Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ja taas Canon...  (Luettu 1291 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ja taas Canon...
« Vastaus #30 : 08.07.08 - klo:22:21 »

No eikun kassalle  :-))
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Ja taas Canon...valokuvauskoulu
« Vastaus #31 : 08.07.08 - klo:22:23 »

Tähän välin sopisi kysymys, minne katosi ja hautautui valokuvauskoulu? ... kerran oli siitäkin puhetta  [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ja taas Canon...
« Vastaus #32 : 08.07.08 - klo:22:24 »

Täällähän se pyörii [;-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Ja taas Canon...
« Vastaus #33 : 08.07.08 - klo:23:31 »

Näissä ei muuten mikään koskaan riitä!  [:-DD]
Kannattaa ihan oikeasti kerätä jokainen palautuspullo, jonka näkee  [:-)]

Mali

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 150
    • mali.kuvat.fi/kuvat
Vs: Ja taas Canon...
« Vastaus #34 : 09.07.08 - klo:06:47 »

Sigmalla olis vähän halvempi 300 mm f2,8... köh, köh. [:-)]
Niin ois, mut kuvanlaatu ei ole kuulemma läheskään yhtä hyvä kuin Canonin [:-I] . Eikös Tamronillakin ole moinen?
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ja taas Canon...valokuvauskoulu
« Vastaus #35 : 09.07.08 - klo:23:33 »

Tähän välin sopisi kysymys, minne katosi ja hautautui valokuvauskoulu? ... kerran oli siitäkin puhetta  [:-I]

Käyppäs katsomassa nimimerkki Raksun viestejä J.Sirenin lintukuvista, kuvat/galleria osiossa  DC-netissä. Kaveri taitaa valokuvauksen. Hyviä neuvoja! Ainakin mulle avautui uusia ajatuksia, Siren vaan ei oikein tahdo niitä ymmärtää :-))
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Ja taas Canon...valokuvauskoulu
« Vastaus #36 : 10.07.08 - klo:09:50 »

Tähän välin sopisi kysymys, minne katosi ja hautautui valokuvauskoulu? ... kerran oli siitäkin puhetta  [:-I]

Käyppäs katsomassa nimimerkki Raksun viestejä J.Sirenin lintukuvista, kuvat/galleria osiossa  DC-netissä. Kaveri taitaa valokuvauksen. Hyviä neuvoja! Ainakin mulle avautui uusia ajatuksia, Siren vaan ei oikein tahdo niitä ymmärtää :-))
Kävin ja sinne unehuin... [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ja taas Canon...
« Vastaus #37 : 10.07.08 - klo:09:53 »

Miten joku voi ollakin noin mahdoton, mutta värikkyyttä tuo kyllä foorumiin, negatiivistä kylläkin, mua vaan naurattaa [:-DD]

Aikuiset miehet!  Sitten se "viisastelija" saltikov siellä seassa nakkasemassa jotakin, joka tuntuisi olevan ihan irti asiayhteydestä [NUT]
Konditionalla on kohteliaita kannanottoja/vastauksia mutta se spege, lapsonen. Adele (kukkahattutäti, jonka luulen kyllä olevan mies) käyttää sanansäiläänsä ei aina niin kaunein sanoin, mutta sillä on sana hallussa... Täällähän tosi siistiä kielenkäyttöä ja kohteliastakin verrattuna "valokuvauksen maailmaan". Hyvä niin  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 10.07.08 - klo:10:01 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Ja taas Canon...
« Vastaus #38 : 10.07.08 - klo:10:05 »

Miten joku voi ollakin noin mahdoton, mutta värikkyyttä tuo kyllä foorumiin, negatiivistä kylläkin, mua vaan naurattaa [:-DD]

Aikuiset miehet!  Sitten se "viisastelija" saltikov siellä seassa nakkasemassa jotakin, joka tuntuisi olevan ihan irti asiayhteydestä [NUT]
Konditionalla on kohteliaita kannanottoja/vastauksia mutta se spege, lapsonen. Adele (kukkahattutäti, jonka luulen kyllä olevan mies) käyttää sanansäiläänsä ei aina niin kaunein sanoin, mutta sillä on sana hallussa... Täällähän tosi siistiä kielenkäyttöä ja kohteliastakin verrattuna "valokuvauksen maailmaan". Hyvä niin  [:-)]
Juu, Harjut yrittää välillä siistiä, mutta tuloksetta. Ei juuri viitsi kommentoida. Kehutaan vaan kalustolla, kuvista ei niin väliä. Yhtään kuvaa en ole sinne laittanut, pitäisi kokeilla  [:-I], mutta photobucketti jämähti juuri kuin kiusallaan.
Luin aiemmin enemmänkin lähinnä testejä ja vinkkejä etsien... lapsellinen "minä paras" -jutut vähän vähensi kiinnostusta.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ja taas Canon...
« Vastaus #39 : 10.07.08 - klo:10:13 »

Muutaman kommentin joskus, pari kysymystä olen heittänyt, ihan alussa laitoin muutaman kuvakin, pariin sain muutaman kommentinkin, muutamiin ei niin mitään :-)) Nykyisin vaan seuraan "keskustelua" kuvista (vaikkakin monet skippaan yli), ja katselen asiaosiot.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Ja taas Canon...
« Vastaus #40 : 10.07.08 - klo:10:55 »

Tää se jaksaa kiinnostaa Canon 300 mm f4 IS USM
"300 4L IS USM on ripeä, kevyt, kompakti objektiivi joka mahdollistaa hyvin myös ns. makrokuvailun. Kun käyttää vielä 30D croppirunkoa niin perhosten ja muiden sitä koko luokkaa ja vähän pienempienkin luontokappaleiden kuvaaminen on yhtä juhlaa, kunhan valoa on sopivasti. Ja valohan sen kuvan loppujen lopuksi tekee."

ja tuohon kun lykkää Kenkon 1,4 konvertterin perään...

ei kellään tarvetta 70-200 mm f4 L USM :lle?
muoks. hymiöt jäi  :-)) [:-I] :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

iihoo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 328
  • Vesitornin vaksi
    • Omia otoksia
Vs: Ja taas Canon...valokuvauskoulu
« Vastaus #41 : 10.07.08 - klo:11:01 »

Lainaus
Kävin ja sinne unehuin... [:-DD]
Juu niin unehuin minäkin :-))
Sillontällön olen käynyt huvittuneena lukemassa wannabeet mollaa toisiansa.
Esim. tämän J.S:n omakehu ja kuvat ei ole kyllä missään suhteessa. Jotenkin tahattoman koomista.  [:-DD]

Mali

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 150
    • mali.kuvat.fi/kuvat
Vs: Ja taas Canon...
« Vastaus #42 : 10.07.08 - klo:11:17 »

Miten joku voi ollakin noin mahdoton, mutta värikkyyttä tuo kyllä foorumiin, negatiivistä kylläkin, mua vaan naurattaa [:-DD]
Tuolta löytyy melkoisia pilkunnus...viilaajia [:-DD] . Lähet päivittäin tulee luettua, mut ei kirjooteltua...

Tää se jaksaa kiinnostaa Canon 300 mm f4 IS USM
"300 4L IS USM on ripeä, kevyt, kompakti objektiivi joka mahdollistaa hyvin myös ns. makrokuvailun. Kun käyttää vielä 30D croppirunkoa niin perhosten ja muiden sitä koko luokkaa ja vähän pienempienkin luontokappaleiden kuvaaminen on yhtä juhlaa, kunhan valoa on sopivasti. Ja valohan sen kuvan loppujen lopuksi tekee."

ja tuohon kun lykkää Kenkon 1,4 konvertterin perään...

Monet sudenkorentokuvaajat käyttää tota kakkulaa. Ei tarvii ihan ötökän iholle mennä kiinni. Loittoja peliin niin pääsee sitten vielä lähemmäs jos tarve vaatii.

Jonkun ötökuvan oon tolla räpsinyt...tää on ilman loittoja, cropattu enempi vähempi.




ei kellään tarvetta 70-200 mm f4 L USM :lle?

Periaatteessa kyllä, mut pätäkkätilanne ei anna myöden [:-(]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Ja taas Canon...
« Vastaus #43 : 10.07.08 - klo:11:23 »

Siis missä foorumissa te käytte... huvittumassa? [:-I] :-)) Mäkin voisin kaivata sellaista. [:-DD]
Kirjattu

Mali

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 150
    • mali.kuvat.fi/kuvat
Vs: Ja taas Canon...
« Vastaus #44 : 10.07.08 - klo:11:27 »

Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.234 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.