Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Retki meren rantaan (kuvia)  (Luettu 384 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Retki meren rantaan (kuvia)
« Vastaus #15 : 28.06.08 - klo:12:56 »

Kauniita noi vesikuvat. Mikä se tuo viimeisen kuvan kukka olikaan?

Ulpukkahan se siinä. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #16 : 28.06.08 - klo:13:03 »

Miepäs laitankin huvikseni tämän kelauskuvan tähän, niin palkki on heti siinä alapuolella. Eihän sitä tuolla pysty kelaileen kunnolla, kun palkki on ... huitsin nevadassa. :-))

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 28.06.08 - klo:13:04 »

Tosi kivat kuvat. Puu ja kivi oli suosikkini sekä "löysin kuitenkin perille"-kuva  :-))

Kiva, jos ootte viihtyneet kanssani retkellä. [:-)]

Tuo "löysin kuitenkin perille" -kuva on se yks ja ainoo jota kuuluu selata vasemmalta oikeelle sieltä alapalkista, se kuva siis jatkuu oikealle... [:-)] Puu ja kivi -kuvasta tuli tuommonen "mustavalkoisen" oloinen, kun on otettu vastavaloon.

Sää oli silloin semmoinen että välillä paistoi ja välillä meni pilvekseen, siks osa on vähän hämäräkuvia...  västiskuvien aikana aurinko oli pilvessä. Aika söhrykuvat tuli, kun kaaaaakana oli ja pilvessä aurinko. Juu, kati, kisoihin vois muuten sen yhen laittaa, mut ei kehtaa, kun on söhry. :-))

"Löysin kuitenkin perille"-kuva näkyy minulle kokonaisuudessaan ilman kelaamista  [:-)]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #18 : 28.06.08 - klo:13:09 »

Niiin, ulupukka! Mitäs ne lumme ja rentukka on? [:-I] (huonosti on vesikasvit jäänyt päähän)
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 28.06.08 - klo:13:12 »

"Löysin kuitenkin perille"-kuva näkyy minulle kokonaisuudessaan ilman kelaamista  [:-)]

Juu, mietin just, että toisilla se ehkä näkyykin. Riippuu näytöstä ja sen säädöistä. Tästähän oli taannoin keskustelua tuolla Kilpailut-alueen keskusteluketjussa. Sinulla näkyy sitten nuo muutkin kuvat pienempinä kuin minulla... eli ehkä aika pieninä. (verrattuna siis minun näyttöön, säädöistä riippuu nämä.) [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 28.06.08 - klo:13:15 »

Niiin, ulupukka! Mitäs ne lumme ja rentukka on? [:-I] (huonosti on vesikasvit jäänyt päähän)

Lumpeessa on samanlaiset lehdet, mutta kukkahan on valkoinen, sellainen kaunis "kerrottu"... eipä oo mulla kuvaa lumpeesta... [:-)] Kato kuukkelista lumme. :-)) Rentukka on keltainen ja siinä on viisi terälehteä, siis... :-)) ja paljon pienempi siis, ja ei tuommoisia lehtiä siis... siis vähän niinkuin niittyleinikki. [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 28.06.08 - klo:13:17 »

Juu, mietin just, että toisilla se ehkä näkyykin. Riippuu näytöstä ja sen säädöistä. Tästähän oli taannoin keskustelua tuolla Kilpailut-alueen keskusteluketjussa. Sinulla näkyy sitten nuo muutkin kuvat pienempinä kuin minulla... eli ehkä aika pieninä. (verrattuna siis minun näyttöön, säädöistä riippuu nämä.) [:-)]

Sori ja anteeks' kamalasti. Luulin, että minulla näkyy kokonaan, mutta kun katsoin tuota kelauskuvaa, niin jatkuihan sitä kuvaa vielä eteenpäin [:17]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 28.06.08 - klo:13:18 »

Lumpeessa on samanlaiset lehdet, mutta kukkahan on valkoinen, sellainen kaunis "kerrottu"... eipä oo mulla kuvaa lumpeesta... [:-)] Kato kuukkelista lumme. :-)) Rentukka on keltainen ja siinä on viisi terälehteä, siis... :-)) ja paljon pienempi siis, ja ei tuommoisia lehtiä siis... siis vähän niinkuin niittyleinikki. [:-DD]

Niin, ja rentukkaa kasvaa keltaisenaan keväisin ojien varsilla.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 28.06.08 - klo:13:25 »

Mesis [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 28.06.08 - klo:13:26 »

Elä sie kuule siellä naureskele  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #25 : 28.06.08 - klo:13:32 »

No ku pikkasen "hirnuttaa"... [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 28.06.08 - klo:13:33 »

:-))
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #27 : 28.06.08 - klo:20:03 »

Hienoja maisemia ja kukkia ja lintuja ja ... kaikkea.   :-))
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #28 : 29.06.08 - klo:01:51 »

Hienoja retkikuvia.  [KIPPIS] [KIPPIS]

Mutta yksi asia jäi askarruttamaan.
Minä katselin karttaohjelmastanikin, mutta ei sieltä löytynyt sellaista paikkaa, kuin Harha?  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #29 : 29.06.08 - klo:19:58 »

Se on kato Risto niin pieni se suo, se Harhasuo, että ei se näy kartoissa. [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.227 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.