oliko nokalla uusi lasi...kameran? mulla rupes himottaan se 300 f 2,8 ällä mutta himo hiipui kun hintalapun näin... neljä numeroa eikä eka ees ykkönen.
ensimmäiset 2 perhoskuvaa taitaa olla angervohopeatäplästäja kolmas tesmaperhonen
Lainaus käyttäjältä: mese - 05.07.08 - klo:20:42oliko nokalla uusi lasi...kameran? mulla rupes himottaan se 300 f 2,8 ällä mutta himo hiipui kun hintalapun näin... neljä numeroa eikä eka ees ykkönen.Oli, mutta ei se hönnikuvaukseen sovellu, jos zoomaa 1:1 niin suttua on. Isot kohteet sitten ihan oma juttunsa Tuosta 70-200 2,8 olen kuullut aika huonoa sanottavaa Valovoimaahan siinä on mutta jos terävyyttä hakeen sitä tulee pienemmillä aukoilla.
Lainaus käyttäjältä: Marle - 05.07.08 - klo:20:54Lainaus käyttäjältä: mese - 05.07.08 - klo:20:42oliko nokalla uusi lasi...kameran? mulla rupes himottaan se 300 f 2,8 ällä mutta himo hiipui kun hintalapun näin... neljä numeroa eikä eka ees ykkönen.Oli, mutta ei se hönnikuvaukseen sovellu, jos zoomaa 1:1 niin suttua on. Isot kohteet sitten ihan oma juttunsa Tuosta 70-200 2,8 olen kuullut aika huonoa sanottavaa Valovoimaahan siinä on mutta jos terävyyttä hakeen sitä tulee pienemmillä aukoilla.Juu ei hönneille...ihan suoraan, olen kuvannut "with extension tube" eli loitolla sen kans, sit menee jo tärkeeksi, ei muuta voi kuvatakaan kun tarkennus menee 10 sentin päähän. mutta jos makroilla haluaa niin tulee kyllä terävää kuvaa sen loiton kans.
Hemuleilla rajuu rakkautta, kun oikein tapellakin pittää ja pudota vielä. Sudenkorentokuvassa oli jotaki jännää... korento ihan ku leijuu paikoillaan siinä...
Lainaus käyttäjältä: Sus - 05.07.08 - klo:21:04Hemuleilla rajuu rakkautta, kun oikein tapellakin pittää ja pudota vielä. Sudenkorentokuvassa oli jotaki jännää... korento ihan ku leijuu paikoillaan siinä... Nokun se kuva on hiukkasen epäselvä Mutta kyllä se siinä ruokonvarressa lepäili Onkohan se ruoonvarsi, ruoossa... Mä vaan katselin sitä ekaa pajulintua ja seurasin katseella sen menoa ja sitten silmät erotti tuon"kasan". Hiukkasen lähemmäksi ja zoomaus. opiskanläpi näkyikin 3 poikasta, ihan sattuman kauppaa