Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 6.7.2008.Sunnuntai  (Luettu 1014 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #45 : 06.07.08 - klo:14:01 »

Mua ei taas huvita mikään. Puutarhatöitä ois aina, mutta ei niitä jaksa/viitti tehdä aina... Oon ku täi tervassa täällä. Pitäisköhän tehdä pyöräretki läheiselle ratsastuskoululle, se saattais piristää. Sinne on jotaki 3 km matkaa... [:-I]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 587
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #46 : 06.07.08 - klo:14:28 »

Eikö suakaan huvita puutarhatyöt? -Ei muakaan, ei sitten yhtikäs hiukkaa. Äskettäin kävin leikkelemässä lupiineista siementröntit pois, enkä muuta olis kyllä viitsinytkään tehdä.
Mutta Sinua varmaan piristäisi käynti ratsastuskoululla. Käypä siellä kameran kanssa  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #47 : 06.07.08 - klo:14:32 »

Käypä siellä kameran kanssa  :-))

Kumma, että mulle tuli mieleen ihan sama.......... [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 587
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #48 : 06.07.08 - klo:14:34 »

 [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #49 : 06.07.08 - klo:14:36 »

Mä yritin puutarhatöitä äsken... sain ripoteltua nokisutarin tekemät nokikasat orapihlajan juurelle ja letkulla vettä päälle. Eiköhän tuo toimi lannoitteena, kuten tuhkakin, joka on äärimmäisen HYVÄ lannoite. No, siihen jäi hommat. Rupes lusmuiluttamaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kovasti. Jalatkin rupes tuntumaan ihan lyijyltä, varmaan ihan vaan siksi, kun ei hurtsita. Kyllä mää luulen, että nää pyörää jaksaa polkea, varsinkin, jos heppoja on odotettavissa. [:-)] :-)) [:-)]

Mut nyt taas on pehva liimautunut tähän tuoliin. On tää vaikeaa näiden ruumiinosien kanssa. [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #50 : 06.07.08 - klo:14:42 »

Mitäs sä aiot Mesis tänään syödä? Paljos teillä on nyt lämpöasteita? Onks siellä satanu?
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #51 : 06.07.08 - klo:14:54 »

Lähtövalmistelut on jo niin pitkällä, että mulla on tukka poninhännällä. Kohta kamera kassiin ja kaksipyöräisen avoauton päälle satulaan ja tallille.

Mesis ryhtyi vaikenemaan kuin muuri, enää neljä viestiä................................ [8-)] [:-DD]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #52 : 06.07.08 - klo:14:55 »

Heips. Täällä on tänään ihanan viileää ja äsken satoi hieman. Sadehan tunnetusti kasvattaa rikkaruohoja ja aamulla kun olimme pottupellolla ja vähän kitkimme, niin kauhukseni ja ilokseni huomasin, että Elvari kulki perässä ja oli nyhtänyt parikymmentä potunversoa irti maasta. No eihän se haittaa, poika oli oikein ylpeä työstään. [:-)]
Iloista päivänjatkoa!
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #53 : 06.07.08 - klo:15:21 »

Päiväkupposen aika ja pihalle, toivottavasti on poutainen ehtoo joka vierähtää paikallisessa kesäteatterissa .... heips   [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 860
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #54 : 06.07.08 - klo:15:31 »

päivän kierros tehty ja 50km tuli taas täyteen
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 587
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #55 : 06.07.08 - klo:15:39 »

Lähtövalmistelut on jo niin pitkällä, että mulla on tukka poninhännällä. Kohta kamera kassiin ja kaksipyöräisen avoauton päälle satulaan ja tallille.

Mesis ryhtyi vaikenemaan kuin muuri, enää neljä viestiä................................ [8-)] [:-DD]

Kohta saadaan ilmeisesti hepoista kuvia  [:-)].

En minä tahallani vaiennut, vaan mies tuli töistä, ja laitoin vähän syömistä. Tai olihan se jo valmista, laitoin vaan pöydälle, -siis kattilan ja lautaset, en pelkästään ruokaa siihen kipannut  :-)). -Miten tää onkin niin vaikea selittää  [:-I]  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 587
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #56 : 06.07.08 - klo:15:51 »

Lätkäsenpä vielä yhden viestin ennen heinähommia. Ei, en minä mihinkään heinäpellolle mene. Haravoinpahan vaan nuo tien vieret, kun joku kävi kaatamassa heinät (ja kukat). Miksi, siis miksi ne pitää kaataa??? Kaikki kauniit kukat kaadetaan, ja sitten JÄTETÄÄN HEINÄT SIIHEN KUIVETTUMAAN JA RUMENTAMAAN MAISEMAA  [:-/].
No, minä menen nyt ainakin oman pihan kohdalta haravoimaan heinät pois.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #57 : 06.07.08 - klo:17:54 »

Kukahan on tallannut polkuja valkoapilapeltoon?
Epäilenpä, että asialla on meidän pihan "nokkatuhisija" !
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #58 : 06.07.08 - klo:19:35 »

Iltaa.

Juu ei juu, juu kävin tallilla. Enstex. Mutta siellä ei tapahtunu mitään, näköjään tosiaan viettävät sunnuntaina lepopäivää. Ei ollu ykskään heppa edes laitumella. Kaikki sisällä. Yhtäkään ihmistäkään ei näkyny. No mie talliin hiivin ja oli siellä yhden käytävän päässä joku putsaamassa pilttuuta, ei tainnut edes huomata mua. Kävin hepat läpi, ne oli ihan uneliaita kaikki. [:-I] :-)) Siellä oli joku siesta meneillään. Viittiny tallissa valokuvata.

Läksin sitten joenrantaretkelle ja siinäpä aikaa vierähtikin, varmaan kolme tuntia. Nyt oon ihan tattis ja naamaa kuumottaa. Välillä paistoi ja välillä vähän ropsauttikin. Kiva retki oli. Kuvia ois haavissa, jos joku vaan jaksais ne käsitellä. :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 6.7.2008.Sunnuntai
« Vastaus #59 : 06.07.08 - klo:19:36 »

Hömiksen poluntallaajalle en keksi mittään selitystä, ehkä se se nokkatuhisija sitte on. :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.286 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.