Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 1.7.2008 Tiistai  (Luettu 1149 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #45 : 01.07.08 - klo:21:39 »

Huomenta.

Herätessä oli pilvistä, nyt paistaa aurinko. Taitaa tulla puolipilvinen päivä, +18,5 astetta.

Pyykit kastui yöllä narulla, kun vettä tuli suorastaan 1 mm. :-)) Lienevät jo kuivat.

Ihmettelen vieläkin, kuinka murulla on viime päivinä voinut sataa... mutta selitys löytynee sadetutkasta, koska viime päiväthän sadetutka on näyttänyt siltä, kuin Suomella olisi vesirokko. Pienen pientä pilkkupiperrystä täynnä ollut jatkuvasti, semmoisia olleet ne sadealueet. Eli nyt on asia niin, että aina kun murulle on tullut mieleen "nyt lähden ulos taloa maalaamaan", on pilkku osunut heidän pihansa päälle.

Minun pihani päälle ei ole osunut yhtäkään pilkkua. :-))

Mutta muru - kyllä mä sitten talvella taas otan ne lumisateet, tehdäänkö semmonen diili?  [:-DD]

 [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]  joo, se me tehdään. Sitten mun ei tarvi tökkiä lumia  [KIPPIS]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #46 : 01.07.08 - klo:21:44 »

No jos tulee samanlainen talvi kuin viime talvi, niin ei tarvi tökkiä minunkaan. [:-DD]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #47 : 01.07.08 - klo:21:49 »

AHAAAA, tuo olikin laskettu juttu.
Onks sulla diili ens talvellekin niille tiploille joita sääkartalla liikkuu  [:-DD] 
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #48 : 01.07.08 - klo:21:55 »

AHAAAA, tuo olikin laskettu juttu.
Onks sulla diili ens talvellekin niille tiploille joita sääkartalla liikkuu  [:-DD] 

On on, kaikki on suunniteltu ja tarkkaan harkittu. Lunta ei tule paljoo, mut mulle tulee tarpeeksi. Siis MULLE. [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #49 : 01.07.08 - klo:21:56 »

Ehtoota [:-)]
Kesä on pelastunut; meil on todistattavasti ainakin yks ISO SIILI [:35] se tulla taapersi syreenipuun alle, kun olin oravia hemmotellut pähkinöillä. Just siilejä odotellen oli kissanruokaa, jota vein sit puun alle ja tää siili söi sitä suurella intohimolla, nuoli jopa lautasen :-))

Sade raikasti taas ilmaa ja illan sää mitä ihanin [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #50 : 01.07.08 - klo:22:13 »

Arvatkaa vaan, toimiiko yksikään meidän kattiloista ja paistinpannuista tuolla uudella induktio-liedellä?  [:´((]

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #51 : 01.07.08 - klo:22:28 »

Saunomiset saunottu ja kylläpä taas virkisti mukavasti, ulkona vielä 16,6 lämpöä ja aurinko laskemassa  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #52 : 01.07.08 - klo:22:30 »

Arvatkaa vaan, toimiiko yksikään meidän kattiloista ja paistinpannuista tuolla uudella induktio-liedellä?  [:´((]

eeei.....   [:-I]
mikä on induktioliesi? mitäs se tarkoittaa, että kattila tai paistinpannu ei toimi?
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 866
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #53 : 01.07.08 - klo:22:32 »

eeei.....   [:-I]
mikä on induktioliesi? mitäs se tarkoittaa, että kattila tai paistinpannu ei toimi?

kattila ja paistinpannu kun ei toimi tarkoittaa keittiöremonttia tai kattilaostoksia, veikataan kattilaostoksia
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #54 : 01.07.08 - klo:22:41 »

Arvatkaa vaan, toimiiko yksikään meidän kattiloista ja paistinpannuista tuolla uudella induktio-liedellä?  [:´((]

eeei.....   [:-I]
mikä on induktioliesi? mitäs se tarkoittaa, että kattila tai paistinpannu ei toimi?

Juu, astian pohjan pitää olla tietyntyyppinen, että lieden saa päälle  [:-I]
Tarkoituksena on se, ettei tule vahinkoja, esim kakarat laita hellaa päälle, kun se päällä on vaikka sanomalehtiä tms

eeei.....   [:-I]
mikä on induktioliesi? mitäs se tarkoittaa, että kattila tai paistinpannu ei toimi?

kattila ja paistinpannu kun ei toimi tarkoittaa keittiöremonttia tai kattilaostoksia, veikataan kattilaostoksia

Jarmo on oikeassa. Voi itku  [:´((]
Ja mä just talvella ostin uuden paistinpannun pihvien paistamista varten  [:-/]

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #55 : 01.07.08 - klo:22:48 »

Täältä löytyy tietoa myös induktio-liedestä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Liesi

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #56 : 01.07.08 - klo:23:30 »

Arvatkaa vaan, toimiiko yksikään meidän kattiloista ja paistinpannuista tuolla uudella induktio-liedellä?  [:´((]

eeei.....   [:-I]
mikä on induktioliesi? mitäs se tarkoittaa, että kattila tai paistinpannu ei toimi?

Juu, astian pohjan pitää olla tietyntyyppinen, että lieden saa päälle  [:-I]
Tarkoituksena on se, ettei tule vahinkoja, esim kakarat laita hellaa päälle, kun se päällä on vaikka sanomalehtiä tms

eeei.....   [:-I]
mikä on induktioliesi? mitäs se tarkoittaa, että kattila tai paistinpannu ei toimi?

kattila ja paistinpannu kun ei toimi tarkoittaa keittiöremonttia tai kattilaostoksia, veikataan kattilaostoksia

Jarmo on oikeassa. Voi itku  [:´((]
Ja mä just talvella ostin uuden paistinpannun pihvien paistamista varten  [:-/]

Ai kun kiva...eiku surullista, mutta arvatkaapa kuka taitaa saada "uusia" kattiloita ja paistinpannuja?

Aamulla menty kuuteen töihin (inventaari) ja ilta vietetty Hopon kanssa korttikurssilla.
Nyt väsyttää!
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 866
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #57 : 01.07.08 - klo:23:38 »

 [:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #58 : 02.07.08 - klo:00:05 »

  [:56]  nukkumaan   [:60]     yömeniä  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 1.7.2008 Tiistai
« Vastaus #59 : 02.07.08 - klo:07:28 »

Mä jäin miettimään, että montako kattilaa ja paistinpannua tarvitaan pakastepizzan lämmittämiseen?  [:-I]

Vaunussa on kaikkein halvimmat mahdolliset pannut ja kattilat Hongkongista. Eli kyllä noille vanhoille osalle löytyy sijoituspaikka!  [:-)]
 

Sivu luotiin 0.229 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.