Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 16.7.2008.Keskiviikko  (Luettu 1945 kertaa)

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: 16.7.2008.Keskiviikko
« Vastaus #45 : 16.07.08 - klo:09:55 »

Ikkunalauta putosi...
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #46 : 16.07.08 - klo:09:59 »

vaan joku kaatui... arvatkaa mikä? (kyl mää ihan kohta kerron.)

Viime joululta unohtunut joulukuusi?
Sini-siivousvälinevarsi?

Mun pitää mennä välillä nukkumaan. Jospa joku iltaan mennessä arvaa  :-))

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #47 : 16.07.08 - klo:10:01 »

Kissa?
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #48 : 16.07.08 - klo:10:02 »

Ei ollut ikkunalautakaan, ei joulukuusi, ei siivousväline, ei kissa, vaan....:

ASTANPESUKONE KAATUI!

[:-DD]

Ihan totta! Tää ei voi olla totta! Nyt jo naurattaa, mut äsken ei. [:-DDD] Toi astianpesukone on tönöttänyt tossa 5 vuotta kaikessa rauhassa. Mul ei ois tullu mieleenkään, että se voi olla vaarallinen! [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #49 : 16.07.08 - klo:10:05 »

Sus, ei astianpesukone voi noin vaan kaatua????

Sus

• Vieras
« Vastaus #50 : 16.07.08 - klo:10:09 »

Se kaatui nokalleen, eli siis eteenpäin. Päältä putosi lattialle kukkamaljakko kukkineen ja vesineen, kastelukannu vesineen, kissanruokasäkki, aika iso, kaikki levisi pitkin lattioita, koko lattia on siis nyt kissanruokapapanoita, osa kastui, lautanen, desilitramitta, keittiörullateline... vedet vaan virtaili pitkin.

Eniten harmittaa, kun kissanruokaa kastui. No nih, tuli taas siis lattianpesupäivä. Tätä lattianpesukonstia en kyllä suosittele...
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #51 : 16.07.08 - klo:10:09 »

No johan on "eläväinen" tiskari Susulla. :-))

Niin huomenta vaan. [:-)]
Sateeseen aamusellä täällä herättiin, nyt paistaa kyllä aurinko. Jotenkin sellainen nihkeän kostea ilma edelleen on.
Pitää pohtia mitä tänään tekisin - tai tekisinkö mitään.  [?]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #52 : 16.07.08 - klo:10:16 »

Sus, ei astianpesukone voi noin vaan kaatua????

no ei voikkaan!!!!! paitsi mun kämpässä ja Airin avustamana. [:-DD]

Selitys:

-olin juuri täyttänyt koneen ihan täyteen, ja siellä oli mm. kaksi painavaa emalikattilaa (useimmiten pesen semmoiset käsin, mut nyt olin työntänyt koneeseen)
-kone oli auki ja molemmat ritilät, siis ylä- ja alaritilä, oli kokonaan ulos vedettyinä, kone oli siis hyvin etupainotteinen, toinen kattila oli vielä yläritilän ihan ääripäässä edessä
-koneen päällä, takareunassa, on yleensä sijainnut painavahko pöytägrilli, mutta eilen olin siirtänyt sen siitä pois (tää grilli ois ehkä pitänyt koneen pystyssä)
-veitset ja haarukat (siis painavia) sijaitsee myös koneen etureunassa...
-kissanruokasäkki ja täysi kastelukannu sijaitsivat koneen päällä ETUreunassa

Ehkä tuo lattiakin on hiukan vino, en tiedä, mutta koneen balanssi nyt vaan horjui pahasti.  [:-DD] "Airi ei tule kello kaulassa." [:-DD]

muoks. ei se ihan mahalleen asti kaatunut, vaan jäi etuluukun ja ritilöiden varaan vinoon.
Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #53 : 16.07.08 - klo:10:34 »

Pilvisehkö päivä aluillaan, sadetta melkein jo lupailee. Mansikat poimittu.
Ai että linnuissa on paljon lintukirppuja tms, pelastustoimissa olen niitä käsistäni läytänyt! Varmaan kutittaa kovasti lintujakin. Minullakin on tunne, että kirppu kävelee taas tukassa tai ties missä! Ulkomuodoltaan on kuin....hirvikärpänen pienenä tai vähän sinnepäin, oikeaa kirppua se ei muistuta.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #54 : 16.07.08 - klo:10:36 »

No jo tokkiinsa Susulla sattuu ja tapahtuu!
Taidan lähteä ideaparkkiin hakemaan uusia petauspatjoja. Entiset on kamalat, "joku" pesi ne ja päällinen kutistui.
Meillä taitaa olla perheenlisää harmaasiepon pesässä.  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #55 : 16.07.08 - klo:10:39 »

Pilvisehkö päivä aluillaan, sadetta melkein jo lupailee. Mansikat poimittu.
Ai että linnuissa on paljon lintukirppuja tms, pelastustoimissa olen niitä käsistäni läytänyt! Varmaan kutittaa kovasti lintujakin. Minullakin on tunne, että kirppu kävelee taas tukassa tai ties missä! Ulkomuodoltaan on kuin....hirvikärpänen pienenä tai vähän sinnepäin, oikeaa kirppua se ei muistuta.
http://www.rentokil.fi/fi/tuholaisoppaat-koti/insects-and-spiders/hyonteisten-torjunta/lintukirpun-sivu/
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 16.07.08 - klo:10:41 »

Voi hitsi, Sus, kylläpä Sinulla on ollut melkoinen aamu  :-O. Et tainnut yhtään säikähtää, kun rysähti????  :-)) Sori, kun väkisin naurattaa, vaikka ei saisi. Se sotku ei kyllä naurata. No, vahingosta viisastuu, vai mites sitä sanotaan. Nyt alat lastata kaikki koneen takaosaan. Onneks ei mitään hajonnut, -vai joko olet ehtinyt sitä konetta käyttämään?  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #57 : 16.07.08 - klo:10:51 »

Voi hitsi, Sus, kylläpä Sinulla on ollut melkoinen aamu  :-O. Et tainnut yhtään säikähtää, kun rysähti????  :-)) Sori, kun väkisin naurattaa, vaikka ei saisi.

no kyllä täälläki päässä jo nauretaan. [:-DD] miten mulle VOI käydä aina kaikkee outoo, en tajuu! no arvaa vaan säikähinkö, ja kun en kertakaikkiaan voinut tajuta, kun ryminä alkoi, en kertakaikkiaan tajunnu, mikä se voi olla. jos joku astiakaappi ois pudonnut, niin silloin olisi KILISSYT, mut tää oli ryminää. kaikessa rauhassa tässä olin istumassa ja kattelemassa Minnin lintuarvauskuvia. :-)) mutta onni onnettomuudessa, onneks Kirsikka ei ollu keittiössä, ruokakuppi on juuri tiskikoneen edessä. [:-I]

en oo vielä konetta käyttänyt, mutta en usko, että sille mitään kävi. nyt se on päällystetty takapainotteiseksi. painava grilli palasi omalle paikalleen. :-))

tuli imurointipäivä... kissanruokapapanoita on joka paikassa. [:-I]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 16.07.08 - klo:10:58 »

No ONNEKS Kirsikka ei ollut paikalla. Mutta näin jälkikäteen ei voi muuta kuin  :-)), kun mietin tuota tilannetta. Sinä istumassa kaikessa rauhassa koneella, kun alkaa ryminä käydä  [:-DD]. Huh-huijjaa!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #59 : 16.07.08 - klo:11:17 »

Sekin on outoo, että miksi se ei kaatunut heti, kun olin itse keittiössä ja tein jonkun "ratkaisevan siirron". vaan jäi siihen ootteleen, että mää rauhotun tietsikalle ja SITTEN. Airi sen tönäs! [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.325 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.