Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyvää täysikuuta 19.7.  (Luettu 1714 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Hyvää täysikuuta 19.7.
« Vastaus #105 : 19.07.08 - klo:21:12 »

aurinko paistaa
kesänen ilma
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #106 : 19.07.08 - klo:21:17 »

Niin fiininä siellä oltihin, kuin ois oltu väitöskirjatilaisuudessä [:-DD]
mese, tuleekos vielä uusia historiankirjoja vai jotakin muutakin [:-)]

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #107 : 19.07.08 - klo:21:19 »

Yläkerrassa juhlitaan 30 V ja onneksi oli niin fiksu kaveri että ilmoitti kaikille naapureille mahdollisesti tulevaa "häiriötä". Lupasi lopettaa geimit 23.00. Toivotaan niin  [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #108 : 19.07.08 - klo:21:23 »

Niin fiininä siellä oltihin, kuin ois oltu väitöskirjatilaisuudessä [:-DD]
mese, tuleekos vielä uusia historiankirjoja vai jotakin muutakin [:-)]

jatkoo jo pyydettiin... [:-DD], mut en tiedä, lintukirjaa/maisemakirjaa haaveilen uutta, onhan tätä aikaa... tekee mitä haluaa. [:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #109 : 19.07.08 - klo:21:32 »

Kysyy pitkäjänteisyyttä, ei olisi minusta tuohon [:-)] luulisin  [:-I]  Kaikki pitää olla valmista just ja nyt [:-DD]  Enkä mä sitäpaitsi osaisikaan [:´((] :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #110 : 19.07.08 - klo:21:39 »

Kysyy pitkäjänteisyyttä, ei olisi minusta tuohon [:-)] luulisin  [:-I]  Kaikki pitää olla valmista just ja nyt [:-DD]  Enkä mä sitäpaitsi osaisikaan [:´((] :-))
no nimenomaan noita ei tarvi...mullei yhtään noista, saa tehä oman vauhdin mukaan...ja ihiminen oppii vaikka päälleen seisomaan. Sullahan on kuvia tsiljuuna... parhaat kun lokkaat, se on siinä. [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #111 : 19.07.08 - klo:22:13 »

Iltaa.

Teinpäs pyöräretken tänään sittenkin. Illemmalla se onkin mukavampaa, ei ollut niin paahtaavaa enää sää ja aurinkokaan ei paista niin kovaa, kuviinkin tulee parempi sävy. [:-)] Kävin Langinkosken keisarillisella kalastusmajalla ja kotimatkalla vielä parin tutun luona. Puuh. Meni kai kolme tuntii.

Kotiin saavuttuani (n. klo 21.20) huomasin, että oon lukinnut itteni ulos. Olin eilen jättänyt vara-avaimen eteiseen (koska Airi käski [:-/] ) ja lähtiessäni mulla ei ollu takkia, jonka taskussa avain aina on, kun oli niin lämmin, että läksin T-paitasillani jne jne että kiitos vaan AIRI!!!

Äsken naapurin isäntä kävi poraamassa ikkunanpuitteeseen reiän jota kautta saatiin ikkunan haka auki - siitä sitten tikarapuilla sisään. Auts! Kiva oli häiritä toisia lauantai-iltana heidän saunottuaan ja nautiskellessaan kuistilla konjakkia hääpäivän kunniaksi. [?-/] [:17] [?-/] [:17] [?-/]

Auts!

Mut sen vaan sanon, että on mulla IHANAT NAAPURIT. [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #112 : 19.07.08 - klo:22:18 »

Äsken naapurin isäntä kävi poraamassa ikkunanpuitteeseen reiän jota kautta saatiin ikkunan haka auki - siitä sitten tikarapuilla sisään. Auts! Kiva oli häiritä toisia lauantai-iltana heidän saunottuaan ja nautiskellessaan kuistilla konjakkia hääpäivän kunniaksi. [?-/] [:17] [?-/] [:17] [?-/]

Vuosi ja kolme viikkoa niin sitten mekin voidaan ottaa konjakkia kuistilla hääpäivän kunniaksi  [:-)]
Sorry, Sus... mua naurattaa  [:-DDD]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #113 : 19.07.08 - klo:22:26 »

no nimenomaan noita ei tarvi...mullei yhtään noista, saa tehä oman vauhdin mukaan...ja ihiminen oppii vaikka päälleen seisomaan. Sullahan on kuvia tsiljuuna... parhaat kun lokkaat, se on siinä. [:-DD]

Joo mutta täytyyhän joitakin sanoja, lauseita, kylkeen liittää, kertoa tai muuten vaan tarinoida ja kukas senkin opuksen kustantaisi, itsellä ei olis varaa kuin kartonkikantisiin ohukaisiin läpyskiin ja pariin kymmeneen otokseen joita sitten kavereille jakelisin :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #114 : 19.07.08 - klo:22:31 »

Kyllä, kyllä Susulla on ihanat naapurit  [:-)]. Vähän taas nauratti  :-)). Susulle sattuu ja tapahtuu  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #115 : 19.07.08 - klo:22:49 »

Kyllä, kyllä Susulla on ihanat naapurit  [:-)]. Vähän taas nauratti  :-)). Susulle sattuu ja tapahtuu  :-))

Miks aina MULLE??? Mienala mienala! [:3]

[:-DD]

p.s. Heidän hääpäiväkin on siis vielä joku pyöreä luku tänään, olikohan se 40 v. [:-I] Että tervetuloo poraamaan tänne ikkunaa! Klo 21.30. [:-I]

Kai se on jo itekki pakko nauraa.  [:-DD] Ei hyö olleet moksiskaan, ovat niin kauhian kivoja.
« Viimeksi muokattu: 19.07.08 - klo:22:51 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #116 : 19.07.08 - klo:22:55 »

Kai sanoit heille, että syy on kokonaan Airin  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #117 : 19.07.08 - klo:22:58 »

Kai sanoit heille, että syy on kokonaan Airin  :-))

No mie en siinä vaiheessa vielä tajunnut, että eihän tämä mun syy ole...! Pitäisköhän käydä huomenna heille vielä vähän "selittelemässä"... [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #118 : 19.07.08 - klo:23:03 »

Joo kerro heille että se Airi kiertelee kamalalla kiireellä ympäri maapalloa ja nyt se piipahti sun luona :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #119 : 19.07.08 - klo:23:06 »

Joo kerro heille että se Airi kiertelee kamalalla kiireellä ympäri maapalloa ja nyt se piipahti sun luona :-))

Nii-i. Onhan mulla kai kylähullun maine jo muutenkin. [:-DD] Sit se rupee vielä höpisemään jostaki Airista yhtäkkiä... luulevat, että se näkee jo näkyjä... [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.239 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.