Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.05.08 - klo:15:04Lainaus käyttäjältä: Risto - 14.05.08 - klo:15:01Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.05.08 - klo:14:59Mun pitäs käväistä henkilökunnan myymälässä hakemassa hiukan juustoja Pertunmaan tapaamiseen. Miten mä pääsen suklaahyllyn ohitse pysähtymättä, kun olen näitä suklaa-juttuja lukenut? Sinihomejuustoa, kiitos. Tiinan listalta puuttui tuo herkku kokonaan, mutta ostan sitten kuitenkin! Kuinka ison palan Risto haluaa? Pieni pala vaan, eihän sellaista herkkua voi paljoa syödä kerralla.
Lainaus käyttäjältä: Risto - 14.05.08 - klo:15:01Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.05.08 - klo:14:59Mun pitäs käväistä henkilökunnan myymälässä hakemassa hiukan juustoja Pertunmaan tapaamiseen. Miten mä pääsen suklaahyllyn ohitse pysähtymättä, kun olen näitä suklaa-juttuja lukenut? Sinihomejuustoa, kiitos. Tiinan listalta puuttui tuo herkku kokonaan, mutta ostan sitten kuitenkin! Kuinka ison palan Risto haluaa?
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.05.08 - klo:14:59Mun pitäs käväistä henkilökunnan myymälässä hakemassa hiukan juustoja Pertunmaan tapaamiseen. Miten mä pääsen suklaahyllyn ohitse pysähtymättä, kun olen näitä suklaa-juttuja lukenut? Sinihomejuustoa, kiitos.
Mun pitäs käväistä henkilökunnan myymälässä hakemassa hiukan juustoja Pertunmaan tapaamiseen. Miten mä pääsen suklaahyllyn ohitse pysähtymättä, kun olen näitä suklaa-juttuja lukenut?
Lainaus käyttäjältä: Risto - 14.05.08 - klo:15:05Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.05.08 - klo:15:04Lainaus käyttäjältä: Risto - 14.05.08 - klo:15:01Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.05.08 - klo:14:59Mun pitäs käväistä henkilökunnan myymälässä hakemassa hiukan juustoja Pertunmaan tapaamiseen. Miten mä pääsen suklaahyllyn ohitse pysähtymättä, kun olen näitä suklaa-juttuja lukenut? Sinihomejuustoa, kiitos. Tiinan listalta puuttui tuo herkku kokonaan, mutta ostan sitten kuitenkin! Kuinka ison palan Risto haluaa? Pieni pala vaan, eihän sellaista herkkua voi paljoa syödä kerralla. Onhan sitä kiva napostella punaviinin kanssa
Niin, ja vois siinä pieni pala suklaatakin olla.
Lainaus käyttäjältä: Risto - 14.05.08 - klo:15:11Niin, ja vois siinä pieni pala suklaatakin olla. Suklaajuustoa! pst. Kaija, hyvä uusi idea Valiolle. Saatat saada ideapalkinnon. Vai pitäiskö se palkinto jakaa puoliksi Riston kanssa? Nii ja mulle osa.
Pyrikselle ihan oma sinihomejuusto. Älkääkä unohtako valkosipulia ja hapankaalia.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 14.05.08 - klo:15:08Pyrikselle ihan oma sinihomejuusto. Älkääkä unohtako valkosipulia ja hapankaalia.
Pyris, missä SUKLAAJUUSTOHYMIÖ?
Tarkoitti.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 14.05.08 - klo:15:22Pyris, missä SUKLAAJUUSTOHYMIÖ?Kuvittele että tämä on sellainen...
Aurajuustoa pujahti hiukan kyytiin Suklaalle kävi huonosti: pikkuinen Tupla-patukka tuli syötyä alta aikayksikön. Sori, Risto!