Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 25. kesäkuuta  (Luettu 1285 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Keskiviikko 25. kesäkuuta
« Vastaus #60 : 25.06.08 - klo:16:33 »

Kotona  [:-)]    tuuuuleeee, pilvistä ja aurinkoista 12,9 vain nyt lämpöä.

Paranemisia poteville  [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #61 : 25.06.08 - klo:16:46 »

Mä en oo saanut mitään tänään tehyksi, paitsi korpin kehystettyä seinälle! ja siinä samassa särin siitä kehyksestä sen lasin, joo, astuin päälle niin ei se kestänytkään. Nyt korppi katsoo ja kaitsee mua tuolta seinältä.
Kalareissukin jäi tältäpäivältä lähtemättä kun huomiselle illalle joku keksi järjestää menoa  [:-/].
Tänään pitäisi vielä kehystää muutama kuva... ku ei särkisi kaikkia, onneks niissä on plexiä lasit. Kestää kävellä päällä! [:-I]
Vettä tuli äsken kuin aisaa... nyt paistaa taas remakkaasti aurinko. Meniskö ulos? Neuvoi päättämättömälle?
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 25.06.08 - klo:16:49 »

Ehkä juu, ehkä ei  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #63 : 25.06.08 - klo:17:47 »

Paranemista kaikille paranemista kaipaaville  [:-)] [:-)] [:-)]

Jos Marle lähtisi lomalla kiertämään pönttöläisiä saisi monta monta minipönttötapaamista  [:-)] [:-)]

14,2 paistaa ja tuulee
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 25.06.08 - klo:17:55 »

Ilma hiukka lämmennyt  14,1, jospa tuuliseen ja aurinkoiseen ulkoilmaan ...  [:-)]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #65 : 25.06.08 - klo:18:27 »

Tänään ei ole satanut ollenkaan.    :-O
Viileetä on ollut,asteita n. +10.
Levätessä mennyt tämäkin päivä,jospa se selkä kohta löytyis.   [:-I] [:-)]
Tsemppiä muillekin poteville.   [:-)]
Eilen yritin pöntölle vielä kuvaa laittamaan,vaan ei päästetty.   [?] [:-I] Taisi ollla ruuhkaa.
Luenpa vähän eilisiä viestejä ja käyn äänestämässä,sitten taas lepäämään.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #66 : 25.06.08 - klo:19:21 »

Järvenpäässä on vuotuiset Blues-pippalot aluillaan, käytiin päivällä katsastamassa. Huomenna voisi yrittää Maarit Hurmerintaa kuuntelemaan.
Työterveydestä sain ohjeen syödä enemmän suolaa ! Kuvitella, kun aina sanotaan kuinka epäterveellistä se on eikä mulle muutenkaan maistu, mutta natriumin puutetta, kuulema...
Ja pikkurillille lämpöhoitoa, pitäisköhän sille lämmittää sauna ?  :-O [:-DD]
Kohta mentävä tytärtä junalle vastaan, on ollut liesussa toista viikkoa...moiks !
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 25.06.08 - klo:21:04 »

Paranemista kaikille paranemista kaipaaville  [:-)] [:-)] [:-)]

Jos Marle lähtisi lomalla kiertämään pönttöläisiä saisi monta monta minipönttötapaamista  [:-)] [:-)]

14,2 paistaa ja tuulee

Romuroppaa kierrätykseen :-))  Kaatopaikka häämöttää [8-)]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #68 : 25.06.08 - klo:22:04 »

Eksyin tänään Prismaan ja ostin uuden hameen! Joku tilapäinen mielenhäiriö....  [:-I]
Oranssivalkoinen ja kaveriksi ostin oranssin paidan, ihanan pirteä yhdistelmä.
Nyt on sitten ostettu vaatteet sunnuntain synttäreille ja elokuisiin häihin....
ja seuraavien 10 vuoden juhliin. Vanha kukkamekko kyllä sopi päälle, mutta
hame oli vaan niin nätti että oli ihan pakko ostaa  :-O
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #69 : 25.06.08 - klo:22:04 »

Aurinko vielä näkösällä 11,9 lämpöä, linnut iloisesti viserteli kun metsäpoluilla olin ehtoosta koirulin kanssa lenkillä   [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #70 : 25.06.08 - klo:22:13 »

Vanha kukkamekko kyllä sopi päälle, mutta

Et sä nyt oikeesti kai olisi lähtenyt Isän 70-v juhliin siinä lyhyessä kukkamekossa, jonka ostit Isän 60-v juhlia varten ja johon kunnolla mahtuaksesi uit joka ilta pitkät pätkät kylmässä lammessa?  [:-DD]

Iltaa työpöntöltä!  [:-)]
Mä melkein nukuin pommiin  [:67]
Heräsin 20.30, katsoin kelloa ja kauhistuin. Äkkiä mikro-ateria mikroon, hyppäsin samalla suihkuun ja siinä sitten sängyn reunalla mussutin valmis-lihapulla-muusi-ateriaa samalla kun puin päälleni. Sitten ajoin 44 km ja 21.30 olinkin Valion parkkiksella.Melkoisen nopeaa toimintaa, vai mitä?

Keittiön kaappien osat tuli just kesken unien, eli jouduin ennen kolmea nousemaan niiden takia. Sillä mä sanoinkin Pasille, että nukun sitten illalla jos väsyttää ja Pasi tosiaan olisi antanut mun nukkua yhdeksään asti. Kultainen mies mulla  [:36] Se vaan ei huomannut, että olen iltaisin lähtenyt jo ennen yhdeksää ajamaan!

Olipa sekava selostus. pakko saada lisää kahvia!  [:-I]

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #71 : 25.06.08 - klo:22:15 »

Niin, jos lähtis lomalla kiertueelle. Kun ei ole omaa autoa, niin julkisillahan tuo onnistuu.
Tekis niinkuin eräskin perhe: soitteli tutuille että tullaan vaan pikaseltaan  käväsemään. Kohta soittivat  uudestaan, että ei mitään hätää, me tuodaan omat patjat!

Jos ottais junalla rundin ympäri Suomenmaan ja ilmottelis kaikille pönttökavereille, että olen silloin ja silloin siellä ja siellä asemalla, käytkös noutamassa. Patjaa en tuo tullessa,kun on junassa niin vaikea tuoda. Mutta onhan teillä tilaa! Viivyn vaan muutaman päivän ja jatkan sitten taas seuraavaan etappiin - sieltä tulee noutamaan se ja se ja viivyn niiden luona taas muutaman päivän. Enhän minä vaivaksi. Tuon tullessani paketin saludoa ja hk:n sinisen! Kai teillä aina pyyhkeitäkin riittää, kun en viitsi niitä mukana kantaa. Ja lakanat ja aamutakit ja uimapuvut..... ja shampookin on vaikeata kuljettaa kassissa, jos vuotaa

Ai että kissat, no sainhan naapurin kanssa sovittua niiden hoidon. Kyllä naapuri niitä käy katsomassa ja ruokkimassa. Arvon lääkkeet annostelin, helppohan se on antaa - siitä vaan suu auki väkisin ja kova sihti suoraan nieluun - kyllä se sen nielee. Jaa, jos ruoka loppuu kissoilta. Siinä ihan lähellä on tuttu eläinkauppa, ne tietää siellä, mitä meidän mirrit syö - siis sitä ei-ihan-halvinta -osta sitä sitten jos se loppuu kotoa. Ne muuten nirsoilee aikalailla jos ei ne sitä saa, voi tulla vaikeata ja ainakin Reinolle tulee mahanpuruja!

Ja sitten se KulkijaKissa ja Siili. Niille viet jokailta sitten puolitoista purkkia kissanruokaa  (eikä sitä kaikkein halvinta vaan sitä keskihintaista ja "kastikkeessa")  - tarkista samalla se vesikuppi. Samalla reissulla voit katsoa   puutarhan tilanteen , jos on ollut kuivaa, viritä se kastelukärry ja kastele koko pihamaa -sehän on hauskaa hommaa - siinä kuluu noin kolme tuntia todella rattoisasti. Ja tulee naapuritkin tutuiksi kun siinä pihalla tapaat - kuulumiset voipi vaihtaa.

Ja pidä sitten se kännykkäsi aika päällä -voihan olla, että mulle tulee suunnanmuutos ja ohjelman vaihdos, jos vaikka keksinkin käväistä Tallinnassa - eihän sitä koskaan lomalla - niin, että jos viivynkin pitempään, niin tiedät varata kissoille enemmän ruokaa ja sitä laatuaikaa, jota ne on tottuneet mummilta saamaan - koeta siten korvata niille mummi!

Ja jos nyt sitten joudut peräti noin kauan olemaan minun kotonani ja käyttämään minun pyyhkeitäni ja ehkä liinavaatteitanikin, niin voisit varmaan pari koneellista pyykkiäkin siinä pyöräyttää - ihan noin niinkuin kiitokseksi kortteerista - ja olis kiva, jos ne liinavaatteet olis sitten myös mankeloitu ja laitettu sinne liinavaatekaappiin makuuhuoneeseen

että mun ei olis niin ikävä tulla kotiin joka olisi kuin toisen jäljiltä jätetty............

********************************************************************************
Teinpä huiman mielikuvituslomamatkan! Virkisti!  [:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 25.06.08 - klo:22:17 »

Onhan niitä alelippuja: Bussiloma ja VR siiitä vaan ostelemaan :-))
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #73 : 25.06.08 - klo:22:18 »

Vanha kukkamekko kyllä sopi päälle, mutta

Et sä nyt oikeesti kai olisi lähtenyt Isän 70-v juhliin siinä lyhyessä kukkamekossa, jonka ostit Isän 60-v juhlia varten ja johon kunnolla mahtuaksesi uit joka ilta pitkät pätkät kylmässä lammessa?  [:-DD]

Kyllä vain olisin, ja sama hamehan  menisi vielä teidän häissä. Onko se oikeesti muka jo 10 vuotta vanha?
No, mukava huomata että 10 vuotta vanha hame sopii vielä eikä tee tiukkaakaan.  [:-DD]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 25.06.08 - klo:22:24 »

Tänään en ole juuri mitään tehnyt muuta kuin tapellut DNA:aan kanssa laskustani kyllä ne yrittää vaan kaikin keinoin huijata meikäläistä mutta eivät siinä oikein onnistuneet minä kun olen lukenut lakia ja tunnen asiat.

Jenna älä ole minulle vihainen en tarkoituksella yrittänyt sinun mieltäsi pahoittaa,pyydän anteeksi kömpelyyttäni.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.