Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 7.6.2008  (Luettu 1699 kertaa)

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Lauantai 7.6.2008
« Vastaus #30 : 07.06.08 - klo:14:04 »

Hyvää Aamupäivää! [:-)] [:-)]

Ulkona on aurinkoista, tuulisa ja +21 astetta.

Linnut laulaa. Talitintit ruokkii poikasiaan pönttöön, nyt myös sinitiaisen poikaset ovat kuoriutuneet. Uusi räksänpesä löytyi taas, se on samassa puussa kuin talitinttien pönttö, mutta korkeammalla. [:-)]
Matkakuume kasvaa pikkuhiljaa. Yöllä klo 2.30. pitää lähteä ajamaan kohti Helsinki-Vantaata.
Hyvää lauantaita kaikille! [:45] [:45]

Kävin kurkkimassa mihin Henri matkustaa. Herrajestas, kauaspa lähdet, vau [:5] Ei ihme että matkakuume jo nousee, oikein antoisaa matkaa!!!!!! [:59] [:-)] [:46]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #31 : 07.06.08 - klo:14:07 »

Aurinkoinen ihana lämpöinen kesäilma ulkona jatkuu, nyt 21,1 plussaa  [:-)]  linnut visertää ja jokunen perhonenkin lentelee,
aamupäivällä letkussa oltu kiinni ja joitakin trönttejä pihalla hiukka kasteltu ja päivänlehteä nyt selailtu, jospa sitten takaisin ulkoilmaan,
heips  [:-)]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #32 : 07.06.08 - klo:14:30 »

Iltamapäivää! [:-)]
Nyt on sitten tomaatit ja kurkut istutettu kasvihuoneeseen ja osa kukistakin jo sisältä ulostettu  [:-)] [:-)], siis viety ulos ja istutettu penkkeihin/ruukkuihin.
Kasvihuoneessa odottaa vielä muutamakymmentä samettiruusua, asteria ja krassia sopivaa istutuspaikkaa...   [:-)] nyt täytyy tuumailla mihin niitä oikein laittaisi [:-I] [:-)] [:-)]
Päivävälipalaa tässä samalla haukkailen ja kohta takaisin istutustouhuihin.
Sää täällä puolipilvinen ja himppa viileämpi, kuin edellisinä päivinä. +17 näyttää mittari varjossa.
Leppoisaa lauantain jatkoa!! [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 07.06.08 - klo:14:35 »

Matkakuume kasvaa pikkuhiljaa. Yöllä klo 2.30. pitää lähteä ajamaan kohti Helsinki-Vantaata.
Hyvää lauantaita kaikille! [:45] [:45]

Kävin kurkkimassa mihin Henri matkustaa. Herrajestas, kauaspa lähdet, vau [:5] Ei ihme että matkakuume jo nousee, oikein antoisaa matkaa!!!!!! [:59] [:-)] [:46]

No mun on pitäny kysyä, mut kävinpä sitte kurkkimassa miekin, että siis ALASKAAN! :-O Jestas! Antoisaa matkaa [:59], ja paaaaljon kuvia!
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #34 : 07.06.08 - klo:17:22 »

Ihan, upea ilima. Auringossa tarkenee vallan mainiosti, ja
varjossa asteita 16. Vesisadetta ei vaan ole näkynyt.
Synttäreillä on tullut käytyä ja voikkarikakkua syötyä .. nam  [:-P]

Mukavaa lauantai-iltaa  [:45]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 07.06.08 - klo:17:23 »

Olen ollut tänään ahkera. Olen siivonnut, pessyt pyykkiä ja leikannut nurmikon. Tuon lisäksi kaikenmoista pientä. Nyt on mukava olo  [:-)]

Meidän pihassa on kahtena päivänä ollut ritariperhonen  [:-)]. Se käy imemässä mettä syreenin kukista. Mikäs on lennellessä, kun aurinko helottaa kirkkaalta taivaalta.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #36 : 07.06.08 - klo:17:33 »

Minä en oo saanut kyllä aikaiseksi palj mittää. Ei oikein hurtsita mikään, oon ihan aloitekyvytön.

Mustaherukka on täynnä kirvoja. [:´((] Kait mäntysuopaliuosta pitää kokeilla, mut muistaakseni se ei oo kauheen tehokasta sekään. Yks kuiva kesä humalaköynnökseen ei tehonnut lainkaan, loppujenlopuksi turvauduin Raid'iin. [:-(] Se tehos... mut ei syötävien marjojen pensaaseen semmosta myrkkyä voi laittaa. Voimakas ruiskutus vesiletkulla vois viedä osan pois, mut mun letku ei yllä sinne asti. [:-(] Hmh.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 07.06.08 - klo:17:47 »

Minulla taas joku mato tai toukka syö kaikki akileijan lehdet.  [:-(]

Ei muuten minullakaan tällainen ahkeruusinto ole mitenkään jokapäiväinen juttu. Tänään mies lähti raveihin ja jäin yksin kotiin, niin oli mukava tehdä kaikkea.
« Viimeksi muokattu: 07.06.08 - klo:17:51 kirjoittanut Mesiangervo »
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #38 : 07.06.08 - klo:17:52 »

Heippatihei!
aamusella oli tosi viileää ja kylmä tuuli , hrrrrrrrrrrrr. Mutta siitä huolimatta laitoin bikinit päälle (kaamee näky  [:-DD] vatsanahkojen kanssa) ja koko päivän oonkin pamppaloinut pihalla auringossa (lue: lötkötellyt ja laiskotellut). Koska auringossa oli lämmintä  :-))

HENRI! Mahdottoman hyvää lomareissua sulle!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #39 : 07.06.08 - klo:17:53 »

Päivää! Täällä on kylmä! Aamulla oli nollassa! [:-I] :-O
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 07.06.08 - klo:17:56 »

Hui, onpa Mesellä kylmää.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 07.06.08 - klo:17:59 »

Minulla taas joku mato tai toukka syö kaikki akileijan lehdet.  [:-(]

Mulla kans joku semmonen on JOKA KESÄ yhden malvan/malvikin kimpussa. Ei tehoo mäntysuopa siihenkään, vaan viime kesänä eka kertaa raiditin ja tehos. En tykkää noista myrkyistä, mut kai se joskus on pakko. [:-(] Vai pitäisköhän poistaa koko kasvi, kun tää on jokakesäistä... akileijaa on ihan vieressä eikä siinä ole koskaan mitään napostelijoita.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 07.06.08 - klo:18:05 »

Minäpäs koitan suihkauttaa raidia. Jospa se auttaisi.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #43 : 07.06.08 - klo:18:20 »

Minäpäs koitan suihkauttaa raidia. Jospa se auttaisi.

Minäki kävin tässä välissä just suihkauttamassa ne Raidit. Humalaköynnökseen myös, siinäkin on jo reikiä. [:´((] Kuivuudesta johtuu nuo kirvat. Humalaköynnös on mun riemukaaren komistus ja jos ötöille ei tee mitään, ei lehdistä ole kohta mitään jäljellä. Kokemusta on...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 07.06.08 - klo:18:24 »

Jos mun nimi näkyy tuolla alarivissä, että oon paikalla, niin se saattaa tarkoittaa, että olen pihalla raidittamassa malvaa. :-)) Silloin kandee tarkistaa vakoilijaosastolta, mitä oon tekemässä, niin siellä varmaan lukee sitte, että "on pihalla raidittamassa malvaa." [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.118 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.