Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: TORSTAI on alkanut :) 17.7.2008  (Luettu 1440 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: TORSTAI on alkanut :) 17.7.2008
« Vastaus #30 : 17.07.08 - klo:08:54 »

Mörristä  [:36] sitten paljo kuvii ja pikaisesti ja monta. :-))
Mörrin haku menee iltaan, myöhäseen, että katotaan ny. [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 17.07.08 - klo:08:55 »

Hienoa, että Mese saa Mörrin  [:-)] [:-)] [:-)]

Ikävä monteonnettomuus ollut. On se aika hurjan näköistä, se monte. Taitavia ovat ohjastajat, kun sellaisessa vauhdissa selässä pysyvät.

Täällä on tänä aamuna erittäin kaunis, aurinkoinen aamu. Iltapäiväksi on luvassa sadekuuroja.

Hyvää torstaipäivää kaikille!
Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #32 : 17.07.08 - klo:08:59 »

Pilvistä, aurinkoista, mutta ei sada. Yöllä kukkapenkkejä valaisivat auringosta voimansa saavat lamput!
Hillopurkkeja pakastimeen 36 ja sitten pihahommiin.
...Muuten, se eilen mainitsemani lintukirppu ei ollutkaan lintukirppu vaan LINTUKÄRPÄNEN!

Hyvää päivää!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 17.07.08 - klo:09:00 »

Minun tekis mieli vähä..... kissanpentuu...  [?-/] Kirsikalle kaveriksi. Tietysti ittelleki iloksi, mutta ihan ekana oon aatellu Kirsikkaa. Mulla välillä meinaa sydän pakahtuu, kun aattelen, että Kirsikka on yksinäinen. Kirsikka on menettänyt 3 kaveria, tai oikeestaan 4. Hilkan, Oskun, Tiitun ja Torstin... hää on tottunut, että on kavereita, jossain vaiheessa siis suorastaan neljäkin yhtaikaa, - ja nyt, ei ketään. [:´(] Kyllä mä huomasin Tiitun poistumisen jälkeen, että Kirsikka ihan kuin etsi tai odotteli Tiitua pihalla, ja ihan kuin minulta olisi huomiota hakenut tavallista enemmän...
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 17.07.08 - klo:09:05 »

Tänään, jos ei kovasti sada, meen illalla Katariinan meripuistoon opastetulle kävelykierrokselle klo 18-19. [:-)] Jos sataa, saattaa suuntana olla Merikeskus Vellamo.

Muistiinpanovälineet mukaan jotta osaat sitten elokuussa opastaa meitä "ammattimaisesti" Katariinan meripuistossa.[:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 17.07.08 - klo:09:07 »

Minun tekis mieli vähä..... kissanpentuu...  [?-/] Kirsikalle kaveriksi. Tietysti ittelleki iloksi, mutta ihan ekana oon aatellu Kirsikkaa. Mulla välillä meinaa sydän pakahtuu, kun aattelen, että Kirsikka on yksinäinen. Kirsikka on menettänyt 3 kaveria, tai oikeestaan 4. Hilkan, Oskun, Tiitun ja Torstin... hää on tottunut, että on kavereita, jossain vaiheessa siis suorastaan neljäkin yhtaikaa, - ja nyt, ei ketään. [:´(] Kyllä mä huomasin Tiitun poistumisen jälkeen, että Kirsikka ihan kuin etsi tai odotteli Tiitua pihalla, ja ihan kuin minulta olisi huomiota hakenut tavallista enemmän...

Kannatan tuota ajatusta, aivan ehdottomasti. Mikä olisikaan sen mukavampaa  [:36] kuin pieni kissanpentu. -Joko on kenties tiedossa  [:-I]?
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #36 : 17.07.08 - klo:09:10 »

Huomenta! [:-)] [:-)]

Ulkona on pilvistä, tuulista ja +16 astetta.

Meriharakat ja lokit huutelee. Aamuyöllä kiekaisi fasaanikukko kerran. Tänään on luvassa rannalla kulkemista sään mukaan. Kotiin pitäis lähtee ehkä tänä iltana.
Hyvää torstaita kaikille! [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #37 : 17.07.08 - klo:09:14 »

Huomenta. Aurinko paistaa Keravalla.  [:45]
Sus, yks työkamu laitto eilen viestiä että kissanpentu vailla kotia! Kiinnostaisiko?  [:10]
Monte ei periaatteessa ole vaarallinen laji, se on vaan kuskeista kiinni. Pääosa ohjastajista
on naisia, joista osa on erittäin röyhkeitä eli ajetaan vaikka toisen yli jos ei muuten päästä
haluamaan paikkaan. Kiilaaminen, nostaminen, huutaminen yms. on ihan normaalia. Eilen vermon
montelähdössä kaksi sai ajokieltoa, mutta se joka sai ainakin kolme hevosta laukalle ajamalla
jaloille ei saanut edes sakkoja. Näin se valitettavan usein menee.  [?]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 17.07.08 - klo:09:18 »

Ei ole kissanpentua tiedossa ollenkaan, olen tätä ajatusta vaan ajatellut... Minä ihan oikeesti oon sitä mieltä, että Kirsikalla ois hyvä olla kaveri. Varmasti on yksinäinen, kun ei ole edes tottunut "ainoana lapsena" olemiseen. Siks mä olen suorastaan iloinen, jos ja kun pihalla piipahtelee muita kissoja välillä. Kirsikka kiinnostuu niistä aina tosi paljon.

Sitten, kun hää on luonteeltaan tuommoinen Karvinen, niin saisi vähän liikettä niveliin jos ois leikkikaveri. Vois auttaa jopa tässä meidän laihdutusyrityksessä... [:-)] Kirsikkahan leikki aina Hilkka-kissan kanssa tosi paljon. [:-)] Haluaisin poika-kissanpennun, jotenkin minun kokemus on kissoista se, että poikakissat on jotenkin lupsakampia, naaraat on usein vähän... kipakampia. (Tietysti se voi olla sattumaakin, mutta silti) Noin sopeutumista aatellen mä nyt vaan haluaisin poikakissan. Hitsi, kun kissan luonnettakaan ei oikein pentuvaiheessa vielä tiedä, kun en mää sellasta halua, joka kovin hyökkääväisen luonteen omistaa. (Äitini kissa on sellainen, naaraskissa ja todella HURJA tapaus.)

Tietysti kissanpentu piristäisi varmasti minuakin, toisi hymyä elämään.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #39 : 17.07.08 - klo:09:21 »

Sus, yks työkamu laitto eilen viestiä että kissanpentu vailla kotia! Kiinnostaisiko?  [:10]

En taida ihan vielä olla valmis... kiitos ilmoituksesta kuiteskin, mun pitää nyt harkita tarkkaan vielä. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 17.07.08 - klo:09:22 »

Tänään, jos ei kovasti sada, meen illalla Katariinan meripuistoon opastetulle kävelykierrokselle klo 18-19. [:-)] Jos sataa, saattaa suuntana olla Merikeskus Vellamo.

Muistiinpanovälineet mukaan jotta osaat sitten elokuussa opastaa meitä "ammattimaisesti" Katariinan meripuistossa.[:-DD]

juu, mää aattelinkin, että sitte osaan olla kuin ihka oikee opas, kun te tuutte. :-))
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #41 : 17.07.08 - klo:09:40 »

http://www.kesy.org/kotiavailla.php?page=kissat

Kotkassa kissoja vaille kotia.....
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 17.07.08 - klo:10:06 »

http://www.kesy.org/kotiavailla.php?page=kissat

Kotkassa kissoja vaille kotia.....

Katoppas, kiitos kovasti, iipa! Pistin heti suosikkeihin. Pitää seurailla tätä. [:-)] Mä en nyt aikuista kissaa halua ottaa, koska en tahdo, että Kirsikka kokee uuden tulokkaan "uhkana"... pentu on pienempi "uhka" kuin jo aikuinen kissa, ja pentu varmaan sopeutuu helpommin.

Jos minulla ei olisi kissaa, voisin aivan hyvin ottaa aikuisen. [:-)] Oli tuolla kaksi pentuakin, tyttöjä...
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #43 : 17.07.08 - klo:10:27 »

Aurinkoista aamupäivää.   [:-)]
Asteita 19,7 ja tuulee jonkun verran.
Ei muutakuin rasvaa naamatauluun ja ulos.    :-))
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #44 : 17.07.08 - klo:10:58 »

Aamupäivää. [:-)]
Ajoittain aurinkoista, ajoittain pilvistä. Taitaapi tänäänkin sadella, näyttää nyt olevan herkässä tuo pisarointi.
Sopii minulle, keksin sitten jotain puuhastelua sisätiloissa, ellei muuta niin lueskelen.
Jospa se kesä vielä tulisi takaisinkin......... [?]

Kirjattu

Sivu luotiin 0.315 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.