Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauhkeaa lauantaita  (Luettu 2577 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #150 : 09.09.06 - klo:21:08 »

Tunnustan, että multa häviää r- ja s-kirjaimet, kun näen vaikka koiranpennun  [:16]
"mikä pieni kullanmulunen,töpöliini, lättyn lättyn"
No, tuskin sillä vaarannan koiran puheen kehitystä?  [:-DD]

Lisa, onko sun mies nyt Hesassa keikalla? Tekee ilkeyksiä,kuten vaikkapa pysäyttää kaiken liikenteen Tuusulantiellä?  [:-)]

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #151 : 09.09.06 - klo:21:09 »

Tai komennettu ASEMiin [:-DD]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #152 : 09.09.06 - klo:21:12 »

Kyllä sinä Hömis tiedät ja ymmärrät! Niin minäkin! Kuulisitpa mitä Orvokille höpötän, hän vain nostaa nokkaa, keikuttaa pyllyä ja tuhahtaa: "Ite tarvihet, en minä, mittään höpötyksiä!"   [:31] [:31]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #153 : 09.09.06 - klo:21:14 »

Kaija, samoin, s- ja r -kirjaimet häviävät!
Mutta kun meidän Matti tulee kuvioon! Kuulin tänään, että koko meidän tienoo on aivan sekaisin Meidän Matista, siitä kuulusta SalaRakkaastani!

Hän on niin hurmaava! Ja kyllä tietää sen itsekin . On kyllä ihanaa kuulla, että  "niin meidänkin Heikki  jo tietää kuka on Matti"

Kohta kaikki tuntevat Matin, mutta voipi olla kohta Matin Äidillä ja Isällä vaikeuksia, kun ei voi ulkoiluttaa ilman näitä lässyttäviä ihailijoita! [:-)] [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #154 : 09.09.06 - klo:21:19 »

Ja täällä yksi lässyttäjä liittyy joukkoon. -"Kuka äitin kulta? Pikku himpula-pimpula, äitin oma." (Lässyn-lässyn). -Ja koira on onnensa kukkuloilla. [:-)]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #155 : 09.09.06 - klo:21:20 »

Joo,Marle sen sanoi. Siellä pärtsäilee, yllättävän paljon Itä-Suomesta jeppeä pyydettiin. Ratsupoliisi oli se viiminen niitti,mikä miehen sai mukaan! Huomenillalla we wait for You! [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #156 : 09.09.06 - klo:21:24 »

Lisa, ne oli kyllä nelipyöräisiä, jotka Tuusulantiellä valoja vilkuttaen partioivat liittymissä. Ei heppapoliiseja pimeässä ja sateella näkynyt!  [;-)] Torstai-iltana meinasi jo tulla hätä, että ehdinkö töihin ollenkaan. Joko se kokous huomenissa loppuu?

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #157 : 09.09.06 - klo:21:29 »

Jees, mä haluun miehen kotiin just ny! Mut kuulema mies oli ollut hevosella ja tykkäs  niin  kovasti ja oli ostanut roinaa Elvarille! Kiitos ja kumarrus, huomenna syleillään! :-))
Kirjattu

emo

  • Vieras
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #158 : 09.09.06 - klo:21:45 »

Mä en osaa oikein selittää sitä naapurin tädin lässytystä,se on oikein kuuluvaa,kimeetä ja ylitsepursuvaa lässyn lässyä.
Koirakaan ei ole mikään kovin pieni enää.

Kyllähän sitä itse kukin välillä kultamuruttelee lapset ja söpöt eläinvauvat.ei siinä mitään.
Toivottavasti en loukannut ketään,ei ollut tarkoitus,enhän tosin edes puhunut kenestäkään teistä enkä edes tiedä miten lässytättekään :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #159 : 09.09.06 - klo:21:49 »

Emo, älä huolestu! TOISTEN ihmisten lässytyksen kuunteleminen käy hermoille!  [:-DD]
Mitähän se naapurin rouvakin tuumaa, kun mä aamukahvilla ja tupakalla huutelen sinitintille, että Rititii vaan sullekin,kultaseni?  [:-DD] Ja kaiken lisäksi pihaharakoilla on nyt nimet, mun hätrik-joukkueen Ahjon Harakoiden pelaajien mukaan: Niko-Pekka, Sauli, Janne... joita mä komennan ihan nimellä  [:16]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #160 : 09.09.06 - klo:22:34 »

Emo hei. En minä ainakaan loukkaantunut.  [:-)]
Kirjattu

Tuula

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 677
  • Karvakorvien matkassa
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #161 : 09.09.06 - klo:23:12 »



Olipa hieno kuutamo tänäkin iltana.  [:-)] Jaska kyseli viimeksi missä kuutamokuvat otettu: no hevostallin pihalla näkyy peltomaisemaa eri suuntiin ja katuvalot ovat sen verran kaukana, että voidaan ihailla niin auringonnousut, -laskut, revontulet kuin kuutamotkin.

Lisan miehellä on varmaan töitä riittänyt. Äsken tuli ylimääräinen uutislähetys Hesasta, joka kertoi mielenosoituksista.  [:-(]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #162 : 10.09.06 - klo:07:29 »

Kiitos Tuulalle taas hienoista kuutamoista, kaupungissakin saa kuvia, kun asuu oikeassa paikassa !  [:-)]
Kirjattu

Matkijalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 671
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #163 : 10.09.06 - klo:14:54 »

Palovammasta selvitty säikähdyksellä. Vaimo kotona, kaikki hyvin, voin mennä taas pienelle lenkille metsään yksinkin. Tyttö ei kyllä valittanut, kävelimme 4 km.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Lauhkeaa lauantaita
« Vastaus #164 : 10.09.06 - klo:15:39 »

Palovammasta selvitty säikähdyksellä. Vaimo kotona, kaikki hyvin, voin mennä taas pienelle lenkille metsään yksinkin. Tyttö ei kyllä valittanut, kävelimme 4 km.

Hyvä että palovamma paranee. Ovat joskus hyvinnii kivuliaita kauan.

Laitappa Matkijalintu joskus valokuvaloita teidän metsästä/metsistä. Olisi kiva nähdä minkä näköistä ja tyyppistä metsää sielläpäin maailmaa on. Luonto kuiteskin ihan erilaista.  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.206 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.