Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: KESKIVIIKKO 7.5.2008  (Luettu 1946 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #45 : 07.05.08 - klo:12:06 »

Eilen muutes kauppamatkalla, kerrankin, Airi oli KAUKANA, toooosi kaukana. Kävi niin ihanasti, että just kun olin ostokset saanut kerättyä, siis noin nelinkertaisesti kauppalappuuni nähden,  [:-I] eli LIIKAA pyörällä kuljetettavaksi, niin kuinka ollakaan, kaupan käytävällä tuli vastaan miun naapuri! Ne toi mun kauppakassit autolla kotiin. Vieläpä ovelle asti kannettuna! :-O [:28]

Siitä seurasi vielä se, että kun polkupyörään jäikin tilaa, naapurit män jo autolla kotiapäin, niin suuntasin puutarhaosastolle katteleen ja toinkin samalla kotiin kesän orvokit. [:-)] Aivan ihania löytyi. [:44]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #46 : 07.05.08 - klo:12:10 »

Siitä seurasi vielä se, että kun polkupyörään jäikin tilaa, naapurit män jo autolla kotiapäin, niin suuntasin puutarhaosastolle katteleen ja toinkin samalla kotiin kesän orvokit. [:-)] Aivan ihania löytyi. [:44]

Eilen yhdellä asiakkaalla oli älyttömän ihanan värisiä orvokkeja kassissa, semmoisia hentoja värejä kuten vaaleanpunaista ja lilaa ja sinistä, täytyy jostain ettiskellä jos löytäis yhtä kauniita.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #47 : 07.05.08 - klo:12:17 »

Mä ostin sieltä Thaimaasta sellaista Aloevera geeliä, tosi hyvää... varmaan löytyy apteekista.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #48 : 07.05.08 - klo:12:24 »

Siitä seurasi vielä se, että kun polkupyörään jäikin tilaa, naapurit män jo autolla kotiapäin, niin suuntasin puutarhaosastolle katteleen ja toinkin samalla kotiin kesän orvokit. [:-)] Aivan ihania löytyi. [:44]

Eilen yhdellä asiakkaalla oli älyttömän ihanan värisiä orvokkeja kassissa, semmoisia hentoja värejä kuten vaaleanpunaista ja lilaa ja sinistä, täytyy jostain ettiskellä jos löytäis yhtä kauniita.

Siellä oli ihan uudenlaisia erikoisia orvokkeja, joita en ole ennen nähnykään. [:-)] Hyvä, että kerrankin olin ajoissa, jossain vaiheessa alkaa värivalikoimat loppua, oon jo oppinut kantapään kautta. Siis niin kauniita oli, että miehä menin ihan mykkyrälle. Pitäiskin ottaa noista muutama kuva vaikka. [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #49 : 07.05.08 - klo:13:06 »

Kotona jälleen. Ulkona tuoksuo kosteus, siis sade vaikka ei sadakaan. Taivas on pilvessä kyllä. Musta tuli sitten S-asiakas [:-)] Alkoi korttien keruu, nyt on kaksi JO K-plussa ja tuo S-etukortti, mikähän seuraavaksi [:-I] [:-)] Luottokortteja en harrasta vaikkakin yksi Visa on jota en ole ikuna tarvinnut.  Jaaha, se on risoton aika  [:20]
« Viimeksi muokattu: 07.05.08 - klo:13:23 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #50 : 07.05.08 - klo:13:10 »

12,1 plussaa ja tuulista. Kuntosali kierros tehty ja kohta varmaan metsäpoluille kilometrejä hankkimaan pyörän mittariin, paljoa ei taida perhosia näkyä tänäänkään
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #51 : 07.05.08 - klo:13:12 »

Marle, tuo S-kortti on aineskin mun mielestä paras, sinne kun kertyy selvää rahaa  [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #52 : 07.05.08 - klo:13:18 »

Marle, tuo S-kortti on aineskin mun mielestä paras, sinne kun kertyy selvää rahaa 

Ehdottomasti on tuo S-kortti parempi.  [:-)] Paremmin kertyy bonusta kuin Plussa-kortilla.

Tosin vastaavasti Plussa-kaupassa saa usein alennusta Plussa-kortilla joistain tuotteista. Mutta sitten ne on tyyliin kaksi pekoni-pakettia tiettyyn hintaan. Ja niitähän tulee ostettua sitten ne kaksi, vaikka yhden vaan tarttis ja taas verisuonet paukkuu  [NUT] ja taisi se säästökin huveta siihen?

Ykkösbonus-korttikin on lompakossa, ja se oli hyvä silloin, kun asui Leppävaaran Maxin lähellä. Nyt sillä ei tee mitään  [:-I]

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #53 : 07.05.08 - klo:13:22 »

Musta tuli sitten S-asiakas [:-)] Alkoi korttien keruu, nyt on kaksi JO K-plussa ja tuo S-etukortti, mikähän seuraavaksi [:-I] [:-)] 

Heh, siitä se korttipeli alkaa... Me kerran parin kaverin kanssa pelattiin lompakkopokkaa, että kenellä oli ensinnäkin eniten kortteja ja toisekseen sellaisia joita ei ollut muilla.

Mulla on S-kortti, Plussakortti, Stockmannin kortti, Ykkösbonuskortti, Kelakortti, opiskelijakortti, bussikortti (semmoinen arvokortti), verenluovutuskortti, kirjastokortti, muutama kopiokortti, pankkikortti, parin videovuokraamon kortti ja sitten vielä kirjakaupan kanta-asiakaskortti. Olisko siinä jo kaikki.

Kuka panee paremmaksi?  :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #54 : 07.05.08 - klo:13:24 »

Multa löytyy Anskun listasta puuttuvia ajokortti ja ensiapukurssi-kortti!  [:-)]

Muoks: Karavaanari-kortti, Aurinkotili-kortti, ammattiliiton jäsenkortti, vanha henkilökortti.
Yhteensä 12 korttia nyt mukana  [;-)]
« Viimeksi muokattu: 07.05.08 - klo:13:26 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #55 : 07.05.08 - klo:13:24 »

Marle, tuo S-kortti on aineskin mun mielestä paras, sinne kun kertyy selvää rahaa  [:-DD]
 Ei kerry vielä, se liittymismaksu nielee aluksi ne  [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #56 : 07.05.08 - klo:13:25 »

Mulla taas on just toi ykkösbonus-kortti kun teen kaikki ostokset Euromarketissa ja tankkauksetkin hoidetaan sellaisella asemalla josta saa ykkösbonusta. Helmikuussa saatiin bonusta 274€ vuodelta 2007, tuntui ihan kivalta saada niinkuin ylimääräistä rahaa. [:-)] Paitsi eilen Repe-pönttö unohti näyttää korttia kun haki silmälasit optikkoliikkeestä, mutta onneksi ne suostui antamaan bonukset jälkikäteen.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008 ***Kortteja***
« Vastaus #57 : 07.05.08 - klo:13:28 »

Kortteja...

pankkikortti-ajokortti-kulkulupa-plussakortti-turun tee ja maustekaupankortti-leirintäaluekortti-suomen latu jäsenkortti-ammattiliiton jäsenkortti-taksin käyntikortti/numero-kelakortti-kirjastokortti-urheiluseuran jäsenkortti-verenluovutuskortti taitaa olla 13 kpl
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #58 : 07.05.08 - klo:13:30 »

Hehe.. no mulla on Kelakortti/henkilökortti, liitonkortti, plussakortti, S-etukortti, Henkilöstökortti, korttiavain, pankkikortti, käteisnostokortti, Visa, Stokcmann, Tallinki-kortti, käyttöluottokortti (tuli macbookia ostaessa)..niin ja matkakortti,  muutamaa noista käytän [8-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #59 : 07.05.08 - klo:14:18 »

Aurinko vilahti vähäsen, tuuli kylmän näköistä edelleen, mittarissa lämpöä 12,7. Tänään pyörällä vasta vähän yli 12km ja tavoitteesta puuttuu vielä melkein 38km joten nyt takkia ja ulkovaatetta päälle ja liikkeelle ainakin vähäksi aikaa

 [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.279 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.