Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 4.7.2008  (Luettu 1100 kertaa)

Jaska

  • Vieras
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #15 : 04.07.08 - klo:09:44 »

Aurinkoista ja lämmintä huomenta pitkästä aikaa ! [:45]
Mutta ostosreissulle pitää lähteä, lähinnä tyttären asioille Ikeaan ja Plantageniin ja Pilville pitäisi hankkia uusia muroja eläintohtorilta.
Hirveesti kutkuttais ostaa 2. osa ruotsalaisen dekkaristin Stieg Larssonin trilogiasta. Eka osa oli niin karmea ja vauhdikas, että !
Nyt ns. edustusvaatteet päälle ja menoksi !  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #16 : 04.07.08 - klo:09:48 »

Taitaa olla melkoinen hellepäivä tulossa tai on jo.
Onneksi saapi olla sisätiloissa, että ei tarvitse kärvistellä. Jospa se tästä viilenisi taas! :-))
Kirjattu

Vilukko

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 374
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #17 : 04.07.08 - klo:09:50 »

Aamupäivää Koillismaalta!

Jani, täällä voi viikonvaihteessa olla YÖLLÄ +5 astetta ilmatieteen laitoksen mukaan, päivällä vähintään +10 astetta!
Sus, täällä on ihan mukava asua, ilmatieteen laitos ei osaa ollenkaan ennustaa meidän mannerilmastoa, nytkin on +18,5 ja aurinko paistaa  [:46]
Kirjattu

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #18 : 04.07.08 - klo:09:51 »

Ihana kesä aamu !
Omassa pihassa, naapurin puiden varjossa on rauhoittavaa istua aamukahvilla  [:-DD]

Tänään onkin sirkkelöintiä tiedossa, joten pitäisi laittaa "hihat heilumaan" eikä vaan istua pöntöllä  [NUT]
.........taidan mennä jo.......Heipat !

Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #19 : 04.07.08 - klo:10:06 »

Jani, täällä voi viikonvaihteessa olla YÖLLÄ +5 astetta ilmatieteen laitoksen mukaan, päivällä vähintään +10 astetta!
Sus, täällä on ihan mukava asua, ilmatieteen laitos ei osaa ollenkaan ennustaa meidän mannerilmastoa, nytkin on +18,5 ja aurinko paistaa  [:46]

 :-)) Kyllä siellä varmasti ihan mukavaa on. Jani taisi tuolla +5 asteella tarkoittaa, että SATEEN SATTUESSA voi päivällä pudota +5:een.

Viime yönä oli hurjan lämmintä silloin kun se ukkonen tuli. n. klo 1.30 oli +17 astetta.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #20 : 04.07.08 - klo:10:06 »

Huomenta Lahdesta! Liian kuumaa jo heti aamusta [:-DD] [:-DD]

Tänään mennään Hartolaan Krouvin lavalle tanssimaan Yölintu-orkesterin tahtiin, siellä varmaan sitten hiki lentää mutta niin kai se kuuluukin kesälavalla. Muuten viikonloppu kuluukin sitten Kolussa.

Sanokaas mitä mieltä te olette tästä ajankohtaisesta aiheesta. Onkos se asiallista että mies tulee kauppaliikkeeseen, ravintolaan tai olutterassille ilman paitaa? :-O Olkoonkin raamikas ja ruskettunut yksilö, mutta minusta se ei silti ole oikein soveliasta, vai olenks mä joku kalkkis näine mielipiteineni. Mun mielestä ilman paitaa oleilu ei ole asiallista muuta kuin uimarannoilla tai vaikka omassa pihassa nurmikkoa leikatessa. Meillä Kolussa miesväki pukee aina paidat päälle kun tulevat ruoka- tai kahvipöytään.

Mukavaa viikonloppua kaikille! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #21 : 04.07.08 - klo:10:11 »

Huomenta Lahdesta! Liian kuumaa jo heti aamusta [:-DD] [:-DD]

Tänään mennään Hartolaan Krouvin lavalle tanssimaan Yölintu-orkesterin tahtiin, siellä varmaan sitten hiki lentää mutta niin kai se kuuluukin kesälavalla. Muuten viikonloppu kuluukin sitten Kolussa.

Sanokaas mitä mieltä te olette tästä ajankohtaisesta aiheesta. Onkos se asiallista että mies tulee kauppaliikkeeseen, ravintolaan tai olutterassille ilman paitaa? :-O Olkoonkin raamikas ja ruskettunut yksilö, mutta minusta se ei silti ole oikein soveliasta, vai olenks mä joku kalkkis näine mielipiteineni. Mun mielestä ilman paitaa oleilu ei ole asiallista muuta kuin uimarannoilla tai vaikka omassa pihassa nurmikkoa leikatessa. Meillä Kolussa miesväki pukee aina paidat päälle kun tulevat ruoka- tai kahvipöytään.

Mukavaa viikonloppua kaikille! [:-)]

EI OLE! Paita päälle. Jossakin leirintäalueen kahvilassa ja nakkikioskilla voi olla ilman paitaa mutta ei ravintoassa. Se on tätä suomalaista junttikulttuuria tuo. Kaupunki on paitojen paikka. Kyllä täälläkin paidattomia näkyy, valitettavasti, ihan sama onko kroppa komea vai ei.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #22 : 04.07.08 - klo:10:14 »

Kyllä paita kuuluu asiaan ruokapöydässä  [:-)]
EHKÄ omalla pihalla voi grillata ja syödä ilman paitaa, mutta ei muuten  [:-I]
Aletaanko, tytöt, vaatia tasa-arvoa tässä asiassa? Kesähelteellä harmittaa, kun Pasi voi noin vaan heittää paidan pois ja mä en  [:´((] [:-DD]

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #23 : 04.07.08 - klo:10:17 »

Tässä iässä on paree pitää paita päällä  [:-DD] uimarannalakin :-))
Kirjattu

Arskaidae

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 907
  • Espoo
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #24 : 04.07.08 - klo:10:19 »

Minun mielestäni ihan liian paljon kiinnitetään huomiota siihen mitä toisilla ihmisillä on päällä tai mitä ei ole. Kauneus on katsojan silmissä, ja jonkun pukeutumistyylin soveliaisuus on täysin subjektiivinen käsite. Saisi pikkuhiljaa jäädä historian hämärään kaikki pukeutumiskoodit. Minun puolestani saavat ihmiset kulkea vaikka täysin alasti riippumatta siitä miten "ruma" kyseinen yksilö jonkun muun mielestä on kysymyksessä. Valitettavasti tässäkin asiassa useat ihmiset suhtautuvat omaan mielipiteeseensä ainoana totuutena eikä minkäänlaista suvaitsevaisuutta löydy.
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #25 : 04.07.08 - klo:10:20 »

Aletaanko, tytöt, vaatia tasa-arvoa tässä asiassa? Kesähelteellä harmittaa, kun Pasi voi noin vaan heittää paidan pois ja mä en  [:´((] [:-DD]

Ai miks et muka voi, omasta rohkeudestahan se vaan on kiinni! [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #26 : 04.07.08 - klo:10:23 »

tjaaa.... mitähän... jos... rupeis kulkeen vaikka rintsikkaisillaan. [:66] :-)) sit ois ainaskin melkein tasa-arvoinen. [:-DD]
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #27 : 04.07.08 - klo:10:23 »

Huomenta.   [:-)]
Aurinko paistaa ja asteita +23,4.
Taitaa tulla lämmin päivä,parempi olla sisätiloissa.   [:-I]
Samaa mieltä,paita päälle.
Kyllä täällä näkee paidattomia kaupassa,sen jotenkin voisi hyväksyä,kun käy pikapikaa jotain ( kaljaa   :-))) hakemassa.    [:-I]
Ja kotonahan saa olla vaikka alasti.   [:-DD]   Mutta ei ole kivaa olla ruokapöydässä tms. yleisellä paikalla paidattoman kanssa.   
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #28 : 04.07.08 - klo:10:28 »

mää oon periaatteessa kyllä aika suvaitsevainen. jotennii, en jaksa paljoo lotkauttaa korvaa, saatika silmää. :-)) toisaalta, kyllä mää yleiset "soveliaisuussäännöt" kai ymmärrän, enkä kulje kaupoissa rintsikkaisillani. :-))

mitäs mieltä siitä ootte, saako ruokakauppaan mennä shortseissa? meinaan, mun mielestä SAA, mut oon vaan kuullu, että joidenkin mielestä se on kiellettyä. [:-I] mun mielestä siinä ei oo kyl yhtikäs mittää.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 4.7.2008
« Vastaus #29 : 04.07.08 - klo:10:31 »

Ainakin maitoautonkuljettajilla on ollut iät ja ajat sääntö, että paita on pidettävä päällä... Eipä tipu rintakarvoja maidon sekaan  [;-)]

Meillä oli täällä ennen töissä vanha ukko, jolla oli kesäisin työhaalari napaan asti auki.  Eikä paitaa alla. Ja tuuhea harmaa karvoitus. Se oli oikeasti elintarvikelaitoksessa aika iljettävä näky  [:18]
 

Sivu luotiin 0.149 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.