Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.5.2008.Tiistai  (Luettu 1402 kertaa)

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #60 : 13.05.08 - klo:16:16 »

Huisaa, kuten Veke sanoisi  :-))

Tosin minulla ei ole ihan huisaa. Olin lääkärissä kun verenpaine huiteli 170/110.
Lääkäri kehtasi kysyä, että jaksanko olla töissä? En jaksa sanoin. Minkä diagnoosin hän laittaisi sitten sairauslomatodistukseen?? Voi p....e laita nyt vaikka se verenpaine.
Johan sekin riittänee kun päätä särkee, sydän jyskyttää ja on huono olo.  [:´(]

No laittoi sitten sen. Ei tule helepolla sairauslomia minulle, ei ole koskaan tullut. Ihmettelen miten yleensä ihmiset pääsee lepäämään jos ovat sairaita.
Mutta mutta tämähän on yksistään minun ongelmani.

Kuitenkin nyt olen huilannut ja verenpaine alkaa laskea. Työ ei sovi enää näköjään...
Taitaa olla sillä työhuoneellakin osuutta tähän tautiin.

Mukavia hetkiä kaikille ja Tiitulle silitykset, mahtaa kisullakin olla paha olo.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #61 : 13.05.08 - klo:16:20 »

 :-O Johan oli lukemat!  Nyt lepoa ja rentoutusharjoituksia.
Toivottavasti olosi paranee, Jatta.  [:1] [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #62 : 13.05.08 - klo:16:26 »

Soittelivat eräältä matkapuhelinoperaattorilta ja tarjosivat liittymän vaihtoja. Uudet puhelimetkin lupasivat laittaa, ilmaiseksi. Pyysin laittamaan sopimuksen postissa, sitten kun se tulee pitää lukea pienet präntit tarkkaan jottei tule yllätyksiä. Mutta aika edullinen sopimus kyllä käsitykseni mukaan olisi, 9:95/kk saisi puhua 100 minuuttia, lisäksi 2 euroa lisämaksua jolla saa lähettää 50 tekstaria kuussa. Me ollaan Repen kanssa molemmat niin "huonoja" soittelemaan ja tekstailemaankin että toi 100 minuuttia ja 50 tekstaria/puhein riittää kyllä meille reilusti kuukaudeksi. No, nyt vain odottelen millainen sopimus sieltä tulee, oliko se tosiaan niin edullinen kun ymmärsin.  [:-)]

Kuinkas kauan sen operaattorin kanssa sitten pitää olla "naimisissa" ?
Entäs jos ne nostaakin hintoja?
Mä suhtaudun karvat pystyssä noihin kytkykauppoihin. Meillä on esim se langaton netti kahden vuoden sopparilla eikä voida seurata muiden tarjouksia  [:-I]
Mulla on ihan normaali puhelinliittymä ja laskut yleensä alle 10 euron/kk. Eli kenenkään ei kannata mulle tulla tarjoamaan mitään tuollaista pakettia.

Sopimus on voimassa 24kk ja kysyin tosta hintojen nostosta mutta ne sanoi että hinnat ei kuulemma nouse. Mutta just sen takia mä haluan sen sopimuksen käteeni että voin selvittää että onko siinä jotain porsaanreikiä jolla ne voi muuttaa sopimusta yksipuolisesti. Tämän nykyisen operaattorin asiakkaita me on oltu varmaan kymmenen vuotta, siitä asti kun hankittiin eka kännykkä. Olen aika huono vaihtamaan noita juttuja joten 24 kk ei sinänsä mua hirvitä jos vaan hinnat pysyy samana. Ja tossa tarjouksessa houkutti noi uudet kännykät ihan sen takia, kun meillä olis muutenkin aika uusia puhelimet kohtapuoliin. Mutta oottelen nyt sitä sopparia ja katson sitten allekirjoitanko vai en. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #63 : 13.05.08 - klo:16:31 »

Mulle soitettiin tänään Tele Finland'ista ja tarjottiin samantyylistä pakettia kuin nyt DNAsta mulla on.  Hölömönäköhän ne mua pitää? [NUT]  Miks vaihtaisin toiseen samanlaiseen?  Ois ees tarjonneet mulle kännykkää, mut ei! Oon tähän nykyiseen ihan tyytyväinen.  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #64 : 13.05.08 - klo:16:35 »

Kiitti kaikille sympatiasta.

On Tiitulla kyllä paha olo. Sai onneksi taas sen kipulääkkeen, joka alentaa myös kuumetta. Unohin sanoa, että huomenna mennään uudestaan. Kontrolliin ja saamaan uudestaan antibioottiruiske ja sen jälkeen jatkan "kuinka kissalle annetaan pilleri" -linjalla. [:-I] Nestettäkin annetaan huomenna ehkä vielä.

8 v. ei kissalle ole vielä kauheen korkea ikä... [:-I] Tai onhan siinä jo ikää, mutta kissat ovat usein paljon pitkäikäisempiä kuin koirat.

Oon netistä lueskellut noita kissojen virtsatiejuttuja, näyttää olevan keskustelupalstat niitä pullollaan ja kauheen pitkiä taisteluita on ollut ihmisillä/kissoilla. Kuukausia kestäneitä. [:-I] Kuitenkin on päästy lopulta voittoon. Ehkä kirvestä ei vielä kannata heittää kaivoon, vaikka tulee kyllä jo aika ikäviä ajatuksia.

Hohhijakkaa sanon vaan. Kohta lähden apteekkiin.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 864
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #65 : 13.05.08 - klo:16:38 »

Paranemisia 4 tassuisille ja 2 jalkaisille

Kotona taas ja menihän se päivä töissäkin  [:-)]

7,4 ja kylmää tuulta ulkona
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #66 : 13.05.08 - klo:16:38 »

Mulla on DNA:n kanssa kimppasopimus 24 kk hinta 24,90 €/kk.
Hintaan sisältyy Kännykkä Nokia N81 8GB,1500 min/kk puheaikaa toiseen DNA liittymään ja 1500 tekstaria/kk toiseen DNA numeroon.

Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #67 : 13.05.08 - klo:16:40 »

No onhan outo lääkäri Jatalla, kysyä nyt potilaalta mitä kirjoitetaan sarauslomatodistukseen. :-O
Korkea verenpaine on oikeasti vaarallista se täytyy hoitaa kuntoon ja selvittää syyt mistä johtuu. Lepoa ja taas lepoa Jatalle ja töihin vasta kun syyt korkeaan verenpaineeseen on selvillä. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #68 : 13.05.08 - klo:16:51 »

Kotona taas  [:-)]  tuulista ja kylmä aurinko ulkona paistaa vain 7,1 plussaa.

Tsemppiä Sus ja toivottavasti lääke auttaa ja Tiitu pian toipuisi [:10]  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 864
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #69 : 13.05.08 - klo:16:58 »

Ja hyvää matkaa Zeenerille  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #70 : 13.05.08 - klo:17:01 »

Ja hyvää matkaa Zeenerille  [:-)]
Tattista, kohta lähden tuonne äitiliinin luo, huomenna hoidetaan sen asioita ja illalla lähtee paatti, torstai-iltana jo takaisin ja pe omaan kotiin (ja töihin [:-(])  Tuleekohan reissussa syötyä Su....ta  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #71 : 13.05.08 - klo:17:07 »

Ja hyvää matkaa Zeenerille  [:-)]
Tattista, kohta lähden tuonne äitiliinin luo, huomenna hoidetaan sen asioita ja illalla lähtee paatti, torstai-iltana jo takaisin ja pe omaan kotiin (ja töihin [:-(])  Tuleekohan reissussa syötyä Su....ta  [:-DD]

KALEVin valkosuklaa mansikka+keksi- tai mustikka-muruilla on taivaallista  [:-P]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 864
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #72 : 13.05.08 - klo:17:08 »

Ja hyvää matkaa Zeenerille  [:-)]
Tattista, kohta lähden tuonne äitiliinin luo, huomenna hoidetaan sen asioita ja illalla lähtee paatti, torstai-iltana jo takaisin ja pe omaan kotiin (ja töihin [:-(])  Tuleekohan reissussa syötyä Su....ta   [:-DD]

Suolattuja etanoita :-O :-O :-O :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #73 : 13.05.08 - klo:17:21 »

Kotiin lähdössä!  :-))
Tänään ohjelmassa takkahuoneen kattolistat. Muutama on ollut yön yli ulkona taipumassa kaarevaan muotoon: painona Reino-tohvelit ja olut-tölkkejä  [:-DD]

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: 13.5.2008.Tiistai
« Vastaus #74 : 13.05.08 - klo:17:32 »

Hei!
Nyt on sitten nurmikko leikattu ensimmäisen kerran.
Paikoin oli hirveän pitkää ja tuuheata ja paikoin sit taas ei [:-)]
Sammaltakin aika ikävästi... Tulisi sateita, niin voisi laittaa sammalsyöppöä.
Saksille olisi vielä siistimistöitä, mut5ta ne jätän myöhempään.
Tuulee ja on viileätä. Ei huvita kykkiä kukkamaan ja pensaitten juurella.
paranemisia Tiitu-kissalle ja leppoisaa lomailua Zeenerille. Toivottavasti tuuli laantuu  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.292 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.