Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 23.6.2008.Maanantai  (Luettu 1049 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: 23.6.2008.Maanantai
« Vastaus #30 : 23.06.08 - klo:11:41 »

Moikka !
Sateen ropinaa täällä on riittänyt tällekin päivälle. Alkoi joskus tuossa yhdeksän jälkeen eikä lopusta taida olla tietoakaan.
No eipä siinä sitten mitään, laiskotten ja lueskelen, kuluu se aika niinkin. :-))
Nauttikaatten suvesta ! [:45]
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #31 : 23.06.08 - klo:12:08 »

Lorveksin asioiden hoidon ohessa  [:-)] 

Joo, hyvä idea, jospa miäki lähtisin lorveksii asioille, afrikkalaiset voivat hoitaakki hommat!   :-))
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #32 : 23.06.08 - klo:12:27 »

Päivää   [:-)]
Mulla meni selkä.   [:´((]
Ei vaan kertonu minne meni,että osais etsiä.   [?]
Eilinen ilta ja tämä päivä menneet maatessa. Nyt istun jumppapallon päällä,kun ei muuten pysty.
Eilen kastuin kävelyllä,kun tuli äkillinen sadekuuro. Kosteat ilmat ja juhannussiivot(eikä mitkään siivot) ei passaa mulle.   [:-I]
Aurinkoinen paistaa,eikä sada,mutta iltapäivällä varmaan tulee taas vodaa.
Mukavaa maanantaita.   [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 23.06.08 - klo:14:16 »

Ruokatauko. No sainpahan leikattua heinää oikein olan takaa, eikä sada vieläkään. Jos ei ruppee kohtakaa satamaa ampasen takasin pihalle, siellä on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN paljo tekemistä! [NUT]

Voi inken selkää. [:-(] Noidannuoli? Kylmästä ja märästä voi semmosen saada. [:-(] Oiskohan niin, että nyt vois auttaa lämmin kääre, lämpöpussi, villapaitaa kietoo selän ympäri...
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 23.06.08 - klo:15:20 »

Täällä sataa oikein kunnolla taas. Tulipahan Erätukun housut testest kunnon sateessa fillarin päällä. No päälikangashan kastui mutta ei tuntunut saumoista tihkuvan vesi läpi. Jos ois kovin kylmä niin pitäis olla jokin ohut ei-puuvilla-alusasu alla niin ei tuntuis kangas kylmältä. Paras ostos kuitenkin oli takkina fleecen päällä: Marmotin Precip sadetakki [:5]  Siitä mä iloitsin kovin. Olis ollut housutkin kotona mutta Erätukut oli kuitenkin ihan jees. Ei tullut niissä sisällä kuuma. Täytynee tutustua ET:n teknisiin alusasuihin oisko niistä mihinkään [:-I] On mulla joitakin kotona mutta ne on enempi kylmiin ilmoihin.
Asiat tuli hoidettua, nyt grillaan pottui ja juustotaskui NJAM!
 [:-)]

Inkelle paranemisia. Mullahan ja nuo välilevyt kiukkuaa mutta olen onneksi tullut niiden kanssa nyt  "koodien" avustamana toimeen  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 23.06.08 - klo:15:21 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #35 : 23.06.08 - klo:15:42 »

Meill paistaa vaan laiskottaa ja väsyttääkin juhannus vielä.
Noista ET:n teknisistä, materiaali heikko, tarttuu niihin tarrakiinnikkeihin ja irtoilee lankoja ja rispaantuu heti. Muuten mukavia pitää.
Oli Tuntsalla ET:n kalvohousutkin illalla tarpeen. Päivällä tarkeni vähemmälläkin.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 23.06.08 - klo:15:45 »

Sade-ennusteen mukaan näyttää pahalta koko viikko [:-I]  Taivaan hanat on nyt totaaalisen auki [:-(]  Kivaa lomaa :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 23.06.08 - klo:15:59 »

Meill paistaa vaan laiskottaa ja väsyttääkin juhannus vielä.
Noista ET:n teknisistä, materiaali heikko, tarttuu niihin tarrakiinnikkeihin ja irtoilee lankoja ja rispaantuu heti. Muuten mukavia pitää.
Oli Tuntsalla ET:n kalvohousutkin illalla tarpeen. Päivällä tarkeni vähemmälläkin.

Aha, hyvä tietää [:-)] Harkitaan, eihän ne niin kalliit kuitenkaan kuin Devold, Bjyrje jne... Mulla on tällä hetkellä päällä Etirelin silkkinen aluspaita, ikää sillä on jo varmaan 10 vuotta ja ei ole mennyt käytössä miksikään [:-)]  Brynjen verkkoalusasu löytyy, vois olla ok kesälläkin vaikka ei ihan ohut olekkaan. Ulfrotte ollut paikallaan talvella mutt nykyisin nää talvet on mitä on, niin en ole juuri tarvinnut. Noilla kaikilla on ikää varmaan se 10 vuotta, ovat olleet kestävää kamaa.  AI KAMALA MIKÄ SADE!! [:-/]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 23.06.08 - klo:16:18 »

Satamaan rupes täälläkin, just sopivasti, ni ei tuu rehkittyä ulkona liikaa... [:-I] :-)) Mut jos tuo ryhtyy nyt tauotta satamaan viikon ajan, niin sitte kyllä alakaa mättää ehkä hiaman... [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #39 : 23.06.08 - klo:16:24 »

Esittelen saunantausvehmauteni. Paitsi eihän tuo kuvassa näytä samalta ku siällä... noh, tuleepa esiteltyä samalla mun komposti, joka on kuvassa lähes julkisuuden valokeilassa siellä kuusten alla... :-))

Vehmas 1

Mihkä päin vaa kattoo ni on vehmast, Kirsikankii miälest...

Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #40 : 23.06.08 - klo:16:43 »

Kotona  [:-)]  ja pisarointia niinkuin aamullakin ja kokopäivän pisaroinut ja 8mm kertynyt vettä sademittariin, 13,4 nyt lämpöä,
ihan mukavasti se maanantai päivä töissä hurahti ...  [:-)]

Katille ja Inkelle paranemisia ja muillekin poteville  [:-)] [:-)]

Ihania kuvia Susulta kelpaa siellä oleskella  [:-)]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 23.06.08 - klo:16:44 »

SATAA KAATAMALLA JA ULOS EN MENE.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 23.06.08 - klo:17:01 »

Kaatosade täälläkin, parissa tunnissa tullut n. 7 mm. Tai sit enemmän, kun sadevesmittar ol vinossa, kön olin siihe sohassu ruohonleikkuril. [:-DD] Nyt tulee niin kovaa, että Kirsikka pelästy ikkunalla ja läks karkuun. Siis sisällä olkkarissa.

muoks. se sade ei siis ole sisällä olkkarissa, vaan Kirsikka. [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 23.06.08 - klo:17:30 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #43 : 23.06.08 - klo:17:10 »

Huomenta Järvenpäästä!

Mä olen viettänyt koko päivän sängyssä. Kyllähän se Kivimies piti aamupäivällä melkoista meteliä, mutta ei se paljoa häirinnyt.
Sateen ropinaakin on ollut kiva kuunnella, kun ikkuna oli auki.  [:-)]

Pasi soitteli; sillä on uudet keittiön koneet pakun kyydissä. Eli ne pitäisi nostella autotalliin tässä iltasilla  :-O  Ei vaan näin yövuoron/ päiväunien jälkeen ole oikein tolkullinen olo. No, reilu tunti aikaa kerätä voimia  [:-I]
Että sellaista täällä!

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #44 : 23.06.08 - klo:17:54 »

Sateista viikonalkua...vettä tulee taivaan täydeltä..poteville toipumista..
On sitä juhannuksen jälkeistäkin elämää... [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.054 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.