Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 28.6.2008.Lauantai  (Luettu 1285 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 28.6.2008.Lauantai
« Vastaus #30 : 28.06.08 - klo:12:08 »

"Ei kun satulaan..."  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 28.06.08 - klo:12:15 »

Susillahan on ollut ihanaa.  [:-)]

Hulluna on hyvä olla. [:-DD]

Pyris tais vastata kysymykseen oikein... :-)) mie en kerinny ees miettimään, en tiiä oisinko arvannu... [:-)]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #32 : 28.06.08 - klo:12:15 »

Pyry, sinä "pirulainen" [:34], arvasit aivan oikein! On oppinut isältään, kun hän aina useimmiten moottoripyörän satulaan ja duuniin lähtiessä sanoo noin. Mutta kyllähän toki Elvari on hevosen satulassakin ollut jo usein.
By the way, mulla muuttu fontti yhtäkkiä kauheen isoks, miten mie muutan sitä?? En ainaskaan ite muuttanu sitä isommaks! [?]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 28.06.08 - klo:12:17 »

Lisa:

Näytä ---> Tekstin koko ---> Normaali
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #34 : 28.06.08 - klo:12:20 »

Bravo! Kiitos Sus, onnistui ja teksti on taas inhimillistä.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #35 : 28.06.08 - klo:12:21 »

Muutamia pisaroita putoilee
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #36 : 28.06.08 - klo:13:15 »

No nyt tässä kävi just tälleen, että kun tulin pöntölle, en osaakaan  enkä älyä lopettaa. Kaikki nyhtää letistä, että lopeta lopeta. pliiiis! Joo joo ihan kohta.
Ihana päivä, lämmintä ja aurinkoa ja kaikki ikkunat auki. Pääskyt tirskuttaa ikkunanpielissä ja Pullalla leuat väpättää, Simppa ei viitti enää viiksikarvaa väräyttää ja Brunohan on kiinnostunut vaan oravista.
Kohta pyykit narulle liehumaan ja ehkäpä lähden Lusialla rannalla käymään. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #37 : 28.06.08 - klo:13:20 »

No nyt tässä kävi just tälleen, että kun tulin pöntölle, en osaakaan  enkä älyä lopettaa.

Kuulostaa tutulta  [:-DD]
Tuolla miesväki rakentaa keittiötä ja mä istun pöntöllä. No, enpähän ole jaloissa  [:-I]
Ja kai se tuo Pasi sitten sanoo, jos mua tarvitaan. Itseasiassa mua väsyttääkin; kehtaisko mennä hetkeksi nukkumaan? Kun on koko viikon nukkunut päiväsaikaan, niin se tuntuisi niin luontevalta....

Jaska

• Vieras
« Vastaus #38 : 28.06.08 - klo:13:23 »

Puistobluesin taika pätee tänäkin vuonna: eilen ukkosti ja satoi ja ukkosti vuoron perään, ei tullut Rantapuistoon lähdöstä mitään, tänään ei ole ainakaan vielä satanut eikä ukkostanut tippaakaan, mitä nyt vähän pilveilee...eli pääkonsertti on parhaillaan menossa ja illemmalla alkaa kuulua järven yli yhä paremmin. Se riittää meille.  [:-)]

Lisalle leppoisia aurinkopäiviä lapsosten kanssa !  [:45]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 28.06.08 - klo:13:30 »

Pitäisköhän mennä leikkaamaan se nurmikko??? -Nii'in, se on vielä leikkaamatta, kun katselin välillä telkusta kesäillan valssin uusintaa ja priimus Ikaalista, -ja nyt istun tässä kuin tatti  :-)).
Kohta menen, mutta en ihan vielä.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 28.06.08 - klo:13:36 »

Elä sie vielä mee. Kyllä se nurmikko siellä oottaa ja... jatkaa kasvuaan ihan rauhassa... :-))

Mitähän minun pitäisi? Hmmm... jatkaa kuvien käsittelyä. [:-I] Välillä pitää kyl vetää henkee silläkin saralla, kuka hitsi painelee mun kameran nappuloita niin ahkeraan, että teettää mulla sitten jälkikäteen hirmuiset työt? No niin: Airi!  [:-I]

:-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 28.06.08 - klo:13:37 »

Pyry, sinä "pirulainen" [:34], arvasit aivan oikein! On oppinut isältään, kun hän aina useimmiten moottoripyörän satulaan ja duuniin lähtiessä sanoo noin.

Hehehee...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 28.06.08 - klo:13:40 »

Elä sie vielä mee. Kyllä se nurmikko siellä oottaa ja... jatkaa kasvuaan ihan rauhassa... :-))

Mitähän minun pitäisi? Hmmm... jatkaa kuvien käsittelyä. [:-I] Välillä pitää kyl vetää henkee silläkin saralla, kuka hitsi painelee mun kameran nappuloita niin ahkeraan, että teettää mulla sitten jälkikäteen hirmuiset työt? No niin: Airi!  [:-I]

:-))

Ei kyllä mä nyt menen. Toivottavasti Airi tulee "painelemaan sinnekin jotain nappuloita", että ei lähde kone käyntiin  [:-I]. Heippa  [:59]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #43 : 28.06.08 - klo:13:50 »

Heippa Mesis ja onnea nappuloiden kanssa! :-))

Minä muutes TYKKÄÄN ruohonleikkuusta. [:-)] Ehkä se on sitä, että siinä näkee "kättensä töiden tulokset" heti eikä viidestoista päivä. (Ruohonleikkuussa viidentenätoista päivänä näkee, mitä EI ole tehnyt  [:-DD] ) Kun on tämmönen kärsimätön luonne, niin tulos pitäis aina näkyä heti... [:-I] Ruohonleikkuussa sen näkee. [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #44 : 28.06.08 - klo:13:52 »

[:-)] Aurinkoinen ja lämmin aamupäivä ja ruohonleikkuria hiukka työnnetty ja nyt sataa ja ukkonen jyrisee, välillä aika lähellä nyt kauempana
Kirjattu

Sivu luotiin 0.182 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.