Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 28.6.2008.Lauantai  (Luettu 1276 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 28.6.2008.Lauantai
« Vastaus #15 : 28.06.08 - klo:09:37 »

Kyllä tästä varmasti tulee LEPPOISA, kun sitä niin toivotellaan  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #16 : 28.06.08 - klo:09:37 »

Nyt ensin pienet kahvit, sitten jatkan siivousta ja jos ei sada, niin ajan nurtsin. Leppoisaa lauantaita kaikille!  [:-)]

Katsos Hippiäinen meidän päivän toivotuksia. Sama kellonaika, että ei varmasti kopsattu toiselta.  :-))

Kappas vaan samaan kellon aikaan painettu lähetä nappulaa  :-))

muoks. ja toisenkin kerran  :-)) :-))
« Viimeksi muokattu: 28.06.08 - klo:09:40 kirjoittanut hippiäinen »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #17 : 28.06.08 - klo:09:45 »

Ihana kukkakuva Iipalta!  [:-)] Mahtavat värit!

Huomenta Järvenpäästä!
Tässä odotellaan paria heppua, jotka tulevat asentamaan keittiön kaappeja. Eli toiveita on, että jonain päivänä päästään tekemään ruokaa ihan keittiössä. Onneksi tämä remppa sattui grillauskaudelle  [:-)]

Eilen illalla kasattiin tulevia alakaappeja valmiiksi. Niillä pääsee sitten alkuun. Tänään mä taidan lähinnä toimia muonituspuuhissa. Katsotaan, miten homma lähtee etenemään.  [:-)]

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 28.06.08 - klo:09:54 »

Terkkuja täältä Peikkopasilasta.Kahvit on [:26],lehdet luettu ja koiran kanssa olen ollut jo lenkillä [:24].
Päivänaskareisiin vielä pitää nyt seuraavaksi alkaa vihdoin siivoamaan kun vanhin tytär poikansa kanssa tulee viikonlopuksi meille. [:74]
Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #19 : 28.06.08 - klo:09:54 »

Aurinkoista ja todennäköisesti tänään ei sadetta,ukkosta!
Siivottu on ja nyt ruohonleikkuuseen, aluksi ajan pikkukoneella puskanjuuria ja isäntä ajaa isommalla puiden alustat ja sitten minä taas pääsen tasamaalle. Kovasti ruohot kasvavat, viime sunnuntaina leikattiin edellinen kerta.
Piha on komistumassa kaiken aikaa kukkivien kukkien myötä. Pionit ovat melkein täysillä, tosin lakastumista, terälehtien kasaantumista maahan on jo havaittavissa. Ruusut loistavat ja tietenkin sinivaleunikostakin vielä kukkaa löytyy. Pasuunakukka on hieman "väritön", muutimme sen jo uuteen ruukkuunkin. Liljat ja isot tarhaalpit, pioniunikot ja tänä iltana tai huomenna tuo kauan odotettu ihmekukka! Päivänkakkarat ja kissankellot, kukintaansa odottelee vielä iisoppi, yksi minun lemppareistani.
Mansikat odottelevat aurinkoa kypsyäkseen, viinimarjat vielä varttuvat hieman. Omenia on puut pullollaan ja raparperikin on pihan komistuksena, tuolla perällä myös rikkaruohoista putsattu perunamaa.
Hunajamelonit ovat saaneet alleen telineet, jotta kasvun myötä tuleva paino ei emokasville käy liian raskaaksi. Pölytyssudin kanssa pitää vielä ahertaa hunajamelonien kimpussa.
Yksi komeimpia kukkia on kurpitsa tuolla perällä....
Viherpeippo alkaa vasta nyt pikapuoliin hautoa pikkuisessa pihakatajassa olevia munia ja pääskyset ovat jo kantamassa ruokaa, vielä äänettömille poikasilleen ja suojausteline pitää hyvin.
Olen myös kokenut räksän hyökkäyksen ja lämpimän tunnun niskassani, kun torjuntakeinonaan vihaisena ruiskasi satsin!!!!

Hyvää päivää, aurinkoa, iloa oloon!
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #20 : 28.06.08 - klo:10:14 »

Aamulenkki tehty pössöjen kanssa, märkää on metsässä eli Taavi sai taas mahapesun kotona.
Kohta suunnistan tallille heilumaan viikatteen kanssa, eli niitän Hopolle tuoretta heinää,
hän saa nyt huilia treenihommista kolme päivää, tiistaina mennään taas korttikurssille.
Tallilta matka suuntaa kohti Lahden raveja. Toivottavasti siellä ei sada.
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #21 : 28.06.08 - klo:10:23 »

Huomentapäivää.   [:-)]
Eilen ei satanuut ollenkaan.    [?]    [:-DD]
Aurinkoinen paistelee ja tuulee. Asteita 13,3.
Imuria pitäis ruveta kävelyttämään,jos tässä kohta sujuis,saattaa tulla tuttuja vieraita tänään tai huomenna.    [:-I]
Ihana kukkakuva iipalta ja komea on Bruno.   [:-)]
Lokoisaa lauantaita.   [:-)]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #22 : 28.06.08 - klo:10:38 »

Hyvää lauantaipäivää.  [:-)]
Mun kypsät mansikat oli napsittu ja puolet mansikasta oli kantoineen penkkien välissä myös raakoja marjoja oli mansikkapenkkien välissä.  :-O
Varikset rääkyivät lähellä krääkkääk ja fasaani huusi kääkkää, nehän ne vei. Nyt on keksittävä konstit jotta mullekin jää kerättävää muutama kourallinen.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #23 : 28.06.08 - klo:10:38 »

Synkkiä pilviä taivaalla, aurinko kuitenkin hiukka jostakin välistä pilkistelee  [:-)]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #24 : 28.06.08 - klo:10:46 »

Täälläkin on alkanut pilviä ilmestymään, mutta ne ovat sellaisia kauniita valkoisia hattaroita. Kohta on laitettava pyykit pyörimään ja meinasin vähän napsaista Elvarin kutreja, kun ovat päässeet hiukka villintymään. Tuuhea tukka pojalla onkin. Mieskin varmaan pitäs pitkää fledaa jos työ vain sallisi. Oikein iloissani odotan aikaa, kun saan letittää Mailavin hiukset palmikolle, oioi! [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #25 : 28.06.08 - klo:11:22 »

Upea kuva Iipalta  [:-)]

Bruno  [:36]

Aurinko paistaa, ja lämmintäkin on 20 astetta. Mukavaa päivää  [:45]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #26 : 28.06.08 - klo:11:39 »

Jess, täällä alkoi tapahtua. Lupaava ruuvinvääntimen ääni kuuluu keittiön suunnasta!  [:-)]
Jokohan mä kohta saan tiskikoneen käyttöön?  [;-)]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 28.06.08 - klo:11:57 »

Päivää kaikille pöntöille. [:59] Mukavia kuvia taas tässä ketjussa näytillä. Iipalla upean värinen kukka-amppeli.

Taas olen tiiraillut sääsivuja, mitä mahtaa olla tulollaan tänään. Sää näyttää hieman utuiselta. Illemmalla näyttäisi tulevan (yllätys-yllätys) sadetta.

http://www.ess.fi/?category=2507  Lämmintä kuitenkin piisaa.

Tänään ohjelmassa pyykinpesua, mahdollisesti imurin kävelytystä (vielä harkinnassa  :-)) ). Kameran ulkoilutusta myös.

Leppoisaa lauantain jatkoa kaikille.

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 28.06.08 - klo:12:03 »

Keskipäivää.

Nyt on unirytmeissä taas rytmihäiriö. Sain unen päästä kiinni vasta klo 4 aamulla ja heräsin tuossa klo 11. [NUT] Aamuyö meni kuvien käsittelyssä, jatkoin henkeni haukkomista kotona, kun olin tullut sieltä paratiisista. Hyvänen aika mitä paratiisia ne sinne meren rannalle rakentaa. Jos joku on Sapokan vesipuiston nähnyt, niin tämä alue on varmaan kymmenen kertaa sen kokoinen, ellei isompi... samaa tyyliä... ja sitä hulppeaa merimaisemaa ei korvaa mikään... [NUT] Sääkin meitä suosi ja ilta-aurinko suosi valokuvaamista. [NUT]

Nyt mä oon tullu pähkähulluksi. [:-I] :-))

Tänäänkin ihana ilma, pitäisköhän tehdä taas retki meren rannalle... ei ehi Pöntöllekään kirjoittelemaan, kun koko ajan pitää retkeillä. :-))

Kaunista lauantaita kaikillen! [:45]

(p.s. Mie sain linnuista jopa lentokuvia! :-O Jopa valkoposkihanhista lähilentokuvia alhaalta päin, kun lensi tasan ylitseni... [NUT] :-)) )
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #29 : 28.06.08 - klo:12:07 »

Susillahan on ollut ihanaa.  [:-)] Nyt on pyykit pyörimässä ja Elvarikin pihalla pikkusortseissaan ja arvatkaa mitä tarkoittaa: Eikutatuaan?

Kirjattu

Sivu luotiin 0.177 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.