Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 14.05.2008 Keskiviikko  (Luettu 1208 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #45 : 14.05.08 - klo:16:27 »

NYT mä teen yhen jutun. Se piti tehdä jo eilen vai oliks se toissapänä. Mutku ei jaksa. [:´((] Mitään. [:´((] Mut nyt teen vaikk en jaksakaan. Kylpyastiaviritelmän linnuille. [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #46 : 14.05.08 - klo:16:48 »

ihan kivasti työpäivä taas vierähti ja nyt suihkuun ja sitten jotain rättejä etsimään päälle  [:-)]


Missäs sä olitkaan töissä? Siis vaatteetko puetaan vasta töiden ja suihkun jälkeen?  [:67]
Mä joudun jo ennen töiden alkamista etsimään kahdet (2) rätit päälle: ensin työmatkaa varten ja sitten työvaatteet.

 [:-DD] [:-DD] [:-DD]

No onhan se niin että täytyy mulla olla jo työkaverin/-kavereiden ja muiden työpaikalla liikkujien tähden hiukka jotakin työvaatetta päällä ....  [:-P]  [:-DD]


Piti mennä suihkuun pesemään työtomut/-hiet pois ja pitäs lähtee synttäreille ....  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #47 : 14.05.08 - klo:17:03 »

Jotain rättejä nyt päällä  :-))   ja pikkuhiljaa menoksi, mukavaa ehtoon jatkoa kaikille, heips  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #48 : 14.05.08 - klo:17:03 »

Yks juttu on nyt tehty. Ja sit tuli taas RAKEITA ja paljon tuliki. Tällä on maa valkoinen! :-O
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 861
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #49 : 14.05.08 - klo:17:10 »

Kotona taas töiden ja kuntosalin jälkeen  [:-)]

Nyt mittarissa 9,8 ja vähäsen tuulta ja aurinkoa.
Anniinalle onnittelut kesätyöpaikoista, ei taida aika tulla pitkäksi [:-)] [:-)]
Hopon kurssitukselle menestystä, ei minustakaan varmasti olisi mitään jos hevosta pitäisi ohjastaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #50 : 14.05.08 - klo:17:14 »

Anniinalle onnittelut kesätyöpaikoista, ei taida aika tulla pitkäksi [:-)] [:-)]

Joo ei tosiaan saata käydä aika pitkäksi, mutta ainahan se opiskelijalle raha kelpaa  [:-DD]
Ei tarvii kynsiä syödä nälkäänsä.

Ei näkynyt haukkaa enää. No, jos se on se nuolihaukka, se antaa kyllä kuulua itsestään päivittäin.
Pyörii aina talon yläpuolella kiikittäen. Mukavaa seurattavaa.
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #51 : 14.05.08 - klo:17:37 »

Kävin jumppoomassa puolitoista tuntia, mikä siinä väsyttää, oon ihan piesty, eikös sen pitäis virkistää  :-O

Hartiat kippeenä, eilen yritin lapion kanssa saada Talvioita irti maasta,  eihän se onnistu, ne pitää repiä hartiavoimin. Kova urakka, ne ovat levinneet ja leviävät kaikkialle. Kaunis sininen kukkamattohan tuo on, mutta siirto tulee.

Tänään naapurin talo on purettu perustuksiaan myöten, maan alta on myllätty kaikki pois ja tontti on tasoitettu. Talosta ei ole mitään jäljellä  [:-(]



[:36]  Must-toonekuren kaamera on zoomattu ihan pesään   [:36]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 861
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #52 : 14.05.08 - klo:18:18 »

Jos hetken kuluttua kauppaa kohti, aika väsynyt olo tai muuten laiska olo ollut koko alkuviikon ajan
Nyt 9,2 ulkona
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #53 : 14.05.08 - klo:18:24 »

Aurinko heräs henkiin.  Lämmittää mukavasti. [:-)]
On  [NUT] olo, kun otin torkut. 
Mukavaa alkuehtoota teittille.  [KIPPIS] [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #54 : 14.05.08 - klo:18:45 »

Marle olet sitten ehtinyt nähdä "haiguralapsosen". [:-)] Minä en ole viimepäivinä tullut kurkanneeksi ja äsken juuri ajattelin että nyt katson. Luin kuitenkin tämän ketjun ensin, nyt on linja pesälle auki. Vain hautoja nyt näkyvissä, pitääpä tarkkailla. [:-)]

Mese, olet ollut rohkea ja käynyt hampulääkärissä. Ei varmaan ollut ihan niin kamalaa kuin ajattelit. [:-)]
Pitäisi muuten minunkin tilata aika, tosin vain ihan tarkastukseen ja hammaskiveä kyllä sitten ainakin poistetaan. Toivottavasti ei muuta tule tehtäväksi.
Tilaan kunhan nyt tästä ehdin....... [:-I]
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #55 : 14.05.08 - klo:18:55 »

Heippati hei!
Eka työpäivä loman jälkeen takanapäin, huoh, olipa olevinaan rankkaa!
Kauhian kylmä ilma, vaikka aurinko nyt paistaakin. Päivällä tuli hetken räntää.

Sus! Hyvä, että selvisi Tiitun sairaus ja että kyse on tulehduksesta. Kyllä sieltä varmaan löytyy antibiootti, joka tulee auttamaan!  [:1] . Mutta kalliiksi tuommoinen tulee, vaan mitä sitä rakkaan kullanmurun eteen ei tekisi.

(Vieläkin muoks)
Etkö voisi Sus saada noita kuume/kipupiikkejä kotiin, että pistäisit itse sen Tiitulle? Mä pistän meidän pojille Cartrofenin kuukausittain (meni tosin kauan, ennenkun aloin sitä tekemään), mutta tulisi varmaan halvemmaksi sulle. Kysypä tuota sieltä tohtorilta ja harjoittele siellä ensimmäisen piikin antaminen, jos suostuvat siihen, että voit sen itse tehdä.
« Viimeksi muokattu: 14.05.08 - klo:19:26 kirjoittanut kati »
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 861
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #56 : 14.05.08 - klo:19:47 »

KKKK Kotiuduttu Kylmältä Kauppa Kierrokselta
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #57 : 14.05.08 - klo:20:09 »

Meillä on kylmä sisälläkin! Kun joku (Airi) on kääntänyt kaikki patterit kiinni ja avannut kaikki ovet ja ikkunat!
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #58 : 14.05.08 - klo:20:33 »

Etkö voisi Sus saada noita kuume/kipupiikkejä kotiin, että pistäisit itse sen Tiitulle? Mä pistän meidän pojille Cartrofenin kuukausittain (meni tosin kauan, ennenkun aloin sitä tekemään), mutta tulisi varmaan halvemmaksi sulle. Kysypä tuota sieltä tohtorilta ja harjoittele siellä ensimmäisen piikin antaminen, jos suostuvat siihen, että voit sen itse tehdä.

 [:67]

Jöö nö niinky jöö. Mie tiiän että sairaanhoitajat harjottelee pistämistä appelsiinilla, mut ku Tiitu ei oo appelsiini. Harjottele ny muutamassa minuutissa... [:-I] Ois mulla kyllä yks sairaanhoitajatuttu, joka vois ehkä tulla, voisinki tietty häneltä kysyä. Mut siis mie. Ei taijja onnata... En mie voi alkaa harjotteleen elävällä olennolla. [:-I] Huoh.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 861
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 14.05.2008 Keskiviikko
« Vastaus #59 : 14.05.08 - klo:20:42 »

Jos vaikka lukemaan välillä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.222 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.