Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Se on perjantai 16.5.2008  (Luettu 1853 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #30 : 16.05.08 - klo:09:49 »

Perjantaita.

Sää on samanlainen ja sitä rataa. Eilen illalla vasta tuli mieleen noista hallaöistä, että miten on pionin hallankestävyys. :-O Mulla on semmosta rumbaa ollu, että puutarha on jäänyt ihan sivuun nyt. Kun mulla on niitä TIINAN keksimiä valkoisia mataloita pioneja täällä tulossa, varmaan kukkivat tänä vuonna eka kertaa, niin oikein kauhistuin, mitä niille kuuluu. No, kunnossa ovat, viime yöksi peitin ne kuitenkin, muovikassihuput saivat suojaksensa. [:-)]

Tiina, ne on jo jotaki 20-30-senttisiä korkeudeltaan. [:-)]

Nyt pitää miettiä päivän ohjelmaa. Huoh. Vissiin pakko käydä Karhulassa...

Aurinkoista viikonlopun alkua kaikillen! [:45]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #31 : 16.05.08 - klo:09:58 »

Kiva päivä tämäkin siis. Olen nyt vaihteeksi pääkaupungissa töissä. Minähän sahaan kolmen kaupungin alueella aina vuorotellen. Täällä on kivaa! [:-)]

------------
Tärkeä kysymys:
kuinka Tiitu jaksaa tänään?
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #32 : 16.05.08 - klo:10:04 »


Arvatkaas mitä teen ihan ekaks kun tänään saavun noin klo 18.15 Pertunmaalla pihaan kuivin suin. :-))


Varmaan samaa, mitä mä teen sitten hiukan myöhemmin!  :-))


Arvelen Tiina, Sun jotai korkkaavan, ku pääset perille Pertunmaalle. Menikö oikeen?  [:-)]


No hyvin läheltä liippaa, maistan nimittäin minkälaista meidän sahti on tänä vuonna. [KIPPIS]

Töihin ajellessa aloin miettiä, että pitäiskö Kolussakin hiukan uusia kattolistoja, että pitäiskö ottaa sirkkeli ja paineilmanaulain mukaan. Äkkiähän siinä porukalla tekisi pienen rempan  [:-DD]


Siellä kyllä tarttis ennemminkin maalata, esim. tuvan seinäpanelit kaipais maalia mutta eiks teillä ole kokemusta siitäkin joten pensselit ja telat vaan mukaan. [:-DD]


Eilen illalla vasta tuli mieleen noista hallaöistä, että miten on pionin hallankestävyys. :-O Mulla on semmosta rumbaa ollu, että puutarha on jäänyt ihan sivuun nyt. Kun mulla on niitä TIINAN keksimiä valkoisia mataloita pioneja täällä tulossa, varmaan kukkivat tänä vuonna eka kertaa, niin oikein kauhistuin, mitä niille kuuluu. No, kunnossa ovat, viime yöksi peitin ne kuitenkin, muovikassihuput saivat suojaksensa. [:-)]


Kyllä pionit on erittäin hallanarkoja joten suojaa vaan yöksi. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #33 : 16.05.08 - klo:10:08 »

Tärkeä kysymys:
kuinka Tiitu jaksaa tänään?

Tiitu on vielä sohvan alla, en oo vielä kaivanut esiin. [:-I] Oon just aikeissa, kermaviilisoosi, johon lisätty Osmosal-nestettä on odottamassa. Huoh. Tämmöstä tämä on koko ajan.

---

No nyt kaivoin hänet esille, ei kelvannut tarjoilut. Ehkä kohta... nukuksissa oli. Tiitua pitää joka kerta maanitella juomaan kermat ja syömään kermaviilit, ite ei tule pyytämään. [:-I] Tätä on kestänyt nyt 2 viikkoa. Mua kyllä oikeesti väsyttää. Hyviä merkkejä on koko ajan, mutta niin  h i d a s t a  on tämä eteneminen.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #34 : 16.05.08 - klo:10:11 »

Kyllä pionit on erittäin hallanarkoja joten suojaa vaan yöksi. [:-)]


On vai, hui kauhistus! Toivottavasti mahdollisille kukkanuppu-aiheille ei ole tapahtunut mitään. No hyvä kun tuli puheeksi.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #35 : 16.05.08 - klo:10:19 »

Osmosal??? Eikös sitä anneta  ihmisillekin? Johonkin vaivaan?
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #36 : 16.05.08 - klo:10:22 »

Osmosal??? Eikös sitä anneta  ihmisillekin? Johonkin vaivaan?

Jep, se on ihmisten ripulilääke. Lääkäri neuvoi antamaan sitä, kun Tiitu ei ollu juonut tarpeeksi ja oli sitä kuivumista, Osmosalista saa joitakin "elektrolyyttejä", jotka vähenee kun kuivuu... [:-I] Enkä tuosta Tiitun juomisesta nyt ihan varma ole, vaikka eilen ei tarvinnut lääkärin mielestä nesteytystä (oli annettu tiputuksena nestettä jo kahtena ed. päivänä). Kuitenkin mun mielestä Tiitu juo niin vähän, että annan tuota varmuuden vuoksi.
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #37 : 16.05.08 - klo:12:37 »

Tiitulle edelleenkin paranemisia ja Susulle haleja!

Ja Pertunamaalle matkaaville antoisaa, riemukasta viikonloppua!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #38 : 16.05.08 - klo:12:44 »

Veroehotusta vähän korjailin... hieman myöhässä. [:-I]. Meinas jäädä matkakulutkin pois, en muistanut töissä olleenikaan  [:-DD]. Olihan niin mukava työrupeama mennä vuonna.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #39 : 16.05.08 - klo:12:54 »

Vasta kohta 10 puhelua soitettu ja kyydit melkee selvät ja päivän suunnitelmatkin alkaa jo hahmottumaan. Minä en nyt vaan kyllä yksinkertaisesti käsitä, miten monimutkaiseksi asiat ylipäänsä voivat mennä. Oon koonnut palapeliä koko tään päivän. Kaks asiaa pitää hoitaa välillä 14-17. On kuulkaa vaikeata sellainen. [:-I]

Lekuri ei oo vielä löytäny avainta... mutta on sillä jotakin toistakin lääkettä siellä, jota vois antaa... miksi ei hän sanonut sitä eilen ja antanut? Siksi kun siellä oli semmoinen rumba siksi kun apulainen ei oo tullu töihin eikä ilmoittanu mitään... jne.

Enkö ookkii piristävä...? [:-I]

Taijjan kirjoittaa elokuvan...
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #40 : 16.05.08 - klo:13:39 »

Kylläpäs on ollut kiireiset pari päivää, ei ole ehtinyt pöntölle edes kurkkaamaan!  :-O Jospas viikonlopuksi helpottais.

Kylmä aamu ollut täälläkin, kissa ei edes pyytänyt ulos mutta laitoin sen kumminkin kun siellä paistaa aurinko. Olen yrittänyt syöttää sille uutta kissanruokaa ja se on vähän ronkeli sen suhteen. Pieni ulkoilu yleensä parantaa ruokahalua.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #41 : 16.05.08 - klo:13:40 »

Kati,

kuinka kauan sinun taudissa kesti vatsavaiva-osuus? Meinaan, etoo mahassa ja etoo päässä [:-I] jo muutaman päivän ajan, eilinen oli ehkä pahin.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #42 : 16.05.08 - klo:13:45 »

Laittelin eilen illalla meidän kulkija-kissalle ruokaa ulos kuppiin. Turskautin sinne myös pötköllisen matolääkettä - ajattelin, että tulee madotettuakin samalla.

Se ruojarontti oli jättänyt juuri sen lääkekohdan syömättä! Että kyllä ne osaa!
Täytyy yrittää jotain muuta vaikka pillerimuodossa, jos vaikka uppois! [:-DD]
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #43 : 16.05.08 - klo:13:50 »

Laittelin eilen illalla meidän kulkija-kissalle ruokaa ulos kuppiin. Turskautin sinne myös pötköllisen matolääkettä - ajattelin, että tulee madotettuakin samalla.

Se ruojarontti oli jättänyt juuri sen lääkekohdan syömättä! Että kyllä ne osaa!
Täytyy yrittää jotain muuta vaikka pillerimuodossa, jos vaikka uppois! [:-DD]

Kannattaa sotkea se matolääke sekaisin ruuan kanssa, tai jauhaa se pilleri jauheeksi ja samalla lailla sekoittaa ruokaan! Jos on tosi nälkäinen kissa, niin syö kyllä vaikka vähän hassulta maistuisikin.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #44 : 16.05.08 - klo:13:52 »

No näyttää osaavan! Vaikka ois kuinka nälkä! Jestas!

Heh, pakko kertoo vaikka oon joskus kertonu. Koulussa yks ope kertoi mitä oli nähnyt talonsa pihalla. Siellä roskista penkoi ihminen, siis puhdasverinen pultsari-ihminen oikeesti, ja löysi kuin löysikin ruokaa. Tämä ope hetken tarkkaili sivusilmällä... yhtäkkiä kädessä oli avaamaton semmoinen IIIISO pötkö jotakin leikkelemakkaraa. Jolloin tämä ruuanetsijähengilö suivaantui, heitti sen kädestään ja huudahti: "HYI, SIPULIMAKKARAA!"

 [:-I] [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.339 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.