Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 8.6.2008.Sunnuntai  (Luettu 1915 kertaa)

luscinia

• Vieras
Vs: 8.6.2008.Sunnuntai
« Vastaus #30 : 08.06.08 - klo:10:13 »

Aurinkoista pyhäpäivää luontokoululta. Koiran kanssa lenkki on tehty, kissa kierrokseltaan yksin palannut.
Kukkasia paljon, joku kerttunen hereillä aamun tunteina piti.......hieno päivä aluillaan!
Iloa oloonne!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 08.06.08 - klo:10:16 »

Hopoajelulla käyn.

Missäs vaiheessa Hopon "raviura" onkaan?  [:-)]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #32 : 08.06.08 - klo:10:29 »

Hopoajelulla käyn.

Vaiheessa "hitaasti hyvä tulee"  [:-DD] Hiitillä käydään ahkeraan, yhdet harjoitusravit (lue: laukat)
takana, seuraavat tiistaina. Haaveissa koelähtö vielä tämän kuun aikana. Mutta, aika monesti olen
jo joutunut lykkäämään suunnittelemaani koelähtöaikaa kun ei varsa vielä ole valmis. Pitkäjänteistä
touhua on tämä varsasta ravihevoseksi - projekti.  :-O [:-)] Välillä tuntuu että ei etene mihinkään
ja välillä tulee aimo harppaus eteenpäin. Takapakkiakin siihen väliin mahtuu.  [NUT]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #33 : 08.06.08 - klo:10:30 »

Tänään jääkin sitten pidempi pyöräkierros tekemättä, jos sitten kun ulos ehtii niin ihan lähimetsäteitä [:-)]
18,8
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #34 : 08.06.08 - klo:10:31 »

Aamupäivää  [:-)]
Taas yksi säälinkki lisää suosikkeihin. Kiitos Pyris.
Luumupuun alustaa taidan mennä kitkemään. Saa paremmin hyödyn mahdollisesta sateesta.
Melkoisen kovaa tuulee taas.

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 08.06.08 - klo:10:37 »

Hopoajelulla käyn.

Vaiheessa "hitaasti hyvä tulee"  [:-DD] Hiitillä käydään ahkeraan, yhdet harjoitusravit (lue: laukat)
takana, seuraavat tiistaina. Haaveissa koelähtö vielä tämän kuun aikana. Mutta, aika monesti olen
jo joutunut lykkäämään suunnittelemaani koelähtöaikaa kun ei varsa vielä ole valmis. Pitkäjänteistä
touhua on tämä varsasta ravihevoseksi - projekti.  :-O [:-)] Välillä tuntuu että ei etene mihinkään
ja välillä tulee aimo harppaus eteenpäin. Takapakkiakin siihen väliin mahtuu.  [NUT]

Tällaistahan se on. Toivottavasti koelähtö onnistuu  [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #36 : 08.06.08 - klo:10:41 »

Huomenta  [:-)]               ei tule tänne kulmille sadetta minkään säätutkan kautta  :-O

Kiirusta pittää edelleen, kohta hellittää ja alkaa mummopäivystys, eli koululainen tulee illansuussa ja sitä sitten jatkuu arkipäivisin, vaihdellen kesä-heinäkuun...  ja sitten tuleekin Vennikani.

Tänään Airi on keitellyt mulle kahvia, ensin keitti veden päälle, melkoisen paljon ja laihaa ( naapurin oppia kokeilin, jotta pannuun jätetään puhdasta vettä) toiset kahvit Aiti keitti ilman vettä, tullessani juomaan ei ollut pannussa mittään  [NUT]  Kolmannet nyt tulollaan  [:-P]
näkyy olevan sopiva määrä.

Leppoisaa Suvisunnuntaita kaikille  [:59]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #37 : 08.06.08 - klo:10:53 »

Aurinkoista sunnuntaiaamua kaikille toivottelen täältä F1 kaupungista.Kyllä on melkoista pörinää mitä Vesijärveltä kuuluu..Aika kova tuuli on,että saas nähdä mitenkä siellä veneet lentää aaltojen päällä.Itse en ole moisesta veneilystä kiinnostunut...nautin vesistöstä aivan muussa muodossa [:-)] [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #38 : 08.06.08 - klo:11:01 »

Aurinkoista 21 lämpöä ja laulujoutsenpari uiskentelee järvellä  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #39 : 08.06.08 - klo:11:33 »

pilveilee, jospa sitten jotain rättiä päälle ja menoksi ....  heips  [:-)]
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #40 : 08.06.08 - klo:11:34 »

Hopoajelulla käyn.

Vaiheessa "hitaasti hyvä tulee"  [:-DD] Hiitillä käydään ahkeraan, Haaveissa koelähtö vielä tämän kuun aikana. 

Joo Taina, kunhan olet itte kilpalähdös Hopon ohjaksis, nin päästää panee euroja likoon.  [:57]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #41 : 08.06.08 - klo:12:03 »

Aurinkoista sunnuntaiaamua kaikille toivottelen täältä F1 kaupungista.Kyllä on melkoista pörinää mitä Vesijärveltä kuuluu..Aika kova tuuli on,että saas nähdä mitenkä siellä veneet lentää aaltojen päällä.Itse en ole moisesta veneilystä kiinnostunut...nautin vesistöstä aivan muussa muodossa [:-)] [:-)]

On siellä lokit ihmeissään : http://www.ess.fi/?article=197633 
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 08.06.08 - klo:12:06 »

Siis, kyl mua alkaa jo pikkasen kauhistuttaa tuo sadetutkan kertoma... jos se paikkansa pitää niin tuo ukkonenhan jyllää tässä meidän päällä tai lähellä ikuisuuden... vuorokauden tai jotaki :-O Ei voi pitää paikkaansa, eeei! [:´((] Enhä mä voi sitte edes koneella olla. Kamala... ja kyllä mä sen verran jo ukkosta pelätäki osaan, että pitäis sitte niin kauan...
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 08.06.08 - klo:12:14 »

Älähän nyt vielä kauhistele, voihan olla että ukkonen menee kauempaa. Sade tosin olisi varmaankin tervetullut. Tännekin sitä kaivataan kovasti.

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 08.06.08 - klo:12:16 »

Toivotaan, että menis kauempaa... ukkosen kulkuahan on kai vähän vaikea ennustaa. Sadetta toki ja paaaljon saapi tulla.

Kuinkahan usein ne päivittää tuonne ennusteeseen uusinta tietoa... [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.063 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.