Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 8.6.2008.Sunnuntai  (Luettu 1815 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: 8.6.2008.Sunnuntai
« Vastaus #60 : 08.06.08 - klo:12:54 »

Juu.  [:-DD]

[:-DD] HUPS Sieltä puuttuu yks ässäkin [:-DD] sä varmaan kävit poistamassa sen sieltä! [:-DD]

Juus.  [:-DD]

ANNA HETI TAKASIN SE!

[:-//] [:-DD]

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

[:-DD]

:-O noi mitään ässiä oo! Pitäiskö mun nyt mennä tuonne korjaamaan se "jo"-sana muotoon jo§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ ? En suostu. Ota ny jo se piänsärkypiller.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 08.06.08 - klo:12:58 »

Ne on tuplaässiä. Aattelin antaa sulle muutaman varastoon.  :-)) Kun sinä jatkuvasti hukkailet niitä...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #62 : 08.06.08 - klo:13:03 »

Ne on tuplaässiä. Aattelin antaa sulle muutaman varastoon.  :-)) Kun sinä jatkuvasti hukkailet niitä...

Oi nyt hiffasin, kiiitoooos!
Terveisin
Su

eiku... Su§... ääh , miten tää ny, mä en saa noita sun antamia tuplaässiä IRTI toisistaan! [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 08.06.08 - klo:13:04 »

Ota ny jo se piänsärkypiller.

Minä juon nyt kahvia.

:-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #64 : 08.06.08 - klo:13:07 »

Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #65 : 08.06.08 - klo:13:12 »

Hopoajelulla käyn.

Missäs vaiheessa Hopon "raviura" onkaan?  [:-)]

Vaiheessa "hitaasti hyvä tulee"  [:-DD] Hiitillä käydään ahkeraan, Haaveissa koelähtö vielä tämän kuun aikana. 

Joo Taina, kunhan olet itte kilpalähdös Hopon ohjaksis, nin päästää panee euroja likoon.  [:57]

Ehkä on kuitenkin parempi että joku vähän kokeneempi hoitelee sen ohjastuksen, jos sitten itse
vaikka viiden vuoden päästä, tai kymmenen  [:-DD]

Siivousvimma iski, tai siis ei vimma vaan koirankarvat yrittivät tukehduttaa niin oli ihan pakko
imuroida ja muutenkin vähän siistiä tätä torppaa. Naapurit varmaan pitää mua ihan hulluna kun
vien petivehkeitä sunnuntaina pihalle ja rymyän imurin kanssa. No, silloin pitää siivota kun
on sillä tuulella - ja niitä päiviä ei ole liian usein.  [NUT]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #66 : 08.06.08 - klo:13:12 »

Huomenta! Tai aamupäivää, miten vaan.
Täällä aurinko paistaa täysillä, mutta on aika kova ja kylmä tuuli.

Kiitos Pyris sadelinkistä, -meni suosikkeihin.  [:-)]

Meillä oli koira eilen ottanut hengen pikku hiirulaiselta takapihan tarhassa. Siinä on sellainen lautapohja, ja näin, että jokin pieni harmaa möykky oli laudalla, kun panin verhoja kiinni. Menin katsomaan, mikä siinä on, ja pieni hiirihän se siinä makasi elottomana.  [:-(]

Susulle  [:1]. Aikansa ottaa, mutta kyllä se olo siitä ajan mittaan helpottuu, vaikka tällä hetkellä tuntuu, että ei siitä voi ikinä toipua.
Hiirulaisista puheen ollen ; viimeisen tiedotuksen jälkeen vein toissapäivänä yhden tosi rohkean ja yllättävän "kesyn" hiirun metsikköön.
Ja tänään sitten sellaisen "hermoraunion" joka hyppi koko ajan kun ajelimme luontoon  [:-DD]
Kyllä mä sille matkalla selitin että tään "muilutuksen" vaihtoehto olis litsaava loukku. Toivottavasti hää ymmärsi että parastaanhan
minä ajattelen.
Viileä on aamu ollut. Nyt paistaa. Ja lämmintä on +17,6 astetta.
Vein lakanat ulos kuivumaan.
Pidäkin Sus vielä se sade loitolla   :-))

Mitenhän Pönttötapaaminen Oulussa ? Toivotaan että lämmin Pönttöhenki korvaa viileän ilman.

Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #67 : 08.06.08 - klo:13:17 »

Hopoajelulla käyn.

Missäs vaiheessa Hopon "raviura" onkaan?  [:-)]

Vaiheessa "hitaasti hyvä tulee"  [:-DD] Hiitillä käydään ahkeraan, Haaveissa koelähtö vielä tämän kuun aikana. 

Joo Taina, kunhan olet itte kilpalähdös Hopon ohjaksis, nin päästää panee euroja likoon.  [:57]

Ehkä on kuitenkin parempi että joku vähän kokeneempi hoitelee sen ohjastuksen, jos sitten itse
vaikka viiden vuoden päästä, tai kymmenen  [:-DD]

Siivousvimma iski, tai siis ei vimma vaan koirankarvat yrittivät tukehduttaa niin oli ihan pakko
imuroida ja muutenkin vähän siistiä tätä torppaa. Naapurit varmaan pitää mua ihan hulluna kun
vien petivehkeitä sunnuntaina pihalle ja rymyän imurin kanssa. No, silloin pitää siivota kun
on sillä tuulella - ja niitä päiviä ei ole liian usein.  [NUT]

Taina, jos tuntuu ettei kotoa löydy tarpeeksi tuon vimman laannuttamiseksi, niin meiltä kyllä löytyis lisää
mihin voi sitä lannistaa  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Mulla kun ei millään tahdo iskeä  [:-(]

muoks; ja nyt lähden ulos päiväkaffeille ennenkuin on vaara että iskis. Ja kun ei vielä ole sitä sadettakaan ja ukkosta  :-O
« Viimeksi muokattu: 08.06.08 - klo:13:18 kirjoittanut -muru- »
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #68 : 08.06.08 - klo:13:21 »

Täälläkään mitään pilvistä enää ole, ei tietoakaan sateen enteistä. [:-(]
Helleraja ei vielä ole rikkoutunut tänään, nyt vasta + 24. Siispä takaisin "luontoon". [:59]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #69 : 08.06.08 - klo:13:30 »

muoks; ja nyt lähden ulos päiväkaffeille ennenkuin on vaara että iskis. Ja kun ei vielä ole sitä sadettakaan ja ukkosta  :-O

No nyt kandee mennäkki äkkii, nimittäin etelästä lähestyy pilvirintama aika kiirusta tahtii, mitä oon just käyny kattelemassa... [:-I] [:4]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #70 : 08.06.08 - klo:13:31 »

Kohta lähettävä menoon, ulkona vaan tuuuuuulee ja luuuuulen että ei tuo ilma ihan hirveän lämmin ole, mutta jos ei tuulisi niin lämmin olisi, siispä: TUULI SEIS!  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #71 : 08.06.08 - klo:13:36 »

Kohta lähettävä menoon, ulkona vaan tuuuuuulee ja luuuuulen että ei tuo ilma ihan hirveän lämmin ole, mutta jos ei tuulisi niin lämmin olisi, siispä: TUULI SEIS!  [:-)]

Se taas tarkottais, että tulee ukkonen, kerta "tyyntä myrskyn edellä". :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 08.06.08 - klo:13:54 »

Tuntuu mukavalta lukea, kuinka Muru vie hiiriä elävänä luontoon.  [:-)]
Meillä oli tässä jonain päivänä kahvivieras. Tuli puhe hiiristä. Mies sanoi, että meillä on elävänä pyydystävä loukku, ja että emäntä niitä kiikuttaa sitten pois pihapiiristä. Olisittepa nähneet sen vieraan ilmeen. Hän katsoi pikkasen hitaasti minua siitä yli pöydän.  [:-I] [:-I]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 08.06.08 - klo:13:59 »

Hiiristä tulikin mieleeni, että mitenkä Susun gerbut jakselevat?  [:36]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #74 : 08.06.08 - klo:14:21 »

Hiiristä tulikin mieleeni, että mitenkä Susun gerbut jakselevat?  [:36]

Kiitos kysymästä, gerbut voivat ihan hyvin. Jäivät tosin aika vähälle huomiolle silloin, kun Tiituun meni kaikki energia... Samanlaisia veijareita ovat kuin ennenkin. [:-)] Eilen saivat aikamoisen viidakon sinne, vielä on mustikanvarpuja pilkkomatta ja kai jokunen pajunoksakin.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.114 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.