Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nimet unehtuu  (Luettu 249 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Nimet unehtuu
« Vastaus #15 : 01.07.08 - klo:10:13 »

Aahaa.... Lehtiruusuke maan pinnassa? Nyt mulla ei välähdä... Kuunliljassa on pitkät huiskilot varret ja aika olemattomat kukat. Valko-vihree-viirulliset lehdet. (Sitä ainakin olen jaellut.) Mutta lehtiruusuke ei oo pelkästään maan "pinnassa"... [:-I]

Mikähän tää nyt on tää "valkohuiskilokukka", rupes kiusaamaan... [:-I] :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Nimet unehtuu
« Vastaus #16 : 01.07.08 - klo:10:20 »

Siemenpankki on hyvä idea, jäi vaan toteuttamatta. [:-I] [:-(] Ens vuonna sitte, tai mitäs jos jo syksyllä, kun just on siemeniä kerännyt...? Toisaalta ihmiset herää vasta keväällä. [:-I] Ja siihen mennessä mää oon hukannu mun keräämät siemenet. [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Nimet unehtuu
« Vastaus #17 : 01.07.08 - klo:10:21 »

Vai tarkoitatko Tiina akileijaa!? Siinä on oikein hörselöt kummalliset kukat. :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Nimet unehtuu
« Vastaus #18 : 01.07.08 - klo:10:28 »

Siemenpankki on hyvä idea, jäi vaan toteuttamatta. [:-I] [:-(] Ens vuonna sitte, tai mitäs jos jo syksyllä, kun just on siemeniä kerännyt...? Toisaalta ihmiset herää vasta keväällä. [:-I] Ja siihen mennessä mää oon hukannu mun keräämät siemenet. [:-DD]

Kyllä se nyt syksyllä olis varmaan paras toteuttaa kun kaikki laittaa siemeniä talteen. Se on sitten jokaisen oma vika jos hukkaa saamansa siemenet talven aikana. :-))

Vai tarkoitatko Tiina akileijaa!? Siinä on oikein hörselöt kummalliset kukat. :-))

Ei akileijakaan, eikä kuunlilja.
Lehdet on sellaiset aika karkeat ja reunoissa terävät ihan pienet pykälät ja tosiaan varressa ei ollut mitään lehtiä. Olikohan se sullakin vähän niinkuin kivikkokasvina, en oo ihan varma.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Nimet unehtuu
« Vastaus #19 : 01.07.08 - klo:10:33 »

Lehdet on sellaiset aika karkeat ja reunoissa terävät ihan pienet pykälät ja tosiaan varressa ei ollut mitään lehtiä. Olikohan se sullakin vähän niinkuin kivikkokasvina, en oo ihan varma.

ISORIKKO!

Puuh, helpotuksen huokaus, nyt ei enää vaivaa. :-)) Juu, sitähän me laitettiin, se on kivikkokasvi ja just tuollainen. Harmi, ettei sulla pysyny hengissä. Ne on just nyt kukassa, ja komeesti kukkivatkin.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Nimet unehtuu
« Vastaus #20 : 01.07.08 - klo:10:36 »

Kyllä se nyt syksyllä olis varmaan paras toteuttaa kun kaikki laittaa siemeniä talteen. Se on sitten jokaisen oma vika jos hukkaa saamansa siemenet talven aikana. :-))

Mulle kannattaa keväällä sanoa, että kato nyt vielä jääkaapista. [:-DD] Sieltä löytyi ihmekukan siemenetkin vahingossa, just kun aloin olla jo epätoivoinen. [:-DD]

Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Nimet unehtuu
« Vastaus #22 : 01.07.08 - klo:12:11 »

Isorokko [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.236 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.