Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: KESKIVIIKKO 7.5.2008  (Luettu 1939 kertaa)

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #75 : 07.05.08 - klo:17:32 »

Pihis, se laulu menee: "Läpi Urjalan ja kautta Huittisten, kuuluu hirveä jyske varstojen jne...."

Tuleekohan uudet kutinat, jos nää entiset siksi hellittää  [:-DD]

Kiitti  laulusta   [:-)] .... se on Urjalan taikayö, heijaa ja riti rati rallaa... eipä löytynyt alkuperäistä Innasta Ytuubista, vain jouku versio.

Tuohon aurinkoihottumaan, mulla nousi ihottuma pitkään, varjossakin  :-O

Nyt on jumpattu ja pussi on "täynnä rahaa",  mitähän sieltä Urjalan suunnalta löytyy, anakin pari tilkkukauppaa ja sauna.  Kiva astua tuntemattomaan.

Kaffen keittoon  [:26]


Reipas kevätsade pessyt kaiken puhtaaksi ja tynnyreissäkin jo vettä  [:-)]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #76 : 07.05.08 - klo:17:33 »

Ihanaa olla taas kotona.  :-))
Tiski- ja pyykkikoneet hurisee ja mulla on hetki aikaa "huilata" ennen Pasin tuloa ja illan hommia. Taidan mennä saman tien etsimään sellaisen laatikon tuolta varastosta, missä lukee Tärkeitä papereita. Tän hässäkän keskellä pitäis vielä hoitaa veroehdotuksetkin  [NUT]

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #77 : 07.05.08 - klo:17:36 »

http://www.s-kanava.fi/valtakunnallinen/asiakasomistajuus_artikkeli?fid=s_ska_basicarticle2_01328.xml Susulle
Oli kortti mikä vaan, suurimman edun saa kun keskittää ostokset saman kortin alle. Meille tulee ensi kuussa rutkasti bonusta, reilu tonni, mutta sitä kasvattaa ruoka,vakuutukset, bensat ja muissakin suositaan mistä lisää bonusta saadaan. Toki lompsassa on muutkin kortit, niitä käytetään satunnaisesti.
Lyhyt lenkki, sataa.
« Viimeksi muokattu: 07.05.08 - klo:17:39 kirjoittanut iipa »
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #78 : 07.05.08 - klo:17:46 »

Paljonkos se S-kortin liittymismaksu on? Mähän en oikeestaan muualta mittää osta kuin tuosta Prismasta... Siihenkin on kuulemma tulossa laajennus ja ymmärtääkseni ISO. Mitä lie osastoja tulossa, en tiiä.
Jotenkin muistaisin että se olis ollut kauan sitten 500mk. Ja kun muutettiin euroon sen arvoksi tuli
100€ . Tuohan on siis osuusmaksu. Sille juoksee koko ajan hyvä korko. Taisi olla viime vuonna kahdeksan prosenttia.
Noita osuuksia voi siis ostaa ihan erikseen.
Tuon summan saa sitten takaisin kun eroaa, eli haluaa lopettaa S-systeemissä.

Itse olen ollut siihen kovin tyytyväinen. Ei meilläkään kamalan paljoa kerry kun kaksistaan ollaan.
Mutta useita satasia joka tapauksessa jo kertynyt.
Työkaveri osti joku vuosi sitten sinne kertyneellä rahalla pesukoneen.

Mulla on kädet kipeät  [:-(] . Oon raapannut ja raapannut ja raapannut ja välillä käynyt maaliostoksilla.
Ja se yksi kymppi maksaa 95 ja risat  [:67] ja aitakylläste 70€. Edellisiä tarvitaan ainakin kuusi ja jälkimmäisiä myöskin kuusi  [:-/]
MIKS ne on niin kalliita.

 
Kirjattu

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #79 : 07.05.08 - klo:18:22 »

Iltaa! [:-)] [:-)]

Ulkona on pilvistä, tuulista ja sateista. Lämmintä on +12 astetta.

Pajulinu, peippo ja kirjosieppo laulelee. Sinitiainen hakee ruokaa hopeapajussa. Sen puolisi ilmeisesti hautoo eräässä pöntössä. Sade tekee luonnolle ihmeitä, kaikkialla vihertää niin kauniisti. Ilma on raikas. [:-)] [:-)] [:-)]
   
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #80 : 07.05.08 - klo:18:24 »

Paljonkos se S-kortin liittymismaksu on? Mähän en oikeestaan muualta mittää osta kuin tuosta Prismasta... Siihenkin on kuulemma tulossa laajennus ja ymmärtääkseni ISO. Mitä lie osastoja tulossa, en tiiä.


Jotakin 35 eetä ja sen voi maksaa bonuksista..niistä tulevista..suurista :-)) kuten mä teen. Vaihtoehtoisesti maksat sen heti pois  [:-)]
Mitä muutoksia??
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #81 : 07.05.08 - klo:18:32 »

 :-)) Jippijaijee  :-))
Mä löysin viimeisestä pahvilaatikosta paperit, joita tarvitaan veroehdotuksen tekoon  [:-)]

Edelleen hukassa on mm kamerapönttöjen vastaanotin... Nyt olisi kyllä piuhaa vetää kameroita metsikköön  [:-I]
Mä taidan tarvita mukillisen pikakahvia  [:26]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #82 : 07.05.08 - klo:18:39 »

12,3 välillä aurinko vilahdellut tuulista on edelleen. Kirjastomatkalla käytä kebabilla ja kaupassakin, mittariin tänään vähän yli 50km, nyt seitsämän peräkkäistä päivää vähintään 50km/vrk  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #83 : 07.05.08 - klo:19:02 »

Kova päivä takana: mulla loppuu jalat polviin - siitä alaspäin ei ole mitään tuntoa!

Olen tänään ollut ns. "saliemäntänä" elikkäs ottanut vastaan niitä palautettavia, kirjoittanut kuitteja ja neuvonut. Ja koko päivä jalkojen päällä ja asiakkaita riitti. Huomenna on vielä hurjempi tahti, viimeinen palautuspäivä.

Oli muuten jännää seurailla asiakkaiden ilmeitä, kun jättivät niitä laatikkoon. Oli niin juhlallinen ilme kasvoilla ja viivytellen se sinne laatikkoon annettiin sujahtaa!
Ehkä se on perinteiden kunnioittamistapahtuma! [:-DD]



Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #84 : 07.05.08 - klo:19:04 »


Olen tänään ollut ns. "saliemäntänä" elikkäs ottanut vastaan niitä palautettavia, kirjoittanut kuitteja ja neuvonut. Ja koko päivä jalkojen päällä ja asiakkaita riitti. Huomenna on vielä hurjempi tahti, viimeinen palautuspäivä.


Onko huomenna jo 8.päivä?  [:67]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 872
  • Säkylä ** älykäS
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #85 : 07.05.08 - klo:19:16 »

Nyt tulikin vielä iltakierros pyörällä kun tuli "hälytys" jos vaikka jotain löytyisi heipp muutamaksi hetkeksi  [:-I] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #86 : 07.05.08 - klo:19:19 »

Nyt tulikin vielä iltakierros pyörällä kun tuli "hälytys" jos vaikka jotain löytyisi heipp muutamaksi hetkeksi  [:-I] [:-)]

Mandariinisorsa?  [:-I]

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #87 : 07.05.08 - klo:19:36 »

Nyt tulikin vielä iltakierros pyörällä kun tuli "hälytys" jos vaikka jotain löytyisi heipp muutamaksi hetkeksi  [:-I] [:-)]

Mandariinisorsa?  [:-I]

Tais Jarmo lähteä Lännen tehtaille  :-))
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #88 : 07.05.08 - klo:19:49 »

Olen tänään ollut ns. "saliemäntänä" elikkäs ottanut vastaan niitä palautettavia, kirjoittanut kuitteja ja neuvonut. Ja koko päivä jalkojen päällä ja asiakkaita riitti. Huomenna on vielä hurjempi tahti, viimeinen palautuspäivä.
Onko huomenna jo 8.päivä?  [:67]

Eikös niitä voi vielä jälkeenkin päin lisäillä ? Meinaan, kun mä en ole koko viikkona ollut elämäni kunnossa ja tänään vielä vähemmän !  [NUT]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: KESKIVIIKKO 7.5.2008
« Vastaus #89 : 07.05.08 - klo:20:02 »

Olen tänään ollut ns. "saliemäntänä" elikkäs ottanut vastaan niitä palautettavia, kirjoittanut kuitteja ja neuvonut. Ja koko päivä jalkojen päällä ja asiakkaita riitti. Huomenna on vielä hurjempi tahti, viimeinen palautuspäivä.
Onko huomenna jo 8.päivä?  [:67]

Eikös niitä voi vielä jälkeenkin päin lisäillä ? Meinaan, kun mä en ole koko viikkona ollut elämäni kunnossa ja tänään vielä vähemmän !  [NUT]

Minä korjasin omani netin kautta, oli helppoa ja nopsaa  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.183 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.