Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Se on perjantai 16.5.2008  (Luettu 1844 kertaa)

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #45 : 16.05.08 - klo:13:55 »

Väsyneenä palattu reissusta, Tallinna oli paikallaan ja reissu mukava. Äiti ja sisko kävivät jalkahoidoissa, kovasti kauppoja kierreltiin ja hyvin syötiin. Illalla pitäisi mennä töihin joten taidan mennä pikku päikkäreille  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #46 : 16.05.08 - klo:13:58 »

Töihin ajellessa aloin miettiä, että pitäiskö Kolussakin hiukan uusia kattolistoja, että pitäiskö ottaa sirkkeli ja paineilmanaulain mukaan. Äkkiähän siinä porukalla tekisi pienen rempan  [:-DD]


Siellä kyllä tarttis ennemminkin maalata, esim. tuvan seinäpanelit kaipais maalia mutta eiks teillä ole kokemusta siitäkin joten pensselit ja telat vaan mukaan. [:-DD]


Paneeleita?  [:67]
Ihan mitä vaan, mutta ei paneelien maalausta  [:-DD]

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #47 : 16.05.08 - klo:14:03 »

Hyvää matkaa ja antoisaa tapaamista kaikille Pertunmaalle menijöille! [:-)] Saako olla utelias ja udella, kuinka moni menee jo tänään? Kaija ja Pasi? -ko?
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #48 : 16.05.08 - klo:14:08 »

Hyvää matkaa ja antoisaa tapaamista kaikille Pertunmaalle menijöille! [:-)] Saako olla utelias ja udella, kuinka moni menee jo tänään? Kaija ja Pasi? -ko?

Kiitos, kiitos!  [KIPPIS]
Minä olisin väkisin houkutellut sut mukaan mutta kun sulla on nyt ittelläs toi tauti ja Tiitukin on sairas niin en sitten ruvennu kuitenkaan.

Muut tulee huomenna, Kaija ja Pasi jo tänään! (Tietävät kokemuksesta että valmistelutöihin joutuvat)
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #49 : 16.05.08 - klo:14:15 »

Hyvää matkaa ja antoisaa tapaamista kaikille Pertunmaalle menijöille! [:-)] Saako olla utelias ja udella, kuinka moni menee jo tänään? Kaija ja Pasi? -ko?

Kiitos, kiitos!  [KIPPIS]
Minä olisin väkisin houkutellut sut mukaan mutta kun sulla on nyt ittelläs toi tauti ja Tiitukin on sairas niin en sitten ruvennu kuitenkaan.

Muut tulee huomenna, Kaija ja Pasi jo tänään! (Tietävät kokemuksesta että valmistelutöihin joutuvat)

Valmistelutöihin... niin siis maalaamaan paneeleja? [:-DD]

Mulla on ollut tuleminen mielessä, että vaik hyppäisin viimetingassa kyytiin, mutta nyt onkin sitten niin ylösalaisin koko tilanne, että huhhuijakkaa. [:-(] Ehkä mä vielä saan luuni joskus raahattua täältä johonnii. :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #50 : 16.05.08 - klo:14:36 »

Hyvää matkaa ja antoisaa tapaamista kaikille Pertunmaalle menijöille! [:-)] Saako olla utelias ja udella, kuinka moni menee jo tänään? Kaija ja Pasi? -ko?

Kiitos, kiitos!  [KIPPIS]
Minä olisin väkisin houkutellut sut mukaan mutta kun sulla on nyt ittelläs toi tauti ja Tiitukin on sairas niin en sitten ruvennu kuitenkaan.

Muut tulee huomenna, Kaija ja Pasi jo tänään! (Tietävät kokemuksesta että valmistelutöihin joutuvat)

Valmistelutöihin... niin siis maalaamaan paneeleja? [:-DD]

Mulla on ollut tuleminen mielessä, että vaik hyppäisin viimetingassa kyytiin, mutta nyt onkin sitten niin ylösalaisin koko tilanne, että huhhuijakkaa. [:-(] Ehkä mä vielä saan luuni joskus raahattua täältä johonnii. :-))

Murun kyydissä olisit varmaan pääsyt, mutta ymmärrän kyllä että nyt ei menohaluja kauhiasti ole. [:-)]

No ei sentään taideta laittaa Kaijaa ja Pasia maalaushommiin, mutta kaikkea muuta kivaa pientä on kyllä suunnitteilla kuten vedenkantoa saunaan, rosvopaistikuopan tulen vahtimista, salaatin pilkkomista, porkkanan kuorimista ym.ym. (toivottavasti Kaija ei huomaa tätä, muuten niille tulee joku este ja sanovat tulevansa vasta huomenna) [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #51 : 16.05.08 - klo:14:53 »

Murun kyydissä olisit varmaan pääsyt, mutta ymmärrän kyllä että nyt ei menohaluja kauhiasti ole. [:-)]

No ei sentään taideta laittaa Kaijaa ja Pasia maalaushommiin, mutta kaikkea muuta kivaa pientä on kyllä suunnitteilla kuten vedenkantoa saunaan, rosvopaistikuopan tulen vahtimista, salaatin pilkkomista, porkkanan kuorimista ym.ym. (toivottavasti Kaija ei huomaa tätä, muuten niille tulee joku este ja sanovat tulevansa vasta huomenna) [:-DD]

Haluja olisi, mutta mahdollisuutta ei. [:-(] Hitsi, kun tämä oma tautikin vetää naatiksi ja kisua ei tietenkään voi jättää. Mulle tulee nyt tänään ja la su ma ystävätär antamaan antibioottipiikkiä Tiitulle. Ehkä muru ois suostunu ottaan kyytiin, jos kauniisti ois pyytäny. :-))

Toivottavasti Kaija ei tosiaankaan lue tuota työsuunnitelmaa... :-O [:-DD]

Ihan kohta se on menox mulla taas joten moikkis.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 857
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #52 : 16.05.08 - klo:15:19 »

Kotona taas ja aika väsy olo

Toivottavasti Pertunmaalla olisi mukavat remontti-ilmat  :-)) :-)) :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #53 : 16.05.08 - klo:15:44 »

Kotona taas  [:-)]  viikonlopun kauppareissu suoritettu. Pilvistä ja aurinkoa on ulkona vuorotellen ja heikkotuulista, nyt 11,2 plussaa.

Mukavaa viikoloppua kaikille Pertunmaalle menijöille  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #54 : 16.05.08 - klo:16:00 »

Morjens!  Vuoroin paistaa ja pilveilee, tällaista täällä.
Eilisesta matkasta koko eukko vielä raihnainen.  Sielu huutaa kaikenlaista tekemistä ja menemistä, mut sit vaikenee, kun alan niitä toteuttamaan.  Ja menenhän minä ulos, sano roppa mitä tahtoo!!  [XX]

Zeenerille tervetuloa kotiin. 
Kaijalle ja Pasille mukavaa valmisteluiltaa Tiinan ja Repen kanssa Pertunmaalla huomista tapaamista varten.   

Lepsukaista perjantaita kaikille.  :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #55 : 16.05.08 - klo:16:07 »

Hyvää matkaa ja antoisaa tapaamista kaikille Pertunmaalle menijöille! [:-)] Saako olla utelias ja udella, kuinka moni menee jo tänään? Kaija ja Pasi? -ko?

Muut tulee huomenna, Kaija ja Pasi jo tänään! (Tietävät kokemuksesta että valmistelutöihin joutuvat)

Valmistelutöihin... niin siis maalaamaan paneeleja? [:-DD]

Mulla on ollut tuleminen mielessä, että vaik hyppäisin viimetingassa kyytiin, mutta nyt onkin sitten niin ylösalaisin koko tilanne, että huhhuijakkaa. [:-(] Ehkä mä vielä saan luuni joskus raahattua täältä johonnii. :-))


No ei sentään taideta laittaa Kaijaa ja Pasia maalaushommiin, mutta kaikkea muuta kivaa pientä on kyllä suunnitteilla kuten vedenkantoa saunaan, rosvopaistikuopan tulen vahtimista, salaatin pilkkomista, porkkanan kuorimista ym.ym. (toivottavasti Kaija ei huomaa tätä, muuten niille tulee joku este ja sanovat tulevansa vasta huomenna) [:-DD]

Paljonkohan noita porkkanoita on?  [:-I]
Viime vuonna kuorin pesuvadillisen perunoita. Just töissä juttelin, että ihan mielellään kuorin mitä tahansa... hiukan erilaista hommaa kuitenkin!  :-))

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #56 : 16.05.08 - klo:16:12 »

Kylän kautta kotona ja matkalla tiputteli pulleita pisaroita pilvistä. Pilvet tummanpuhuvia [:-I]  Liekö se takatalvea ennustelee kuten sääprofeetat TV:ssä [:-(] Ny mä vihastuin! Pikkupoika, ei edes oman talon asukki käväsi koputtelemassa kirjosiepon pönttöä, onneksi olin kotosalla. Huusin sille että - mitäs teet! Läks menemään, paree onkin, oisin voinut mennä "puhuttelemaan". Nuo natiaiset käyttää pihaa läpikulkuun, Kirjosieppokin näkyi lentelevän sinne tänne. Saamarin ajattelemattomat kersat!  [:-/]
« Viimeksi muokattu: 16.05.08 - klo:16:35 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #57 : 16.05.08 - klo:16:27 »

Pilvistä on ja 10,5 lämpöä, jospa kuitenkin koirulin kanssa ulkoilmaan  [:56]     piristymisen toivossa ...  [:-)]
Kirjattu

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #58 : 16.05.08 - klo:16:29 »

Oulussa Kolea pvä, vain +4-+5, mutta tuuli Jäätävä ihan... hrr...

Suomen ja Venäjän Peli klo 20.00 alkaa.. Onnex ihan hyvään aikaan nyt, ettei yöllä..
Suomelle peukut pystyyn jo valmiiksi...  [:72] [:72]

Mukavaa Perjantai-iltaa ja Hyvää Viikonloppua Kaikille!  [:45] [:44] [:44] [:43]
Kirjattu
#Jani#

Jaska

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 16.5.2008
« Vastaus #59 : 16.05.08 - klo:16:59 »

Mukavaa viikonloppua Pertunmaalle, malttavatkohan herravieraat pysytellä telkkarin ääreltä klo 20 ?  :-O
Meille sopii oikein hyvin, saunominen ensin ja sitten peukut pystyyn !  [:72]
Huomenna sitten paperihommia vielä, viimeinen viikonloppu niiden merkeissä tänä keväänä, puhhuh !  [:-I]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.492 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.