Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 30.6.2008  (Luettu 845 kertaa)

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #45 : 30.06.08 - klo:19:26 »

Muutaman kerran ukkonen jyrähteli,mutta ei onneksi enempää.
Satanut ei ole tänään,vielä.... Asteita 18,3.
Kävin päivällä kasvimaalla;märkää oli,mutta vähän harasin enimpiä rikkoja. Salaatti ja persilja ovat kasvaneet hyvin,mutta tilli ei. Onneksi tillikilpailun ansiosta on nyt tilliä kukkapurkissa,muutaman kerran olen siitä napsinut ja äsken laitoin sitä pakkaseen astikin. Hyvä idea kylvää purkkiin.    [:5]

Raaskisiko jo maistaa:
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #46 : 30.06.08 - klo:19:50 »

Jestas, onpas ollut töissä sutinaa  :-O
Mutta aika on ainakin mennyt nopsaan. Ei ole pahemmin pöntöllekään ehtinyt  [:-(]

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #47 : 30.06.08 - klo:20:48 »

Sutinaa oli meilläkin töissä - peräti 455 asiakasta! Siitä tuli 65 kappaletta itse kullekin. Että tiesi tehneensä!
Ihmettelin illalla, että mitä ihmettä joku  lintu pitää jatkuvaa meteliä. Selvisihän se: KulkijaKissa oli liikkeellä ja aivan sattumalta huomasinkin linnun pesän alimman parvekkeen alapuolella. Ei siellä näyttänyt olevan kuin yksi poikanen - niin on pieni pesäkin, että ei siellä enempää olis mahtunutkaan.
Voiskohan se olla kirjosieppo? Mutta rakentaako se pesää - eikös se ole kolopesijä. Tämä pesä on aivan avoin. Kuka lieneekin, toivon, että poikanen selviää hengissä.

-----------
Meidän Reino ei muuten olekaan enää Reppuhousu. Hän on nyt Eväsreppu - on niin pulskassa kunnossa! [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #48 : 30.06.08 - klo:21:01 »

Meidän Reino ei muuten olekaan enää Reppuhousu. Hän on nyt Eväsreppu - on niin pulskassa kunnossa! [:-DD]

No nyt hää on sitte sukua meidän Kirsikalle... [:-I]

Kirsikka Eväsreppu... [:-I] aapuvaaa..... [:-I]

 :-))
Kirsikka ON dieetillä. Tämä on nyt alussa ihan tosissaan ja säntillisenä olen pysynyt kohta viikon päivät. Vähensin annoksia ja seuraan mitä tapahtuu... [:-I] Hidastahan se laihtuminen on niin kissalla kuin ihmiselläkin.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #50 : 30.06.08 - klo:21:24 »

Taas sisätiloissa  [:-)]  pilvinen mutta muuten ihan hieno ilma ollut olla ehtoosta ulkona ja aurinkokin näkyy näyttäytyvän ennen laskemistaan,
16,9 lämpöä


Onkos ne Inken kuvan hetelmät paprikoita  [:-I]  komeen ja herkullisen näköisiä  [:-P] [:-)]


Eipä näytä Wagnerilla olevan siivous inspistä   [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #51 : 30.06.08 - klo:21:46 »

se siitä aurinkon näyttäytymisestä, taas sataa vettä  [:-(]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #52 : 30.06.08 - klo:21:48 »

Mulla on pyykit narulla ja ne on melkein kuivat mut ei ihan. Just sen verran "vähä kosteat" ettei viitti sisään tuoda ja yöksi lupailisi pientä sadetta...  [:-I] äh, olkoot narulla. Huominen kuivattaa ne sitte, huomiseksi ei luvattais sadetta niinku... [:-I] että siis niinku siis on ongelma niinku on. [:-I]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #53 : 30.06.08 - klo:22:06 »

Meillä on tänään vihdoin ollut sateeton ja lämmin päivä.
Kesä siis  :-))
Saisis olla edes tämän viikon sateetta.
Pitäisi viimeistellä talon maalaus. Ikkunanpuitteet ja alalistat vielä maalaamatta.
Mutta aina kun ollaan oltu kotona on satanut.

Ja loppuviikosta sais olla lisäksi lämmintä kun ehkä mennään Mikkeliin tai
jonnekin Mikan ekaa, pikkulomaa,  lopettelemaan.
Ja kenties pojan lapset mukaan.
Visulahdella vesileikkejä joten lämmintä saisi olla.

Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 717
  • Lahti
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #54 : 30.06.08 - klo:22:16 »

Onpas ollut lämmin ja täälläkin sateeton/ukkoseton päivä..ei oikein todeksi uskoa voisi..
Aamulla laittamassani "kuvassa" ei kukaan häirinnyt ketään..sorsat ovat poikasineen niitä ihmisten
kesyttämiä pullasorsia..eli eivät piittaa koirasta lainkaan..eikä Vera kyllä heistäkään..samaan
veteen mahtuu kaikki  [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 596
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #55 : 30.06.08 - klo:22:28 »

Yksi lause tässä ketjussa sai ihon kananlihalle:"Mua puri äsken murkku varpaaseen"  [:67] [:67]
Minä sitten pelkään murkkuja jostain kumman syystä. Oliko se muuten oikein metsämuurahainen?
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #56 : 30.06.08 - klo:22:30 »

Yksi lause tässä ketjussa sai ihon kananlihalle:"Mua puri äsken murkku varpaaseen"  [:67] [:67]
Minä sitten pelkään murkkuja jostain kumman syystä. Oliko se muuten oikein metsämuurahainen?

Mää sen asian ihan sua varten ilmotin. [:-DD] Emmie tiiä mikä murkku, mut semmonen musta tavallinen. Ei sentään mikään hevosmuurahainen. Vähän se nipisti, eikä tunnu kutisevankaan. Emmie murkkuja kylläkään pelkää. Paitsi ne keltiäiset vaan saa niin kaameen syyhyn aikaiseksi ja kirvelyn.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 596
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #57 : 30.06.08 - klo:22:34 »

Niin että oikein mua varten  :-)) :-)). Oon ihan otettu tällaisesta huomaavaisuudesta  [:-DD].
Ei mutta kello on puoli yksitoista ja minä vaan täällä pönttöilen. Nyt on mentävä nukkumaan, kun kello on armoton aamulla. Se herättää neljältä.  :-O
Hyviä öitä, viettäkää mukava loppuilta.  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #58 : 30.06.08 - klo:22:36 »

Öitä Mes. Koit jaksaa aamul herätä. [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 596
Vs: Maanantai 30.6.2008
« Vastaus #59 : 30.06.08 - klo:22:36 »

Joo  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.284 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.