Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.5.2008.Tiistai  (Luettu 1818 kertaa)

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #30 : 20.05.08 - klo:11:18 »

Hyvää huomenta päivää kaikille aamuvirkuille.Täällä paistelee [:45],lentää [:9] [:10] hiipi puskissa, [:24] haukkuu,naiset ja lapset [:42],metsäpubissa juodaan [:48],nuoriso [:40], ja minä [:74].
« Viimeksi muokattu: 20.05.08 - klo:11:22 kirjoittanut AnnMC »
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #31 : 20.05.08 - klo:11:20 »

No niin..selvishän se valvottaja...täysikuu. Heräsin klo 2.00 ja pyörin sitten kuuteen asti. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #32 : 20.05.08 - klo:11:30 »

Huomenta.

+9,5 ja vettä tihuttaa.

Tänään menen vaihteeksi arvatkaas minne... no Tiitun kanssa lääkäriin. Ei pure tämäkään antibiootti, nyt sitten varmaan kolmas kehiin. Arvatkaas olenko uupunut tähän tilanteeseen. Suoraan sanottuna oon ihan burn out. Ja taas... mistähän sais kyydin... kahdelle ekalle, joilta kysyin, ei sopinut...

Pikkasen mun mieli rauhoittui äsken puhelimessa, kun mähän alan olla jo epätoivoinen, mutta lääkäri ei kuulostanut epätoivoiselta. Kun aloin miettiä sitä kolmatta antibioottia, hää oikein reippaasti sanoi heti että "On niitä!" Ja se homma, että sitä TEHOKKAINTAHAN ei lääkäri uskaltanut antaa, koska Tiitu oli saanut sen kohtauksen. Jokohan hää uskaltais kokeilla sitä... Kun mitään kohtauksia ei oo ollut enää. No, aika on tänään klo 16.15 sen jälkeen tiedän lisää.

Huoh ja mukavaa tiistaita kaikillen!
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #33 : 20.05.08 - klo:12:11 »

Sain muutes homeopaattista lääkettä Tiitulle, ja siinä sivussa ittelenikin. Tunnen aivan ihanan homeopaatin ja soitin hänelle, eilen oli sitten postilaatikossa kirjekuoressa ne pikkupillerit. Tiitulle Tiitun vaivaan ja minulle... stressiin. [:-I] Hää sano puhelimessa, että laittaa mulle kans. [:-)] :-)) (ilman veloitusta laitto kaikki!) Hih, ihana ihminen. Mut se hauskin, mitä hää oli kirjoittanut kirjekuoreen vastaanottajan nimeksi... laitetaas mun sukunimeksi nyt vaikka Virtanen, kuoressa luki:

Susanna Virtasen kissa

 :-))

Tämä on nyt semmoista tukihoitoa, jos ei mitään anna, ni ei otakaan.
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #34 : 20.05.08 - klo:12:30 »

Nyt lähden koiran kanssa lenkille metsään.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 370
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #35 : 20.05.08 - klo:14:28 »

Sain muutes homeopaattista lääkettä Tiitulle, ja siinä sivussa ittelenikin. Tunnen aivan ihanan homeopaatin ja soitin hänelle, eilen oli sitten postilaatikossa kirjekuoressa ne pikkupillerit. Tiitulle Tiitun vaivaan ja minulle... stressiin. [:-I] Hää sano puhelimessa, että laittaa mulle kans. [:-)] :-)) (ilman veloitusta laitto kaikki!)

Tarkkana sitten, että Tiitu saa kissanlääkkeet ja Susanna "Virtanen" ihmisenlääkkeet  [:-DD]

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #36 : 20.05.08 - klo:14:29 »

Heippa !
Täällä on päivä vierähtänyt multa- ynnä muilla ostoksilla. Aurinko paistoi kauniisti kunnes ennätimme kotiin. Nyt on ihan pilvistä eikä oikein tiedä sataako vai ei. Nurmikon ajoa suunnttelin, mutta jotenkin on puhti pois. Taidan antaa rehottaa rauhassa. :-))

Pakkasta oli yöllä parin asteen verran ja taitaa taas harsonlevitys olla tarpeen ensiyöksikin. [:-(]
Nyt sentään on +13, on jo päästy siitä + 9 -+10 asteen vaiheesta jota on riittänyt jo usean päivän ajan.

Toivottavasti Sus on saanut kyydin järjestymään ja jos nyt löytyisi Tiitulle jo oikea lääke. Toivotaan. [:-)]

Mukavaa Tiistai-iltapäivää kaikille !
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #37 : 20.05.08 - klo:14:32 »

puhelimessa, että laittaa mulle kans. [:-)] :-)) (ilman veloitusta laitto kaikki!) Hih, ihana ihminen. Mut se hauskin, mitä hää oli kirjoittanut kirjekuoreen vastaanottajan nimeksi... laitetaas mun sukunimeksi nyt vaikka Virtanen, kuoressa luki:

Susanna Virtasen kissa
Tämä on nyt semmoista tukihoitoa, jos ei mitään anna, ni ei otakaan.

Mulla oli kanssa kerran resepti, jossa luki
Helena  (sukunimi vaikkapa [:-)])  Nieminen, kissa

Siis olen todistettavasti jo kissaksi muuttunut! [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #38 : 20.05.08 - klo:14:45 »

puhelimessa, että laittaa mulle kans. [:-)] :-)) (ilman veloitusta laitto kaikki!) Hih, ihana ihminen. Mut se hauskin, mitä hää oli kirjoittanut kirjekuoreen vastaanottajan nimeksi... laitetaas mun sukunimeksi nyt vaikka Virtanen, kuoressa luki:

Susanna Virtasen kissa
Tämä on nyt semmoista tukihoitoa, jos ei mitään anna, ni ei otakaan.

Mulla oli kanssa kerran resepti, jossa luki
Helena  (sukunimi vaikkapa [:-)])  Nieminen, kissa

Siis olen todistettavasti jo kissaksi muuttunut! [:-DD]

Höh, mun hiano viästi katosi...

Noh, moi Niemiskä!
mulla on todistus, että (miesystävä) Ilkka on kastroitu. Kun mun poikakissa HILKKA kastroitiin, narrasin nimeksi Ilkka, ettei tuu sotkuja, että mikä osa tässä nyt poistetaan... Kun näin sen paprun, minkä lähtiessäni sain käteeni niin kyl mua ihan vähä... eikä ihan vähäkään...  [:-DD] nauratti, kun siinä luki "Ilkka", "toimenpide: Kastraatio"

Oommää tään ennenki kertonu, mutta hyvähän se on säännöllisin väliajoin toistaa itteään. [:-I] :-))

terkuin Virtaska
Kirjattu

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #39 : 20.05.08 - klo:15:01 »

Päivää Oulusta!

Pilvinen sää jatkuu... ihan harmaa taivas nyt.. vettäkin ripistellyt on..
+5-+6 astetta lämmintä, ei hääviä oo...
No, näyttäs että ensi viikolla ois jo ihan kesäisiä lämpötiloja pohjoista myöten
normaaleja lukemia, ja jopa ehkä voisi loppuviikosta olla normaalia lämpimämpääkin, mutta sinne yli viikko aikaa, joten tilanne voi muuttua..

MUkavaa Päivän jatkoa kaikille!  [:45] [:44] [:43]
Kirjattu
#Jani#

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #40 : 20.05.08 - klo:15:10 »

+15 ja aurinko paistaa ja linnut laulaa.
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #41 : 20.05.08 - klo:15:12 »

Joo, vettä tihhuuttaa !
Lämmintä +8.6 astetta .
Pitäis lähteä Onnin kanssa lenkille mutta poika ei sateesta tykkää.
Vaikka en minäkään silloin kun pitää lenkkeillä  [:-I]

Kumma kun meillä laitettiin toissapäivänä loput kuoritut kaurat automaattiin
ja arvelin etteivät varmaankaan kelpaa. Niin ihan päinvastoin kävi.
Pikkuvarpuset, viherpeipot, varpuset, kottarainen ja kaikkein ihmeellisin mustarastas.
Äsken vielä maasta viimeisiä naposteli.
Nyt on automaatti tyhjä eikä ole enää ämpärissäkään.
Nyt sitten vuorossa automaatin pesu syksyä varten.

Kirjattu

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #42 : 20.05.08 - klo:15:14 »

Iltapäivää! [:-)] [:-)]

Ulkona on tyyni ja puolipilvinen sää. Lämmintä on +13 astetta. Aurigossa on lämmin, mutta varjossa kylmä.

Sinitiainen ja kirjosieppo hakee ruokaa hopeapajusta. Räksät hautoo/lämmittää poikasiaan. Pensaskerttu lauloi aamulla ja mustapääkerttu nyt päivällä. Tervapääskyjä odottelen saapuvaksi vielä tällä viikolla. [:-)] [:-)]
Koko kevään viimeinen koe oli tänään! Jee! :-)) [:-)]
Hyvää illanjatkoa kaikille! [:46] [:46]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #43 : 20.05.08 - klo:15:17 »

Ois muutes kiva, jos ihmiset pistäis asuinpaikkansa tuohon avatarin alle. Sillai edes suuntaa-antavasti, jos ei tarkkaan halua kertoa. En ikuna opi ulkoa, kuka mistäkin päin kirjoittaa, ja aina kiinnostaa säätietoja ja kaikkia kukka/kasvi/luontojuttuja lukiessa, että MISSÄ. Suomi on niin ISO maa...

Mie aina välillä otan tän puheeksi ja muistuttelen... PROFIILI -> PROFIILIN ULKOASU -> OMA TEKSTI

Siihen. [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 20.5.2008.Tiistai
« Vastaus #44 : 20.05.08 - klo:15:20 »

Joo, vettä tihhuuttaa !
Lämmintä +8.6 astetta .

mitens teillä nyt silleen muru? meillä ei sada, aurinko paistaa ja lämpöä nyt +12! [:-P] :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.09 sekunnissa. 16 kyselyä tietokannasta.