Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tämä On Tärkeä Tiedonanto = TOTT  (Luettu 3750 kertaa)

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Tämä On Tärkeä Tiedonanto = TOTT
« Vastaus #15 : 06.05.08 - klo:19:17 »

[:-DD]  [:-DD] pesen ne vessassa ennen saunaan menoa  [:-DD] ja hampaat kans  [:-DD] .
Uh, mun tavat tulee ilmi....mutta nää on tärkeitä juttuja  [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #16 : 06.05.08 - klo:19:19 »

[:-DD]  [:-DD] pesen ne vessassa ennen saunaan menoa  [:-DD] ja hampaat kans  [:-DD] .
Juuri näiden tärkeiden tietojen vuoksi tämä on erityisen tärkeä ketju. :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #17 : 06.05.08 - klo:19:28 »

Erityisen tärkeätä on kaikkien varmaan tietää, että meidän taloyhtiön yhtiökokous sujui erinomaisesti, sovinnollisessa hengessä.

Entinen hallitus sai luottamuslauseen ja valittiin uudelleen. Hallitus valitsi sitten vielä entisen puheenjohtajankin jatkoon. Palkkioitakin korotettiin.
Siis meillä on asukkaiden vankkumaton luottamus takana!
Samoin meidän ihana isännöitsijä tietysti jatkaa.
Sillä rintamalla kaikki hyvin!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #18 : 06.05.08 - klo:19:33 »

Hitsi hiffasin just, että tehokkainta ois pestä kaikki kerralla samassa paikassa, eli suihkussa, siis ittesä lisäks hampaat ja rillit ja vaikka tekaritkin. Niin ja EKOLOGISTA! Shampoot päähän, saippuat itteesä, sitten saippuoidaan prillit, (joita ei siis poisteta päästä lainkaan,) hammastahnat harjaan ja suun harjaus (muttei huuhtelu), ja sitten vaan hanat auki ja humps, yksillä vesillä kaikki huuhteloituu! Suuhun saa vettä kääntämällä pään ylöspäin ja avaamalla suun. Jos ette tienneet.

Siis NOPEETA, EKOLOGISTA ja ITTEKI PÄÄSEE PIENIMMÄLLÄ MAHDOLLISELLA VAIVANNÄÖLLÄ.

Ja se mun TOTT = Tulin äsken kaupasta.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #19 : 06.05.08 - klo:20:08 »

Hitsi hiffasin just, että tehokkainta ois pestä kaikki kerralla samassa paikassa, eli suihkussa, siis ittesä lisäks hampaat ja rillit ja vaikka tekaritkin. Niin ja EKOLOGISTA! Shampoot päähän, saippuat itteesä, sitten saippuoidaan prillit, (joita ei siis poisteta päästä lainkaan,) hammastahnat harjaan ja suun harjaus (muttei huuhtelu), ja sitten vaan hanat auki ja humps, yksillä vesillä kaikki huuhteloituu! Suuhun saa vettä kääntämällä pään ylöspäin ja avaamalla suun. Jos ette tienneet.

Siis NOPEETA, EKOLOGISTA ja ITTEKI PÄÄSEE PIENIMMÄLLÄ MAHDOLLISELLA VAIVANNÄÖLLÄ.

Hyvä hawainto. :-))
Ja Sus, ennätit siis kauppaan, koskapa tulit jo poiskin. [:-DD]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #20 : 06.05.08 - klo:20:14 »

TOTT iipalta
Kotiuduttu. Mielenkiintoinen kurssi-ilta, kurssi jatkuu torstaina. Syksyllä värjään ryijyä varten lankaa ja tilasin kyllä silkki- ja sihvonkihuivejakin värjättäväksi.
Kesänaikana kerään ainakin punasipulin kuoria, pieraryrttiä, kanervaa.
 Kohta saakin käydä nukkumaan.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 06.05.08 - klo:20:22 »

Jess. Ainoa miinuspuoli tuossa hommassa on se, että MULLA EI OO SUIHKUA.  [:-DD] Turha keksintö siis. [:-DD] Siis suihku ei oo turha keksintö, vaan tää mun keksintö on turha. Mutta muut saa kyllä käyttää tätä keksintöä ihan ilman mun lupaa. Annan luvan nyt teille kaikille. :-))
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #22 : 06.05.08 - klo:20:25 »

Mut Sus, nyt mua kyllä hävettää tunnustaa  :-)) mä oon tollai joskus tehny  [:-DD]  [:-DDD] . Siis melkiisti tollai, on ollu hammasharjat ja pelit mukana saunan yhteydessä ja siin yhteydessä tullu myös naama kuorittuu ja niin poispäin  [:-DD] eli jalat raspattuu ja lasit pestyy....kaskön laiska kön laiska kön laiska...yhdellä pesemällä kaikki (nii ja samassa yhteydessä vielä rintsikat ja kalsaritkii pesty) kaskön eihän niitä viitti koneeseen laittaa  [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 06.05.08 - klo:20:34 »

Jess. Ainoa miinuspuoli tuossa hommassa on se, että MULLA EI OO SUIHKUA.  [:-DD] Turha keksintö siis. [:-DD] Siis suihku ei oo turha keksintö, vaan tää mun keksintö on turha. Mutta muut saa kyllä käyttää tätä keksintöä ihan ilman mun lupaa. Annan luvan nyt teille kaikille. :-))

Osta tälläinen:

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #24 : 06.05.08 - klo:20:38 »

Mut Sus, nyt mua kyllä hävettää tunnustaa  :-)) mä oon tollai joskus tehny  [:-DD]  [:-DDD] . Siis melkiisti tollai, on ollu hammasharjat ja pelit mukana saunan yhteydessä ja siin yhteydessä tullu myös naama kuorittuu ja niin poispäin  [:-DD] eli jalat raspattuu ja lasit pestyy....kaskön laiska kön laiska kön laiska...yhdellä pesemällä kaikki (nii ja samassa yhteydessä vielä rintsikat ja kalsaritkii pesty) kaskön eihän niitä viitti koneeseen laittaa  [:-DD]

LAISKUUS ON HYVE! Se aiheuttaa käsittämättömän käteviä neronleimauksia. [KIPPIS] [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #26 : 06.05.08 - klo:20:41 »

Osta tälläinen:

[/quote]

Toi vaikuttais aikas näpsäkältä! :-O Mistähän noita saa? Riittääköhän tuo vesi? Ai niin voihan sitä lisätä... [:-DD] niin ja sitäpaitsi sitähän oli muutenkin tarkoitus säästää. Eikä pussi varmaan tule veden kanssa, eli vesi siis lisätään itse kai... [:-DD]

muoks. Kas, tuossahan lukeekin 20 litraa. Kaks ämpärillistä. :-O Kuvassa näyttää pienemmältä tuo pussi.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 06.05.08 - klo:20:42 »

Tuosta toisesta linkistä voit tilata vaikka heti [:-)]  Kyllä sen veden saa riittämään enemmäksikin aikaa kun tukkii suihkun reijät niin että vain yksi jää avonaiseksi [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 06.05.08 - klo:20:43 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 06.05.08 - klo:20:45 »

tästä näkee kuinka helposti retkisuihkulla saa naaman ja hampaat sekä - jos päässä - niin prillitkin pestyä :-))

Jestas, tuo menee harkintaan nyt heti! "Virkisty retkellä" Sitten vaan saunaan retkelle. :-))

Mut ihan tosissaan. Mie kun vaan pesuvateja siellä käytän, niin esim. tukkaa pestessä
jo selkääkin alkaa sattua kun kumartelee päätä vateihin. Vielä kuumassa löylyhuoneessa,
se on joskus vähän rasittavaa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #29 : 06.05.08 - klo:20:54 »

tästä näkee kuinka helposti retkisuihkulla saa naaman ja hampaat sekä - jos päässä - niin prillitkin pestyä :-))

Onkohan tämä sama tuote, kuin tuossa sun laittamassa kuvassa? En löydä tuolta tietoja, esim. että onko tää 20-litrainen. Miten se näyttää niin pieneltä...?
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.