Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 25. kesäkuuta  (Luettu 1275 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Keskiviikko 25. kesäkuuta
« Vastaus #30 : 25.06.08 - klo:11:19 »

Ne menee joka pikku rakosesta. Minulle ainakin mäkäräinen aiheuttaa just tuollaisen reaktion. Joskus patti on ollut läpimitaltaan ainakin seitsemän senttiä. Ja keskeltä ihan selvästi haukattu pala pois  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 25.06.08 - klo:11:33 »

Tiedoksi, että menen koiran kanssa lenkille  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #32 : 25.06.08 - klo:11:38 »

Kiitos TOTT'sta. [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 25.06.08 - klo:12:04 »

TOTT Olen palannut  :-)). Tein vain pienen lenkin, kun menin niin pienessä vaatetuksessa, että tuli vilu.
Tien reunalla pieni vihervarpu-ressukka haukkoi henkeään. Olikohan joku auto kolhaissut??? Nostin hänet kiven juureen sammaleen päälle toivoen, että virkoaa.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 25.06.08 - klo:12:31 »

Ja taaaaaas lorvipäivä [:-I]  mutta pakko lähteä edes kauppaan jos meinaa ruokaa saada ja kahvin kanssa pullaa, pullaaaa on pakko saada [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 25.06.08 - klo:12:36 »

Nyt tarttis jotaki tehrä että vois mainita. Eli lähen pihalle tekemään jotaki. Mainitsen sitte myöhemmin. [:-I] :-))
Kirjattu

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 25.06.08 - klo:12:51 »

Hyvä, kun saa valmiit toimintaehdotukset täältä  :-)).

Pullaa on pakko tehdä, kun ulos ei voi mennä märkiä kasveja kitkemään  [:-)]. Taikinan kohotessa kuitenkin jotain pihalla puuhastelua. Ja koira mukaan jalkoihin pyörimään. Ja itikkaöljyt jokaiseen vaatteettomaan kohtaan. Tosin silmäluomet lasien alla hankala paikka suojata. Katille paranemista.
Lauantaitöitä tuli juuri, kun sisko ilmoitti tulevansa käymään, siis ensin siivous ja sitten tarjoilut. Pienimuotoiset sukujuhlat  :-)).

Olikos täällä vielä jotain muuta?  :-))
Kirjattu
leila

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #37 : 25.06.08 - klo:13:23 »

Pilvistä, mutta aurinkokin pilkahtelee.
Kamalan kylmä myös. Ihan vilutteli kun torilla kävimme.
Nyt olemme lähdössä Tampereen suuntaan.
Lapsenlapsi mukana ja suuntana huomenna Särkänniemi  :-))
Hiukkasen toivon että olis sateetonta edes. Mitäs nyt viluista.

Ja Sus, minulle tuli mieleen keltiäinen. Se saa ainakin minulla puolikoipea
turvoksiin ja kutiamaan.

Turvotuksia laskemaan toivon kaikille siitä kärsiville (Sus ja Kati)  [:-DD]
Ja tais olla eilisen ketjussa kun Marle nautiskeli sateisesta lomasta oikein täysin rinnoin.
Ja DVD:t pelittää.
Mutta että mua NAURATTI  [:-DD] [:-DDD]
Kyllä se siitä.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 25.06.08 - klo:14:30 »

[:-DD] 

No niin tulihan sitten ruokaostoksilla oltua, ja niitä pakollisia... Ostin hollantilaisia mansikoita, ne on pienempiä mutta maku samanlainen kuin suuremmilla sisaruksillaan. Sitten kurja näky: Nuori tyttö oli kaatunut itiksessä niin pahasti että oli ekaksi menettänyt tajuntansa. Kun itse tulin paikalla ympärillä hyöri paljon ihmisiä ja tyttöä peiteltiin ja päätä pideltiin, sivuttain käännettiin. Mä kysyin yhdeltä ihmiseltä että mitä on tapahtunut. Tyttö kyllä näytti tärisevän aikalailla.Varmaan aika shokki.. Eräs nainen puhui puhelimeen, kaiketi saivat neuvoja samalla kun ambulanssia odottelivat. Ihan tuli sydämeen surku olo tytön puolesta [:´(] Toivottavasti apu tuli pian ja toivottavasti tyttö selviää, ettei olisi tullut esim. kallonmurtumaa tms... Onneksi on vielä ihmisiä jotka välittävät ja tarttuvat heti toimeen. Jotenkin sitä ajatteli kotimatkalla pyörän selässä että ihmeellistä että yleensä on hengissä tässä autojen yms. ajoneuvojen sekä kiireen maailmassa, tai ettei joku ole henkeä vienyt, ihminen tai sairaus. Ja sitten saattaakin henki mennä pään iskusta. Toivottavasti ei mennyt, tytöltä meinaan.
Mä tässä olen tutun kanssa funtsinut päiväristeilyä Tallinnaan mutta tänään selässä vihlas ei niin mukavasti että mietin uudelleen.... Ei ole kiva jos selkä "leikkaa kiinni" matkalla [:-I]  Menee se loma näinkin - kotosalla ja kenties lähden mökkkeilemään jossakin vaiheessa lommoo.
« Viimeksi muokattu: 25.06.08 - klo:14:33 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #39 : 25.06.08 - klo:14:34 »

Heippa !
Minäpä se olenkin tänään ahkeroinut. No kun oli pakko [:-DD].
Siivosin yhden huoneen jota käytetään vain näin kesäaikaan kun jälkipolvi visiteeraa. Talvella toimii lähinnä ylimäärisen kaman varastointipaikkana (= veneen patjat, pelastusliivit, makuupussit jne.)
Ikkuna pesty, verhot vaihdettu, lakanat vaihdettu,vuodevaatteet ja matot tuuletettu, lattia pesty.Huomaatte kai miten paljon olen tehnyt. [:-DDD]

Sää sattui juuri sopivasti sateeton ja tuulinen. Aamusta en ole mittariin katsonut, äsken näkyi olevan +14 ja tuuli on kyllä kolea.

Viikonloppuna tulee pari lapsukaista mummin seuraksi. Taitaa tulla pullanleipomispäivä yhden pikkuneidin (melkein 5 v.) kanssa.

Jopas on Katilla sitkeä tuo vaiva silmässä, ja silmässä se todella on inhottava. Toivottavasti jo alkaa helpottaa.
Toivottavasti myös Susulla kutina helpottaa, se on kyllä niin ettei nukkumisesta tule mitään jos tuollainen kutina on.

Eilinen sadepäivä meni minullakin melkein kaikenlaista tallennusta katsellen. Marlen malliin siis. :-))

Mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille. [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #40 : 25.06.08 - klo:14:45 »

Morjensta..aivan outo olotila..on kun ei sada.Mitähän tämäkin enteilee :-))
Kylmää on mutta koiran kannalta ihan jees keli..jaksaa mennä napottaa lenkillä..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 25.06.08 - klo:14:49 »

Morjensta..aivan outo olotila..on kun ei sada.Mitähän tämäkin enteilee :-))
Kylmää on mutta koiran kannalta ihan jees keli..jaksaa mennä napottaa lenkillä..

Älä sure, kyllä sitä vettä taas kohta sataa  :-)) täällä ainaskin pilvissä tummuus lisääntyy [:-I]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #42 : 25.06.08 - klo:14:51 »

Käväisin pikku lenkillä koirusten kanssa ja keräilin samalla kukkia maljakkoon  [:-)] kesän ihanuutta!

Kiitosta kaikille toipumistoivotuksista. Ootte aika ihania!

Kauhia, kuinka paljon annulix on saanut aikaan! Ja kaikkiko tämän päivän aikana! Upeaa!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sus

• Vieras
« Vastaus #43 : 25.06.08 - klo:14:59 »

On se vaan kamalaa kun ei sada. Joutui pihalla ihan puoliväkisinkin ja vahingossa suorastaan saamaan aikaiseksi yllättävän paljon. [:-/]

:-))
Luetteliskohan laiska työnsä... en taijja viittii... niin laiska oon. :-)) Kunhan tyydyn vain noin mainitsemaan. Se on nyt ruokatauko = voileipä. Mutta suurensuuri niin. [:-)]

Murun ehdottama keltiäinenkin saattais muutes olla kyseessä tässä syyhyssä. Mulla kutiaa useampaaki paikkaa, mutta tuo pohje on kamalin. Napapiirini kohdalle on myös purtu. Lienee sama jätkä. [:-I] Onneks ei sentään kutise koko napapiirin ja kaulan välinen alue. :-O Puhumattakaan napapiirin alapuolella olevasta alueesta [:-I] [:-DD] tarkoitan siis napapiiristä etelään [:-DD] kappas, tulipas hieno navanalusvitsi muistakaa nyt nauraa sille, etten loukkaannu. [:-DD]

Ehe he, no niin nyt rauhoitun ja ryhdyn raapimaan. Niin siis, keltiäinen vois olla kyseessä, koska täällä niihin tosiaan törmää silloin tällöin, ehkä purevatten kankaan läpikin... ja tuo reikä keskellä paukamaa saattaa kyllä olla ihan itseaiheutettu... raps raps raapimalla... [:-I] :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 25.06.08 - klo:15:01 »

Kauhia, kuinka paljon annulix on saanut aikaan! Ja kaikkiko tämän päivän aikana! Upeaa!

MIEKI oon saannu aikaan! [HOT] [:3] Luettelenko?!

[:-DD] [:-DD] [:-DD]

Kohta lähen saamaan vielä lisää! [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 1.8 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.