Lainaus käyttäjältä: puppu - 15.05.08 - klo:22:01Lainaus käyttäjältä: annulix - 15.05.08 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: puppu - 15.05.08 - klo:19:39Horsmat kerätään alle 20 senttisenä. Lehdet riivitään pois sekä kova alaosa. Sen kyllä huomaa missä kohtaa on sitä pehmeempää vartta. Sitten vaan keitetään suolavedessä noin 5 - 10 minuuttia.Eilen esikeitin oikein ison satsin pakkaseen talvea varten. Saas nähdä kuinka onnistuivat Ai niin... ja sitten nautitaan voisulan kanssa. Kokeilen kyllä jonkin hyvän kastikkeen kanssa jossakin vaiheessa.Kiitos, huomenna kerään ja kokeilen. Arvelinkin että täällä alkaa olla sopivanmittaista kasvustoa.Ai niin, mielummin ei varressa paljoa lehtiä. Vaan niitä horsmanpoikasia, punaisia paksuja Kiitos ohjeista. Testattu on ja ovat herkullisia. Meillä kohta horsmat katoavat.
Lainaus käyttäjältä: annulix - 15.05.08 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: puppu - 15.05.08 - klo:19:39Horsmat kerätään alle 20 senttisenä. Lehdet riivitään pois sekä kova alaosa. Sen kyllä huomaa missä kohtaa on sitä pehmeempää vartta. Sitten vaan keitetään suolavedessä noin 5 - 10 minuuttia.Eilen esikeitin oikein ison satsin pakkaseen talvea varten. Saas nähdä kuinka onnistuivat Ai niin... ja sitten nautitaan voisulan kanssa. Kokeilen kyllä jonkin hyvän kastikkeen kanssa jossakin vaiheessa.Kiitos, huomenna kerään ja kokeilen. Arvelinkin että täällä alkaa olla sopivanmittaista kasvustoa.Ai niin, mielummin ei varressa paljoa lehtiä. Vaan niitä horsmanpoikasia, punaisia paksuja
Lainaus käyttäjältä: puppu - 15.05.08 - klo:19:39Horsmat kerätään alle 20 senttisenä. Lehdet riivitään pois sekä kova alaosa. Sen kyllä huomaa missä kohtaa on sitä pehmeempää vartta. Sitten vaan keitetään suolavedessä noin 5 - 10 minuuttia.Eilen esikeitin oikein ison satsin pakkaseen talvea varten. Saas nähdä kuinka onnistuivat Ai niin... ja sitten nautitaan voisulan kanssa. Kokeilen kyllä jonkin hyvän kastikkeen kanssa jossakin vaiheessa.Kiitos, huomenna kerään ja kokeilen. Arvelinkin että täällä alkaa olla sopivanmittaista kasvustoa.
Horsmat kerätään alle 20 senttisenä. Lehdet riivitään pois sekä kova alaosa. Sen kyllä huomaa missä kohtaa on sitä pehmeempää vartta. Sitten vaan keitetään suolavedessä noin 5 - 10 minuuttia.Eilen esikeitin oikein ison satsin pakkaseen talvea varten. Saas nähdä kuinka onnistuivat Ai niin... ja sitten nautitaan voisulan kanssa. Kokeilen kyllä jonkin hyvän kastikkeen kanssa jossakin vaiheessa.
TOTT! Puppu juuri ilmoitti, että minun uusi-Pupun-vanha Canon on ensi viikolla käsissäni ja käytettävissäni puhtoisena ja käyttövalmiina. Odotan innolla.
Lainaus käyttäjältä: Ayla - 16.05.08 - klo:15:53TOTT! Puppu juuri ilmoitti, että minun uusi-Pupun-vanha Canon on ensi viikolla käsissäni ja käytettävissäni puhtoisena ja käyttövalmiina. Odotan innolla. ja sit "uudella" kameralla kuvia, eiks joo?
Sen takia Ayla on fiksu, könkerta se on MUN siskontyttö mistä lie geenit periytyy hälle (ja toi on olevinaan viheltelyhymiö)
TOTTamooses se on viisas, viksu ja vilmaattinen, kun on kerran MUN likkani
Lainaus käyttäjältä: puppu - 16.05.08 - klo:17:19TOTTamooses se on viisas, viksu ja vilmaattinen, kun on kerran MUN likkani Niin ja tunnetustihan muna on viisaampi kuin kana.
Puhtoinen kamera on hieno juttu! Ei ole hirvennenänsaivartajien jälkiä kamerassa . Pupun pitää tuo juttu joskus täällä kertoa, se on kammotusjuttu .
Lainaus käyttäjältä: kati - 16.05.08 - klo:17:14Puhtoinen kamera on hieno juttu! Ei ole hirvennenänsaivartajien jälkiä kamerassa . Pupun pitää tuo juttu joskus täällä kertoa, se on kammotusjuttu .Tässä se on:http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=801.60 Tätä juttua en unoha koskaan... ja oon oppinu pelkäämään lähellä viihtyviä pörriäisiä... Sarjassamme "Puppu tapasi söpön pörriäisen..."