Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 19.5  (Luettu 1050 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 19.5
« Vastaus #75 : 19.05.08 - klo:23:20 »

Sit mää ku keräsin pussiin niitä punasipuleita, ni ihan vähä vaa kuikuilin ympärille ja kattoin seuraaks kukaan mun tekemisiä... [8-)] ja lappasin pussiin samalla niitä kuivia kuoria sieltä laarin pohjalta. [8-)] [:-DD] Emmää viittiny myyjiä alkaa ettimään, siinä kaupassa saa kävellä kilometrin, että löytää semmosen. Eikä ne kuoret edes paina mitään... punnitsin sen siis kuorineen päivineen.

Kassahihnalla oli sit semmonen omituinen pehmyt mötikkä, tummanpunaista jotakin, oudon kuohkea pussi... ja kassaneidin mielestä siinä ilman muuta oli luomu-kukkakaalia. [:-DD] Taidan olla liian väsynyt, kun nyt naurattaa niin hirveesti. [:-DD]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Maanantai 19.5
« Vastaus #76 : 19.05.08 - klo:23:31 »

Toi oli kyllä HYVÄ  [:-DD] [:-DD] [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

Marjuli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 346
  • Nurmijärven mummo
Vs: Maanantai 19.5
« Vastaus #77 : 19.05.08 - klo:23:54 »

Maanantai on melkein ohi. Hyvinhän se saatiin hoidettua. Väsyttää niin vietävästi.  [:56]
En tiedä kauanko kroppa kestää tätä. Olen päivisin lastenhoitaja ja iltaisin teen omia töitäni. Tänään ehdin ihan hyvin Helsinkiin aamulla, vaikka kehä ykkösen kohdalla liikenne melkein seisoi. Aamupäivällä olin vielä jotenkin tokkurassa, että lähdin hakemaan 5-vuotiasta kerhosta tuntia liian aikaisin. Tulipahan käveltyä taas aikalailla. Eiköhän ne kilotkin hupene tätä menoa.
 [:-P]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****
 

Sivu luotiin 0.213 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.