaa toisianne.
Meillä Hannun kanssa on tänään 44 v. kihlapäivä.
 :-)) [:53]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #24 : 06.05.08 - klo:09:03 »

Sus, oon tosi kade sun järjetykselle, siitä vaan valisee   :-))   mulla on kaikki levällään  [:21]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #25 : 06.05.08 - klo:09:08 »

Jattalle ja Hannulle  [:51] [:51] [:51]

ja nyt liikkeelle lopultakin
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #26 : 06.05.08 - klo:09:09 »

Tiaiset juoksevat ympäri pihaa hakemassa pesän pehmikettä. Pitänee taas viedä villoja heille [:-)]

Ois kivaa nähdä "juokseva tiainen". :-)) Juoksevia västäräkkejä oon kyllä nähnyt. [:-)] Mie vien kans tänään villoja.

Linnuilla pitäisi aina olla pesintäaika, niin minäkin tiuhempaan tahtiin keräilisin villakoiria lattioilta. Tai tässä tapauksessa villakissoja. :-)) Harjasin eilen molemmat kisut ja kertyihän sitä villapumpulia. Sitten keräsin samaa tavaraa lattioilta ja matoista. Kappas. Löytyi!  :-O  [:15]  Kun sillä silmällä katsoi. Hihi... yleensä mä vissiin pidän "siinä silmässä" silmälappua... noin niinku... totuuden välttelemiseksi. [:-DD]

Sitten kun mä vien ne ulos, matkin katia ja kyttään ikkunasta kamera valmiina ja koitan saada ihan samanlaisia valokuvia kuin kati. [:-DD] Siis täällä:   http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=10895.msg280583#lastPost     [:-DD]   Pakko vähä mainostaa katin kuvia. :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #27 : 06.05.08 - klo:09:14 »

Sus, oon tosi kade sun järjetykselle, siitä vaan valisee   :-))   mulla on kaikki levällään  [:21]

Tarkoitatko siis mun "järjetykselle" vai "järjestykselle"? Mun järjeStys on ihanasti levällään, joten ei tartte olla kade.

Järjetys on kans ihan levällään, mut en tiedä onko ihanasti... [:-I] ... joten sillekään ei kandee olla kade... [:-DD]

Täl hetkellä alkaa tuntuu, että onkohan mun ensimmmäisistä se ensimmäisin kuitenkin... näköjään... pönttöily... [:-I] :-O Tässä istun kuin tatti taas.  [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #28 : 06.05.08 - klo:09:17 »

Seitsemältä heräsin ja vielä tässä  :-))  ja nyt tuli Kiljunen pesään, tais mennä järjestykset taas epäjärjestykseen tai uuteen järjestykseen  :-))
Voi kun sais edes kahvin aikaseksi  [:26]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #29 : 06.05.08 - klo:09:18 »

"Juokseva tiainen" [:-DD]
Ihan oikeesti se juoksi  ja kyttäsi rappurallin alla olevaa karvakerää! Se yritti nopeata ryntäystä sinne mutta minä häiritsin sitä. Vein sitten palkinnoksi oikein paljon villatuppuja. Harmaata ja värillistä, että on mistä valita! [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.239 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.