Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mennäkkö vaiko ei  (Luettu 676 kertaa)

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Mennäkkö vaiko ei
« Vastaus #15 : 27.08.08 - klo:09:25 »

Sitähän mä yritin tuolle tyypille sanoa et ajattelen ihan sitäkin ettei urakka piip vielä pahemmin.
Turha tehdä lisää purettavaa  [:-I]

Mä en ole vaittanut mistään, tai no termostaatti oli kaulasta poikki kun muutin ja vessa vuoti lattialle...
minusta nuo pitää ilmoittaakin koska patterissa oli lämpösäätö mitä lie ja vesi ei oo kiva juttu väärässä paikkaa.
Yleensä olen tottunut tekemään kaikki itse, tämä on mun eka tällainen pinohima asumismuoto.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 27.08.08 - klo:09:46 »

Mun mielestä olet ihan oikein tehnyt kun olet valittanut, eihän oikeesti tollasta työnjälkeä tarvitse kenenkään hyväksyä. Onkohan jälki samanlaista muissakin asunnoissa? Ei taida ihan ammattimies olla tää remppaaja. [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 27.08.08 - klo:10:07 »

Varpunen, kuinka iso yhtiö teillä on? Otettiinko tarjouksia muistakin firmoista?  Ja halvinko voitti? Vai miten.... Onkos lattiassa kosteuseriste [;-)]

Kurjaa tuollainen tohelointi. Kaiketi tulee tarkistuskäynnit rempan jälkeen ja sitten taas puretaan ja rempataan [:-I]
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #18 : 27.08.08 - klo:10:09 »

Huomenta.  :-))

Hui, alko ihan kylmäämää, ku luin noi Varpusen kylpyhuoneremontin jutut.

Kuitekki, täl urakoitsijal täälä, on homma edellä aikataulustaa, enkä oikee
valitusta o kuullu. Pihatyöt ja kolme rappua on jo valmiina. Naapurirappu työn alla ja
tääl ne luuhaa ny suunnittelemas ja komentelemas mua! 
Tänääki ovikello kilis jo ennen, ku olin herännykkä!   :-))

Tota mun valvontakameraa ne vähä vierastaa   [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 27.08.08 - klo:10:13 »

Voi hitsi, minkälaista jälkeä Varpusen remontissa. Rempat ei muutankaan ole mukavia, saatikka sitten kun tehdään, puretaan ja taas tehdään  [:-/]. Älä vaan hyväksy tuollaista jälkeä. Se harmittaa Sinua vuosia jälkeenkin päin.
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 27.08.08 - klo:17:53 »

Kiitos, ihanaa kun kuulee ettei ole ihan väärässä.
Tuo remppareiska kun selittää ihan eri asioita ja tyyliin pää kii akka.

Marle, tässä on 28 asuntoa, tarjouksia ei otettu syystä, että tämän firman piti olla erikoistunut peltikylppäreihin.
Eli meillä on "ihanat" 70-luvulla hetken käytetyt valmiit peltiseinäiset kylppärit.
Pelti piti jäykistää epoksimassalla ja siihen sitten laatat, vaan tippuivat.
Eka kerta kuulema kun firma epäonnistui, no se teki sen että hinta nousi 2000€ per kylppäri.
Asia joka ei mene oikein mun jakeluun, jotenkin harjoittelun makua siinäkin.

Eilen tein vessanpytyllä "harjoitusistuntaa" eli katselin laattoja, tiedän että ne osuu tuossa kunnossa ikuisesti silmiini joka kerta kun siinä istun.
Remontti ei ole mikään halpa juttu, kaikki varmaan sen tietää, siksikin jurppii, ja siksi että kotirauhani on mennyt ja näköjään tulee menemään edelleen viikkoja.
Jos joku aikoo tehdä remppaa, niin tiedän firman jota ei ainakaan kannata ottaa.
Kiva kun saa purnaa täällä  [:-)]

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #21 : 27.08.08 - klo:18:52 »

Kiitos, ihanaa kun kuulee ettei ole ihan väärässä.
Tuo remppareiska kun selittää ihan eri asioita ja tyyliin pää kii akka.
  [:-)]

Meillä kun aikanaan tehtiin yhdessä kämpässä kylppäri- ja sauna-remppaa, niin urakoitsija suhtautui muhun just asenteella "pää kii akka"  [:-//]
Mullahan on kuitenkin aika tekninen ammatti ja mä ymmärrän Pasia paremmin jotkut tietyt asiat, vaikka toki tunnustan Pasin aseman perheen päänä ja miehenä  :-)) mutta kyllä mua oikeesti suututti, kun mulle ei oikeastaan edes kerrottu mitä on tekeillä. Onneksi sen duunarit oli fiksumpia ja niiltä sai tietoa. Eihän Pasikaan ollut aina paikalla. Mulla oli vuorotyön turvin paremmat mahdollisuudet seurata tilannetta.

Varpunen, nyt pidät puolesi ja hankit vaikka asiantuntija-apua, ettei paikat jää tuohon kuntoon. Ai, että ihan silikonilla korjattaisiin saumapaikat?  [:-I]

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.