Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 11.7.2008  (Luettu 1211 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Perjantai 11.7.2008
« Vastaus #15 : 11.07.08 - klo:09:15 »

Mitäs se tarkoittaa, ettei kukaan tuu sua päästämään kymmeneltä pois? Jäätkö sä tekeen yövuoronkin, et kai...? :-O

Viikonloppuna ei olla töissä. Ei tule yövuorolaista. Eli jos hommat venyy niin sitten ollaan ylitöissä  [:´((]
Mulla on pahin ollut "vain" yöllä yhteen. Mutta muutamat työkaverit ovat joutuneet joskus jatkamaan jopa aamukuuteen asti, kun on oikein pahasti alkanut hommat vastustaa. Se olisi hiukan turhan rankkaa.

Aahaa, juu, nymmä tajusin. No EI KIVAA jos ylitöihin joutuu pakosta jäämään. Toivottavasti hommat tänään sujuu. [:72]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 11.07.08 - klo:09:18 »

Mitäs se tarkoittaa, ettei kukaan tuu sua päästämään kymmeneltä pois? Jäätkö sä tekeen yövuoronkin, et kai...? :-O

Viikonloppuna ei olla töissä. Ei tule yövuorolaista. Eli jos hommat venyy niin sitten ollaan ylitöissä  [:´((]
Mulla on pahin ollut "vain" yöllä yhteen. Mutta muutamat työkaverit ovat joutuneet joskus jatkamaan jopa aamukuuteen asti, kun on oikein pahasti alkanut hommat vastustaa. Se olisi hiukan turhan rankkaa.

Aahaa, juu, nymmä tajusin. No EI KIVAA jos ylitöihin joutuu pakosta jäämään. Toivottavasti hommat tänään sujuu. [:72]

Juu, pidä vaan peukkuja  :-))

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #17 : 11.07.08 - klo:09:37 »

Hyvää Huomenta! [:-)] [:-)]

Ulkona on puolipilvinen ja tyyni sää. Lämmintä on +15 astetta.

Punakylki- ja räkättirastailla oli jokin hätä äsken, ilmeisesti jokin peto oli liikkeellä. Kummallakin rastaalla on poikaset nyt maastossa, joten hätä on suuri pedon lähestyessä.  Tänään menen mökille, jos vaikka näkisin ne valkoisen sorsan valkoiset poikaset. Ja tietysti saunomaan ja uimaan. [:-)] [:-)] [:-)]
Hyvää perjantaita kaikille! [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 11.07.08 - klo:09:53 »

Huomenta Lahdesta! Ihana kesäaamu taas kerran! [:-)]

Yöllä heräsin puoli neljältä, pyörin tunnin sängyssä eikä uni tullut millään takaisin, joten hain lehden ja luin sen, ja menin uudestaan nukkumaan ja tulihan se nukkumatti vielä käymään. No, sitten ei olisi millään jaksanut nousta vähän yli seitsemän. Yleensä nukun kyllä aamuun asti yhtämittaa mutta nyt taisi olla liikaa ajatuksia päässä ja ne piti hereillä.

Eilen värjäsin itse hiukset ja nyt olen ihan tummatukkainen vaikka piti olla kastanja :-O En ole koskaan aikaisemmin itse värjännyt vaan antanut aina kampaajan hoitaa sen, ehkä olis nytkin kannattanut. [:-DD] Repekin jo säikähti aamulla että vieras nainenko se on sänkyyn tullut yöseuraksi. [:-DD]

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #19 : 11.07.08 - klo:09:56 »

Niinköhän mulla taas loppuu aika kesken, kun mä vaan istun pöntöllä?  [:-I] Ei olisi ensimmäinen kerta!  [:-DD]
Nyt kiireesti hommiin...

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 11.07.08 - klo:10:03 »

Niinköhän mulla taas loppuu aika kesken, kun mä vaan istun pöntöllä?  [:-I] Ei olisi ensimmäinen kerta!  [:-DD]
Nyt kiireesti hommiin...

Eikä varmaan viimeinenkään! [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #21 : 11.07.08 - klo:10:20 »

Huomenta Lapista! Ei sada enää, jokohan lopetti. Perjantaita, tästä se alkaakin sitten kiireinen kaksviikkoinen. No itepähän olen kiireeni järjestänyt, ei pitäs valittaa  [:-DD].
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 11.07.08 - klo:11:02 »

Aamupäivää! Perjantai ja pekkanen  :-)). Aurinko paistelee, mutta taivaan rannalla on aika tummia pilviä. Pitää varmaan tänään leikata etupihan nurmikko, kun mies ei ehdi. Taitaa olla paras hoidella se homma heti aamupäivällä. Iltapäivällä saattaa vaikka sataa. Kyllä ottais päähän, jos ei pääsiskään sitä leikkaamaan  [:-I]  :-)).
Mukavaa ja aurinkoista päivää teille kaikille!
Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #23 : 11.07.08 - klo:11:26 »

Aurinkoinen, lämmin puuhapäivä pihalla ja puutarhassa.
Aamulla kävin silmälasikaupassa. Paikkakuntamme viiden optikkoliikkeen silmälasitarjoukset vaihtelivat melkoisesti, 350-970 euroo! Parin viikon kuluttua saan omani.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 11.07.08 - klo:11:31 »

Päivää, meni pitkäksi nukkuminen, liian pitkäksi. Tänään on taas vanhempien ulkoilutuspäivä. Me siskot viedään heidät rannalle ja samalla saan kenties nähdä nuoremman siskoni nuorimmaisen nuorimmaisen, n 3 vkoa [:-)]  Nyt lumpui ja rätei niskaan ja menoksi  [:59]  Aika tuulinen ilma mutta ei anneta sen haitata.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #25 : 11.07.08 - klo:11:34 »

Aamupäivää. [:-)]
Aurinko paistelee täälläkin ja aamusta heti oli +16 astetta. Ihan outoa kun monena päivänä on ollut +11 tai +12 aamusella.
Leikkasin pari tuntia nurmikko kun ennusteiden mukaan iltapäiväkuurot ovat mahdollisia. Oli mokoma jo kasvanutkin melko pitkäksi.
No nyt on taas hetken aikaa siisti.
Taidan nyt lähteä niitä siankärsämöitä keräämään. En sitten eilen ehtinytkään kun innostuin iltapäivälläkin jatkamaan sitä vihtapuuhastelua.

Oikein kivaa jatkoa päiväänne. [:45]

Palasin retkeltäni nopeasti. Sinne niitylle jäävät siankärsämöt. Näin kyyn juuri kun olin menossa sinne heinikkoon. [:67]

Täydensin edellistä viestiäni kun ei kukaan ollut välillä kirjoittanut.
« Viimeksi muokattu: 11.07.08 - klo:12:21 kirjoittanut annulix »
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 11.07.08 - klo:12:47 »

Leikkasin minäkin nurmikon etupihalta, ja oli sekin kasvanut ihan liian pitkäksi. Ihan meinasi toisin paikoin kone sammua. Ei sentään sammunut. Nyt pikkasen lepoa tässä pöntöllä, että palautuu  [:-)] [:-)]

Ukkonen jyrisee ja pimenee. Kone kiinni.
« Viimeksi muokattu: 11.07.08 - klo:13:02 kirjoittanut Mesiangervo »
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 11.07.08 - klo:14:28 »

Aurinkoista alkavaa viikonloppua toivottelen...
Laitetaas tänne päivän Verat...  mukavaa oloa välittämään..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #28 : 11.07.08 - klo:15:15 »

Ukkonen pisti sitten sulkemaan piuhat, jyrähteli muutaman kerran ihan kunnolla ja satoi melkoisesti. Nyt ei ainakaan juuri kuulu,  mahtaako vielä palata. [?]
Ainakaan ei tarvitse kastella kasvimaata, saatiin kasteluvettä varastoonkin. :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 11.07.08 - klo:15:45 »

Nätti Vera-haukku  [:-)]

Ukkonen täälläkin jyrähteli ja sadetta tuli hetken oikein rankasti.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.163 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.