Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 10.7.2008  (Luettu 933 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Torstai 10.7.2008
« Vastaus #45 : 10.07.08 - klo:17:32 »

jos vaikka mansikoita noukkimaan ja napostelemaan ... [:-P]  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #46 : 10.07.08 - klo:17:36 »

Täällä se muuttui ilma oikein nätiksi kesäksi, aurinko paistaa ja +22 lämpöä. sain puuhasteltua ulkonakin sen verran, että saa hyvällä omatunnolla pönttöilläkin. :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #47 : 10.07.08 - klo:17:44 »

Tuosta väliaikainen:
http://load.imageshack.us/

[:-)]

Hei, kiitti Marle, menin ja kokeilin ja sainkin sillä laitettua kukkakuvia jo tuonne kasvit-osastoon. Tulihan opittua tämäkin. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 10.07.08 - klo:17:44 »

Minäkin olen leikannut tänään nurmikon. Nyt väsyttää niin mielettömästi. Se on tuo yövuororytmi. Taidan mennä koiralenkille, jos vaikka virkistyisi.  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #49 : 10.07.08 - klo:17:51 »

Minä aattelin ruveta sählään vähä noitten valokuvien kanssa ja sitte pitäis käydä kaupassa...
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #50 : 10.07.08 - klo:18:43 »

No seuraavaksi olikin ohjelmassa vihtojen tekoa. Kahdeksan sain valmiiksi ja muutamaan vielä pitää ainekset hakea. Kelpaa sitten talvipakkasella nauttia koivuntuoksusta ja pehmitellä kolottavia lihaksiaan. [:-)]

Ja tästä löytyy vihdan/vastanteko-ohjeet kaikille jota ei vielä osaa tehdä. :-)) Olis vaan saanut näyttää tarkemmin sen sidoksen laittamisen lopussa.
http://www.yle.fi/player/player.jsp?name=El%E4v%E4+arkisto%2F05760_1#

Minun tekemäni eivät kelpaa malliksi enkä vihtamestareille näyttäisi. :-))
Ajavat kuitenkin asiansa näin omassa käytössä. [:-)]
Sidoksesta en sano mitään. Nimittäin sen materiaalista. [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 10.07.08 - klo:18:50 »

Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #52 : 10.07.08 - klo:19:29 »

Tervehdys! :-))
Onpa todella mukava kesäilta. Kävin sauvalenkillä ja paljon oli muitakin liikkeellä.
Kerroin kai joskus golfkentän ketunpoikasista. Ovat kasvaneet ja ihmisiä eivät edelleenkään pahemmin arastele.
Tiistaina pelatessamme näimme urosketun, joka sekin hissuksiin löntysteli noin viiden metrin päästä eikä ollut moksiskaan.
Kovin se oli laiha ja häntäkin oli melkein kuin piiska eikä lainkaan se kuvakirjojen upea puuhka.
Kuopuskin sitten muutti yhteen tyttöystävänsä (tai nyt kai puhutaan avovaimosta?) kanssa, joten me täällä nyhjäämme kaksistaan.
Mutta huomenna tulee meidän pieni, kohta kolmeviikkoinen, taas näyttäytymään.  :-))
Hän on tässä välillä ehtinyt jo oleskella mökillä ja sukuloida itäisessä Suomessa. Nuoret ehtii  :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #53 : 10.07.08 - klo:21:02 »

Iltaa kaikille! [:-)]
Täällä tänään aamusta iltapäivään pilvistä ja pientä tuulta, mutta sitten alkoi pilvet rakoilla ja aurinko saatiin näkyviin pilvien lomasta. Nyt puolipilvistä eikä tuulta juuri lainkaan.
Mittarissa päivän (tai oikeastaan nyt illalla tullut) ylin lukema oli +22,4 astetta. Kyllä se varmaan parissakymmenessä asteessa on tänään ollut iltapäivälläkin. Sekä nyt +14,5 astetta.

Hmmm, mitähän muuta pitikään...!
Luen täällä nyt jonkin aikaa.

Mukavaa torstai iltaa kaikille!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #54 : 10.07.08 - klo:21:23 »

Mä alan keitellä yövuorolaiselle kahvia. Tai tärpättiä; se juo kahvinsa hiukan normaalia vahvempana!
Ihan kohta pääsen kotiin!  :-))

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #55 : 10.07.08 - klo:21:30 »

Aurinko vielä ulkona paistaa  [:-)]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #56 : 10.07.08 - klo:21:58 »

Kuule Sus, mikäs se uusi Merikeskus (olikohan se nimeltään Merikeskus) Kotkassa oikein on? Näytti minusta tosi hienolta rakennukselta kun näyttivät uutisissa. Ymmärsin että siellä toimii montakin eri mereen liittyvää museota, sanottiin myös että se on kiistelty rakennus Kotkassa. Olikohan se sitten se ulkonäkö mistä kiisteltiin vai mikä? Kerropas nyt tästä asiasta meille. :-)) 

Noku... mulle ei tuu lehteä. En minä tiedä mistä siellä on kiistelty. [:17] :-)) (Muruuuuuuu, äkkii apuuuuuun! [:-DD] ) Siellä, siis Merikeskus Vellamossa, toimii Suomen merimuseo ja Kymenlaakson museo ja siellä on vaikka mitä. Kappas Merimuseon avajaiset on siis huomenna. [:-)] Täällä Pöntöllä oppii paljon kotikaupungista. [:-DD]

Tästä linkistä löytyy lisätietoja:
http://www.merikeskusvellamo.fi/

Elokuun lopussa on sen Katariinan meripuiston avajaiset. Aattelin, että vois mennä sinne. [:-)]

Onhan siitä todella kiistelty. Etten sanoisi "tapeltu".
Se on kuulemma liian kallis rakennus. Lisäksi se on ruma ja sen vuoksi täällä kouluissa säästetään,
vanhukset eivät saa hoitoa ja terveydenhuolto muutenkin retuperällä.

Tuollaisia kirjoituksia on ollut koko ajan kun tuota on rakennettu.
Ja onhan se kallis. Taisi kustannusarvio moninkertaistua. Ja tulee kuulemma vielä jonkun miljoonan
lisälasku  [:-DD] [:-DD] [:-DD]

No, kotkalaiset nyt on. . . . . . .  [:-//] tällaisiä   [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #57 : 10.07.08 - klo:22:09 »

Kyllä mun mielestä merimuseo lämmitetyt jalkapallokentät voittaa.  [:-I] Ei se mun mielest oo rumakaan. Minust ihan hiano. Terveydenhoitopalvelut... no niistä en sano mittää... paitsi, että, nooh... en sano. [:-DD]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #58 : 10.07.08 - klo:22:10 »

Onko Ruotsinpyhtäältä kuinka pitkä matka Kotkaan? Mennään Strömforsin ruukille 9.-10.08.2008 häihin ja voitas poiketa Kotkassakin vaikka sitä Katariinan meripuistoa katsomassa. [:-)]

Oiskohan sieltä Strömforsilta mun kohdalle jotakin reilut parikymmentä km (pahus, loppui puhelinluettelon kartta ennen Strömforssia), no jotakin sellaista. Minun asunnolta Kotkansaarelle, missä puisto siis on, on jotakin 8 km. Semmosia etäisyyksiä. [:-)] kannattaa se puisto käydä kattomassa, toivottavasti ois hyvä ilma!

Ei muutes taida kukkia tänä kesänä vielä tuo valkoinen pioni, mutta voittehan te samalla käydä ihailemassa sen varsia. [:-DD]

Meinasinkin että sä lähtisit meidän mukaan Katariinanpuistoon ja voitas Murukin pyytää, pidettäis minipönttötapaaminen. [:-)]
Tuo matka Strömforssista Kotkaan on tosiaan ihan "kivenheitto" vai oliskos se, se poron**s*m*  [:-I]
Mukavaa oliskin nähdä. Näkis sitten itsekin Vellamon ja muut nähtävyydet. Katariinan puistossa kävimme viime vuoden keväällä, joten sekin on varmasti muuttunut.
Vähän vaan epäilyttää kun Mikalla on silloin se loma. Jos ollaan kaukana  [:-(]
En ala kun aina tahtoo nää mennä tälleen päällekkäin
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #59 : 10.07.08 - klo:22:11 »

Kyllä mun mielestä merimuseo lämmitetyt jalkapallokentät voittaa.  [:-I] Ei se mun mielest oo rumakaan. Minust ihan hiano. Terveydenhoitopalvelut... no niistä en sano mittää... paitsi, että, nooh... en sano. [:-DD]

[:-DD] [:-DD] [:-DD] joo, ei kannata. Tuolla tekstaripalstalla ne sanoo meidänkin puolesta  [:-DDD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.34 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.