Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 11.6.2008.Keskiviikko  (Luettu 1057 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 11.6.2008.Keskiviikko
« Vastaus #15 : 11.06.08 - klo:09:10 »

Mä oon unohtanu  [NUT]  kuinka nuo pikkutekstit saa isoimmiksi, että ne voi lukea  [:17] eli, help please!  [:-)]

Painat vaikka tosta kohdasta lainaus niin lainaukseen teksti tulee isompana [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #16 : 11.06.08 - klo:09:14 »

Ai hitsi, noiko se onnistuu?
Miähä olen käyttänny vaa parikytsenttistä isonnuslasia ja pullonpohja silmälasei!   :-O [:57] [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 11.06.08 - klo:09:16 »

Ai hitsi, noiko se onnistuu?
Miähä olen käyttänny vaa parikytsenttistä isonnuslasia ja pullonpohja silmälasei!   :-O [:57] [:-DD]

[:-DD] Käyhän se niinkin [:-DD]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #18 : 11.06.08 - klo:09:26 »

Huomenta. [:-)]
Harmaata, sateetonta, tuuletonta + 11. Näyttää jopa hiukan kirkastumaan päin olevan.
Mielellään sateet saisivat nyt sitten mennä muualla. Terttukaarinahan kaipaili, ihan hyvää tekivät täällä, toivottavasti siirtyvät nyt sinne. [:-)]
Mitään erityistä suunnitelmaa ei ole tälle päivälle, katsotaan mikä huvittaa vai olenko vain laiskana. [?]

Hyvää Keskiikkoa jokaiselle ja poteville toipumista.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #19 : 11.06.08 - klo:09:37 »

Huomenta ja aurinkoista aamua!  [:45] Aurinko taas näyttäytyy ja taivas sininen, mutta aika tuulista ja vähän koleaakin näin kesän säätilaksi.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #20 : 11.06.08 - klo:10:08 »

Mä oon unohtanu  [NUT]  kuinka nuo pikkutekstit saa isoimmiksi, että ne voi lukea  [:17] eli, help please!  [:-)]

Painat vaikka tosta kohdasta lainaus niin lainaukseen teksti tulee isompana [:-)]

Mä olen sivuasetuksiin laittanut että kaikki teksti näytetään vähintään 12-kokoisena eli suurentaa pienemmät automaattisesti.
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #21 : 11.06.08 - klo:10:33 »

Huomentapäivää   [:-)]
Sade on lakannut,tuulee vielä kovaa. Aurinkoinenkin pilkistelee    [:45]
Asteita + 9,7.
Sade teki hyvää,pellolla oraat tuhettuvat ihan silmissä,mutta nyt piisais tältä erää.
Iltapäivällä ohjelmassa vesijumppa.
Kepeää keskiviikkoa ja poteville paranemisia.   [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 11.06.08 - klo:10:37 »

Aamupäivää Lahdesta!

Kyllä taas keittää niin että höyry vaan päästä nousee! [HOT] Kun ei nykyään edes lähimpään postikonttoriin voi soittaa suoraan, vaan täytyy mennä Itellan valtakunnallisen numeron kautta. Siellä sitten taas automaatti latelee että jos asiasi koskee sitä ja tätä niin valitse 1 jos taas tätä ja sitä niin valitse 2 ja omaa vaihtoehtoa ei löydy sitten millään. Ai että mä inhoon noita "asiakaspalvelu"-puhelimia. [:-//]

Kaikesta huolimatta, mukavaa päivää joka pönttöön. [:-)]

Kirjattu

Liinu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 11.06.08 - klo:10:49 »

Tuohon Tiinan mainitsemaan asiaan törmää nykyisin usein; aina yhtä harmittavaa. Minulla on käsitys, että nuo 02 -alkuiset numerot ovat myös kalliimpia kuin ns. tavalliset numerot ja niissä kun vielä joutuu roikkumaan langan (nykyisinhän ei lankaa tarvita) nokassa ennenkuin saa sitä palvelua, jota on hakemassa. [:-(] [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 11.6.2008.Keskiviikko *Tiedotus Tiinalle*
« Vastaus #24 : 11.06.08 - klo:10:52 »

Juuri saamamme tiedon mukaan Repe on menossa Puurijärvelle bongaamaan valkosiipitiiraa  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 11.6.2008.Keskiviikko *Tiedotus Tiinalle*
« Vastaus #25 : 11.06.08 - klo:11:00 »

Juuri saamamme tiedon mukaan Repe on menossa Puurijärvelle bongaamaan valkosiipitiiraa  [:-)]

Kiitos ilmoituksesta [:-DD] Eihän sillä raukalla ole edes kiikareita mukana, kun ei prätkän laukkuvarustus anna myöten kuljettaa mitään ylimääräistä.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #26 : 11.06.08 - klo:11:33 »

Kyllä taas keittää niin että höyry vaan päästä nousee! [HOT] Kun ei nykyään edes lähimpään postikonttoriin voi soittaa suoraan, vaan täytyy mennä Itellan valtakunnallisen numeron kautta. Siellä sitten taas automaatti latelee että jos asiasi koskee sitä ja tätä niin valitse 1 jos taas tätä ja sitä niin valitse 2 ja omaa vaihtoehtoa ei löydy sitten millään. Ai että mä inhoon noita "asiakaspalvelu"-puhelimia. [:-//]

Samasta aiheesta höyrysin [:-//] joskus noin vuosi sitten.
Postilaatikkoomme oli tullut kolme asiaankuulumatonta kirjettä joissa yhteistä meidän postimme kanssa oli vain yksi etunimi. Laitoin kirjeet läpinäkyvään muovipussiin jonka teippasin postilaatikon päälimmän kannen alle, peittämään aukon josta postit pudotetaan lukittuun laatikkoon. Seuraavana päivänä "nyssäkkä" löytyi uudelleen postiemme joukosta. Tein saman operaation ja kolmantena päivänä olivat kirjeet taas laatikossamme. Siinä vaiheessa yritin löytää alueemme jakajien esimiehen puhelimen päähän. Eipä onnistunut. Kun monien mutkien kautta sain selville kuka ja missä numerossa hän on, vastaaja kertoi ettei ole enää tavoitettavissa sinä päivänä ( k.o. päivä oli perjantai) vaan seuraavan kerran maanantaina.
Kiukusta täristen soitin sitten jakajalle itselleen ja ilmoitin että kirjeet on haettava meiltä kotoa heti ja toimitettava saajalle. En jäänyt kuuntelemaan selityksiä. Kun jakaja tuli hakemaan kirjeitä, laitoin isännän asialle. Ei ollut kuulemma paljoa puhunut kun kirjepaketin otti. [:-DD]

Jakaja oli kyllä kyllä sijainen, mutta luulisi lukutaidon olevan heilläkin vähimmäisvaatimus.
Kyseessä saattoi olla kiireellisiäkin kirjeitä, ainakin yksi lähettäjä liittyi terveydenhuoltoon.

Tämä ei ollut ainukertainen tapaus, mutta kylläkin törkein. Siksi olisin halunnut valittaa ylemmälle taholle, tuskin siitä olisi ollut apua.  [:-I]
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 11.06.08 - klo:12:35 »

Hyvää päivää [:-)]

Kävipä ukkosmyräkkä sateineen ja raekuuroineen! Oli lyhyt ja napakka sessio. Nyt taas tyyntä ja aurinko pilkottaa [:43]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #28 : 11.06.08 - klo:13:36 »

Ukkonen se täälläkin uhkailee, pyykit ovat vielä ulkona, tarkkailu jatkuu.  [8-)]
Aamulla oltiin reippaita: 1½ tunnin lenkki ja kaalisoppaa lounaaksi. Meneeköhän vielä iltapalaksi ?
Jalkapallo alkoi kiinnostaa, kun eilinen ottelu ratkaistiin nukkumaanmenoni jälkeen. Tänään onneksi jo ihmisten aikaan tuo Portugali-ottelu !  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 11.06.08 - klo:13:47 »

Vettä tuli kuin aisaa noin klo 12.00 nyt paistaa. Sitten asiaan.

Google kääntää tekstiä suomeksi hauskasti. Katotaan näettekö te sen. Vie hiiri tekstin päälle niin näet alkuperäiskielen. Katselin vaan hattusivuja, sade - ja aurinko sellaisten:

Googlen käännettyä tekstiä

:-))

Kirjattu

Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.