Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 25. kesäkuuta  (Luettu 1300 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Keskiviikko 25. kesäkuuta
« Vastaus #15 : 25.06.08 - klo:08:32 »

Huomenia puoliaurinkoisesta ja hiukka tuulisesta + 14 asteisesta Helsingistä.  Muffikin istuu töröttää nurmikolla ja miettii mihin menisin. No mä menen ainakin kahvikupille ja leiville  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 25.06.08 - klo:08:36 »

Muffi tulikin kinuamaan jotakin ja sai palasen pikkupuustista. Eilen ei leipä kelvannut - ronkeli  :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #17 : 25.06.08 - klo:08:46 »

Huomenta! mittarissa +20 astetta, kesähän se on, tuulee vaan. Muuten ihan kiva ilma. Puolipilvistä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 25.06.08 - klo:09:39 »

Huomenta Lahdesta! [:-)] Pilvistä on.

Repe soitteli että työnantaja pyytää heinäkuussa lauantaisin töihin. [:-/] Siitähän minä en tykkää yhtään kun meillä on yhteistä aikaa vain nuo viikonloput, toisaalta ymmärrän kyllä senkin että työpaikalla täytyy työt hoitaa. No, yhdeksi lauantaiksi lupasi mennä, jotkut työkaverit olivat kieltäytyneet menemästä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 25.06.08 - klo:10:30 »

Huomenta.

Tuulta hiukan ja poutaa ja ihan pilvistä, koleaa. Eiku nyt pilkahtaa aurinko jostakin.

Kauhia syyhy oikean jalan pohkeessa. Joku ötö purassu, kolmen sentin patti ompi ja kutiaa siitä plus kihelmöi KOKO POHJE. Polvitaipeesta nilkkaan asti kutiaa ja kihelmöi. Yleensäkin mulla tulee voimakas reaktio purasuista, mut ei tämmöstä ole ollu. Yöllä en saanut nukuttua tään takia, sitte rupesin sängyn reunaa vasten raastamaan koko pohjetta ku kutitti niin. [:-(] No, sitten muistin, että mulla on kylmägeeliä, sitä kun pistin tilanne vähän helpotti. Mikähän ötö tämmöstä jälkeä tekee... [:-(]

Mukavaa keskiviikkoo kaikille vaikka mua kutittaaki. [:-I] [:-)]

muoks. Tiina, käyppäs puu-gallupissa äänestämässä uudelleen sinne se leppä ja lehtikuusi! (Tiinan kuuluisat leppä ja lehtikuusi :-)) ) Risto Reipas riensi apuun ja muokkasi äänestyksen niin, että omia vastauksia voi muuttaa.
« Viimeksi muokattu: 25.06.08 - klo:10:33 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #21 : 25.06.08 - klo:10:54 »

Huomenii! Puolipilvistä ja koleaa täälläkin.
Kun heräsin oli silmä taas kun pallo! Miksei nuo tipat voi jo alkaa helpottamaan? Noh, täytyy huomenissa pyytää lähete simmulääkärille työterveydestä, mikäli ei helpota. Näin tohtorisetä minuu evästi.
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 25.06.08 - klo:10:57 »

Hei kati nyt ku oot siinä. Eilen tuolla jo kyselin, että sanoiko lääkäri yhtään mitään siitä mikä tuon on mahdollisesti aiheuttanut. Että mikä ihme se on???????????
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #23 : 25.06.08 - klo:10:59 »

Ei se sanonu oikein mitään  [NUT] ei aiheuttajaa, aatteli vaan, josko siellä on paise  [NUT] siis tuolla luomessa  [NUT] . Ja näitten uusien tippojen pitäisi kuulemma helpottaa nopeaan ja illalla tuntuikin paremmalle ja kun aamusella heräsin, olinkin taas ihan turpeessa  [NUT]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sus

• Vieras
« Vastaus #24 : 25.06.08 - klo:11:05 »

Nukkuessa nuo turvotukset kyllä aina pahenee ja on aamulla pahimmillaan. Siis silmät. Jospa se vaikka päivän aikana tasoittuisi. [:72] [:72] [:72]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #25 : 25.06.08 - klo:11:08 »

Katille tsemppii pallosilmän kans, ei ole mukava juttu. Silmäluomi on niin herkkä, että pienikin tulehdus turvottaa... (no meikä on turvonnut kokonaan  [:-/])
Pitänee lähteä verkon selvitykseen, josko tässä pääsis pian siian savustukseen. Njam!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 25.06.08 - klo:11:11 »

Puu-gallupissa oon käyny muuttamassa puut ja muut. [:-)] :-))

Tässä päivän uutinen tuulihauksta.http://areena.yle.fi/toista?id=1339412

Voi kun Katin pallosilmä muuttuisi mahdollisimman pian normaaliksi, ei oo kivoja tommoset vaivat.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 25.06.08 - klo:11:13 »

Katin silmälle pikaista turvotuksen laskemista ja Susun pohkeelle kutiamisen lakkaamista. Oliskohan mäkäräinen purassut.
Kaikille muillekin sairastaville toipumista toivotteleepi Mesis.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 25.06.08 - klo:11:14 »

Silmänympärys on tosiaan niin herkkää aluetta, että luulisin, että jo joku ötön pisto voi turvottaa koko silmän. Ainaskin mulla. [:-I] Kerran kaaduin ja satutin poskipään, siis kolhaisin vain poskipään, niin koko silmä ja puoli naamaa mustana kaks viikkoo... tooooosi kivaa. [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #29 : 25.06.08 - klo:11:17 »

Kiitos toivotuksista Mesis. Mäkäräistä minäkin epäilen, koska tuossa patissa on keskellä "reikä". Jonka olen tietty raapinut vielä pahemmaksi, mutta mäkäräiseltä niinku vaikuttaisi. Ihmettelen vaan sitä, kun en mää oo paljain säärin kulkenut ulkona kertaakaan. Ohuissa puuvillatrikoissa oon kulkenu pihalla. [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.178 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.