Näissä ketjuissa käy vähän kuin leikissä nimeltä juoru. Eli juttu muuttuu matkan varrella...
Ei kai siilien ruokinnassa mitään ongelmaa olekaan, vaikka niitä ruokkii. Päinvastoin.
Eikä tässä olla ketään syyllistämässä vaikka ruokkii oravia ja variksia. Kyllä täälläkin siilejä ruokitaan.Lähinnä tuohon lokin ruokintaan ehdotin ongelmanratkaisua; ruokintaa rannalla, jos sellasta nyt haluaa harrastaa.
Parus, minä en ollenkaan tarkoittanut että olisin nokkiintunut. Siksi oli tuo hymiökin.
Taas kirjoitin vähän kärkevästi . . . kai, vaikka ei ollut tarkoitus .
Ja tosiaan jokainen tyylillään
Enkä minä niin aatellutkaan, että olisit nokkiintunut. Halusin vaan tuoda esille mistä alunperin oli kysymys, eli lokista
Nyt oli mukana siilit ja muut kaverit.
Minusta asioista voi olla eri mieltä ja montaa mieltä ja itsekin oppii aina jotain.
Siis vaikka ns. asiat riitelee, ei ole tarkoitus muuten riidellä.
Etkä sinä kärkevästi kirjoita ollenkaan, minä taidan itse olla aika suorasukainen...Mutta en pahalla
Minä rakastan luontoa ja erityisesti siis lintuja. Minä kuitenkin näen tämän niin, että siinä on sellainen kunnioitus luontoa kohtaan, etten katso ihmisellä olevan oikeutta paljon puuttua siihen. Vapaa kesytön lintu tai luonto yleensä on kauneita ja parasta mitä tiedän. Luonto , linnut, eläimet pärjää ilman meitä varsin hyvin, mutta me tarvimme ja haluamme hoivata. Joskus hoivavietti voi sotia jopa tarkoitustaan vastaan. Se vaan on niin.
Ja Varpunen, kiva kun
Ei tässä millään tietoudella patsastella, vaan ehkä toin esiin toisenlaisen näkökulman, joka ei tarkoita, että en todella paljon luonnosta ja eläimistä välittäisi vaan päinvastoin. Tunnen itseni usein ilonpilaajaksi, kun näen tämän ruokinta-asian niin toisin :-))Tuossa edellä kuitenkin se lukee mitä tarkoitan. Kokemusta ja jotain tietoakin varmasti on, mutta sitä myös saan täältä yhtä paljon kuin te muut.