Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 18.7.2008.Perjantai  (Luettu 1716 kertaa)

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
Vs: 18.7.2008.Perjantai
« Vastaus #75 : 18.07.08 - klo:16:54 »

Kirjastosta löytyi mukavaa ajanvietettä viikonlopuksi. Nyt voisi käydä puupäiden  kanssa pikku
tassuttelun ennen kun alkaa lukemaan; jos on hyvä kirja niin siitä ei sitten niin vaan eroon pääsekään.
 [:-I]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #76 : 18.07.08 - klo:17:13 »

Marle, taululoist kuvii  [:-)]

Marle, löysinkin kuvii (muoks)  :-))
« Viimeksi muokattu: 18.07.08 - klo:17:25 kirjoittanut kati »
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #77 : 18.07.08 - klo:17:24 »

Ennätän sentään pikakurkkauksen pöntölle. Muksuilla lomat jatkuvat ja mukavaa kun tulevat ja ovat. Eihän sitä muuten mummelilla mitään olisikaan ohjelmassa. [:-DD]
Oikein kivaa lomaa Mesikselle. [:-)]
Kesäistä perjantai-iltaa humputtelun , kirjojen ja kaiken muun mukavan merkeissä. [:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #78 : 18.07.08 - klo:17:26 »

Marle, taululoist kuvii  [:-)]

Katoppahan tuolta Valokuvaus osiosta, siellä niitä on , kokeilukuvia kehyksineen. Jos ja kun opin ottamaan kunnon kuvia (valotukset oikein ja salamaa mukaan ) niin sitten tulee kunnon  taulukamaa :-))

ps. mulla ei ole ulkoista salamaa, eikä varmaan tulekaan.
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #79 : 18.07.08 - klo:17:27 »

Marle, muokkasin kirjoitustani, kön kerta löysinkin kuvia  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #80 : 18.07.08 - klo:17:34 »

Marle, muokkasin kirjoitustani, kön kerta löysinkin kuvia  :-))

Mää huomasin  [:-)]  Nyt naaman pesulle ja kuteita niskaan, kamerakin ja ulos [:-)] Kukat ja hönnit oottaa, Kati, SINÄ MYÖS!  :-)) ja koko pönttölän kööri - kukkien ja hönnien sekaan [;-)]
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #81 : 18.07.08 - klo:18:28 »

Ei tämä uutiskynnystä ylitä, mutta terkkuja taas Nurmeksesta. Tulimme just sillään.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #82 : 18.07.08 - klo:18:33 »

Isäntä "etsi" aitaleikkuria ja päätti että se on naapurissa, joka kanssa on kimppavehje. Isäntä lähti naapuriin ja minä menin omaan kellariin, siinä se oli ihan hyllyssä. Ja minä huutamaan isäntää naapurista. No hän meni leikkaamaan ja tuli takas kun myrskyn merkki. Se olikii moottorisaha.  he-hee. Ja taas isäntä riensi naapuriin ja minä kellariin ja siinä se oli toisella hyllyllä ja taas huutamaan naapuriin. Nyt se leikkaa tuolla kun myrskyn merkki.... [NUT] [:-P]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #83 : 18.07.08 - klo:18:37 »

Isäntä "etsi" aitaleikkuria ja päätti että se on naapurissa, joka kanssa on kimppavehje. Isäntä lähti naapuriin ja minä menin omaan kellariin, siinä se oli ihan hyllyssä. Ja minä huutamaan isäntää naapurista. No hän meni leikkaamaan ja tuli takas kun myrskyn merkki. Se olikii moottorisaha.  he-hee. Ja taas isäntä riensi naapuriin ja minä kellariin ja siinä se oli toisella hyllyllä ja taas huutamaan naapuriin. Nyt se leikkaa tuolla kun myrskyn merkki.... [NUT] [:-P]
:-))
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #84 : 18.07.08 - klo:18:39 »

Moi vaan kaikille! [:-)] [:-)]

Ulkona sataa vettä ja tunti sitten ukkostikin. Lämmintä on +17 astetta. Huono sää, mutta saavathan sienet sadetta.

Kotona ollaan, oltu tosin jo 4 tuntia. Matka tänne meni hyvin. Mukavaa olla kotona, vaikka Lauttasaari on kyllä upea paikka. Varsinkin kesällä. Paljon näin lintuja ja niiden poikasia. Toivottavasti tulee vähän hienompia ilmoja, ennenkuin loma loppuu. Viime vuonna jouduin istumaan elokuun alkupuolella koulun penkillä, kun ulkona oli aurinkoista ja +30 astetta. [:-/]
Hyvää illanjatkoa kaikille! [:43] [:43]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #85 : 18.07.08 - klo:18:49 »

Henrillä ukkoset tänään.  [:-I]
Meillä meni eilen iltapäivästä alkaen kaikki koneet kiinni ja piuhat irti. Pari ukkosrintamaa seilasi ees - taas, eivät osanneet päättää ovatko menossa vai tulossa. Vettäkin saimme niin että riittäisi jo. Tänään on vain pari kevyttä ripsautusta tullut, onneksi ei ukkosia, pääsee sentään pöntölle ja TV:n katsominenkin onnistuu. [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #86 : 18.07.08 - klo:19:01 »

tää oli hyvä! :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #87 : 18.07.08 - klo:19:58 »

Nyt naaman pesulle ja kuteita niskaan, kamerakin ja ulos [:-)] Kukat ja hönnit oottaa, Kati, SINÄ MYÖS!  :-)) ja koko pönttölän kööri - kukkien ja hönnien sekaan [;-)]

Viitsisiköhän sitä jaksaa ruveta alkamaan...en taida...jos sitten huomenissa.  [:-I] :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #88 : 18.07.08 - klo:20:00 »

Gå du bara. När du kommer tillbaka, du moste tala finska...tai jotenkin sinne päin... [NUT] [:-DD]

Tillbaka. Takaisin. Back. Selkä.  [:-DD]

Willkommen! Danke. Thank you. Kiitos. Olen. I am. Ich bin. Jag är. Kirjoitan - siis olen. :-))

Puhun suomea. Jag talar finska. :-O [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #89 : 18.07.08 - klo:20:02 »

Are you sure?  [:-I] [;-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.212 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.