Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: TIISTAI 6.5.2008  (Luettu 2257 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #75 : 06.05.08 - klo:16:48 »

Huomenna mulla on silmälääkärissä käynti.  On vasemmassa silmässä paine vähän kohollaan.  Onkohan se vaarallista?
Mut, eikös vanhoilla paineet ruukkaa silmissä kasvaa? [:-I]

Ei oo vaarallista, jos tiedetään missä ollaan menossa. Jos nousee liikaa, se pidetään kurissa lääkkeillä. Eli tarkkailla pitää, mut niinhän oot tekemässäkin. [:-)] Kyllä ne voi vanhemmiten kasvaa, siks niitä täytyy tarkkailla. JOS pääsee huomaamatta liian korkeaksi, se ON vaarallista. Voi nääs näkö mennä varttitunnissa. Mut sul ei oo sitä vaaraa, Kaarin, kerta oot menossa silmälääkäriin. [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #76 : 06.05.08 - klo:16:50 »

Mie oon koko ajan lähössä kauppaan, kuten huomaatte. :-)) En vaan tajua miten tuolla tarkenee. Siellä jäätyy pystyyn.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #77 : 06.05.08 - klo:16:51 »

RYPPYRYYPPYPUTKI :-))
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #78 : 06.05.08 - klo:16:54 »

Mä pähkäilen hommatako s-etukortti vai ei [:-I]  Oikeastaan teen viikolla ruokaostokset duunin lähellä olevasta s-marketissa, mutta...yhden hengen talous...hmm...Paperit on jo kotona täyttöä vaille.
Taidan avata tilin. Voisi tallettaa sinne tietyn summan rahaa ja olisi helppo pitää kirjanpitoo sen puitteissa [:-)] Bonuksia tuskin kamalasti tulee mutta vois kontrolloida ostamisiaan. Prismakin valmistuu lähelle joskus.. Ja Elisan laajakaistakin on..
On mulla  K- [:-)] [:-)] [:-)] [:-)] [:-)] [:-)] joskus hyviä tarjouksia.  Pitääköhän tehdä kortti-GALLUP [;-)]
« Viimeksi muokattu: 06.05.08 - klo:17:05 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #79 : 06.05.08 - klo:16:55 »

Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #80 : 06.05.08 - klo:17:02 »

Onneksi täällä sentään aurinko armas lämmitti pari tuntia tuossa meidän terrassilla mukavasti ja sain lueskella  lehtiä T-paitaan pukeutuneena eikä tarvinnut mitään toppavaatetta enää kaivaa esille.

Lohdullista jo kolmas, minun lisäkseni, jolla ikkunat odottavat pesijää. On muuten ihan totta että tuo siitepölykausi saa mennä ohi ennenkuin ikkunoidenpesu kannattaa. Meillä tuntuu muutenkin olevan kaikenlaista pölyä, pelloilta ja teiltä. Muutama kunnon sade tekisi hyvää.

Kaarinille onnittelut uudesta digidistä. [:-)]

Tiinan tapauksesta viisastuneena en mitenkään kiirehdikään isäntää silmälääkärille. Saa pärjäillä niillä T......n laseilla kuten tähänkin asti ja kun kerran väittää niillä hyvin näkevänsä.  :-))

Marle se osaa nähdä kovin mielenkiintoisia unia. :-)) Itse en mielestäni nää unia tai sitten en vain muista. [:-I]

Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #81 : 06.05.08 - klo:17:03 »

Odotellaan sitten yöllä Kaarinilta uusia kuvia  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #82 : 06.05.08 - klo:17:05 »

Mä pähkäilen hommatako s-etukortti vai ei [:-I]  Oikeastaan teen viikolla ruokaostokset duunin lähellä olevasta s-marketissa, mutta...yhden hengen talous...hmm...Paperit on jo kotona täyttöä vaille.

Mä tykkään eniten just tuosta S-etukortista kun siinä ei tartte ylittää jotain rajaa että saa ylipäätänsä bonusta.
Pikkuhiljaa sitä on ihan kivasti kertynyt tilille tuhlattavaksi.  [:-I] :-))

Tänään on tullut rehellisesti laiskoteltua. Tallilla oltiin touhuamassa, pitkästä aikaa puupäätkin pääsi juoksemaan
Hopon mukana lenkillä. 4 km jälkeen Leevi jäi pyörimään tallinpihalle ja Taavi yritti keksiä oikoreittejä.
Väsynyt koira on mukava koira.  [:-DD] Pojat nauttiin hirmuisesti kun saavat tallilla olla villinä ja vapaana ja
leikkiä kavereiden kanssa. Hopo puolestaan nauttii pienistäkin ruohotupoista, taitaa olla kevään ensimmäinen
vihreä sitä kaikkein makeinta ja parasta kun ei herraa meinaa saada irti ruohikosta.  :-O
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #83 : 06.05.08 - klo:17:07 »

Toivotaan että vihreästä tulee voimia Hopolle, olisipa ruoho pinaattia  [:-)] [:-)]

Väsyykö Taavi  ja  Leevi :-O :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #84 : 06.05.08 - klo:17:09 »

Mä ostan pehmolelukoiran=paras koira   [:-DD]  Hopolle uusi ruoho kuin mansikat meille [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #85 : 06.05.08 - klo:17:26 »


Lohdullista jo kolmas, minun lisäkseni, jolla ikkunat odottavat pesijää. On muuten ihan totta että tuo siitepölykausi saa mennä ohi ennenkuin ikkunoidenpesu kannattaa. Meillä tuntuu muutenkin olevan kaikenlaista pölyä, pelloilta ja teiltä. Muutama kunnon sade tekisi hyvää.


Hmmm... Mä olen pessyt yhden (1) ikkunan. Hyvä minä!  [:5]
En taida viitsiä laskea, montako on jäljellä. Kolmilasisia. Eli kuusi pestävää pintaa/ikkuna. Kaiken lisäksi täällä on kaarevat seinät keittiössä ja olohuoneessa ja molemmissa 5 pientä ikkunaa. 5x6=30 pestävää pintaa jo keittiössä  [:67] Sitä urakkaa lykkää mielellään!

Päivälle tuli taas pituutta, kun kuudelta lähdin ja viideltä tulin kotiin. Nyt olisi pienenpieni hetki aikaa huilata ennen kuin Pasi tulee ja laminaatti-urakka alkaa  [:-I]

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #86 : 06.05.08 - klo:17:27 »

Taavi käy kyllä nukkuessaan pehmolelukoirasta  [:-DD]
Kyllä nämäkin väsyy kun joutuvat ravaavan humman vierellä kirmaamaan.

Ajattelin ilmoittautua ravikorttikurssille. Alkuun siellä on teoriaa, sitten vedetään itse
ravikärryjä ja myöhemmin otetaan hepat mukaan harjoituksiin. Toivottavasti ei kukaan
tuttu ole näkemässä kun juoksen kärryt perässä ympäri Vermoa! :-O  [:17]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #87 : 06.05.08 - klo:17:28 »

Odotellaan kuvia sitten kun hevoset katsoo ja ohjastajat vetää kärryjä kilpaa, harjoitus tehokkaampaa jos laittaa Taavin ja Leevin kyytiin  :-)) :-))

Pönttöläiset porukalla katsomaan ja video sitten youtubeen kaikkien nähtäville eikös vaan  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #88 : 06.05.08 - klo:17:29 »

Mutta ei sitten mitään pitkää piiskaa Taaville ja Leeville!  [:-I]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: TIISTAI 6.5.2008
« Vastaus #89 : 06.05.08 - klo:17:31 »

Odotellaan kuvia sitten kun hevoset katsoo ja ohjastajat vetää kärryjä kilpaa, harjoitus tehokkaampaa jos laittaa Taavin ja Leevin kyytiin  :-)) :-))

Pönttöläiset porukalla katsomaan ja video sitten youtubeen kaikkien nähtäville eikös vaan  [:-I]

Kaikkein tehokkaimman treenin saisi, kun isosisko istuisi kärryillä videokameran kanssa  [:-DD]
 

Sivu luotiin 0.161 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.