Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 23.7.2008 Keskiviikko  (Luettu 1737 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 23.7.2008 Keskiviikko
« Vastaus #30 : 23.07.08 - klo:11:16 »

Ei siellä ole mikään lämmin ilma, tuuleekin taas niin kovasti [:-(] mutta ulos on mentävä [:-)]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 23.07.08 - klo:11:17 »

Ihana aurinkoinen päivä tänään mieheni lähti aamulla aikaisin eläkeläis retkelle Hämeenlinnaan
ja minä jäin kotiin kesäleskeksi. Tänään otan todella rennosti vaikka mun alkuperäisiin suunnitelmiin kuului aluksi että kun mieheni on poissa jaloista niin voisin kunnolla kerrankin siivota.
Mutta mulla käy aina niin että kun suunnittelen jotain etukäteen niin kaikki menee pipariksi.
Mulla tuli nyt tää sama selkä vaiva mikä mulla oli viime syksynä.
Viime vuoden lokakuussa mua leikattiin Jorvin sairaalassa selän takia. Silloin lääkäri kyllä varoitteli että kestää ainaskin 2 vuotta ennenkuin selkä tottuu uusiin rutineihin.
Ei olisi saannut kantaa mitään puolta kiloa painavampaa enkä olisi saanut tehdä yli 2 km kävelylenkkejä ja niin pois päin.
Ja mä en totellu lääkäriä ja näin siinä tässä kävi.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #32 : 23.07.08 - klo:11:57 »

Mä löysin hameen!  :-)) :-)) :-))
Stockmannin Outlet-myymälästä Tammistosta. Siinä lukee "Ritva Falla", vissiin suunnittelija. Alkuperäinen hinta 145 euroa ja nyt 15 euroa! Väri on suunnilleen viinipunainen, metallihohtoinen. Ja paras viimeksi: koko 36  :-))
Juu, kyllä huomaa, että Suomessa koot on hiukan erilaiset kuin noissa tuontivaatteissa. Yleensä XL-t-paidat ei sovi mun päälle.

Ei kai mikään etiketti-sääntö kiellä menemästä naimisiin viininpunaisessa?  [:-I]

Pitäis varmaan aloitella töitä...  [:-)]

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #33 : 23.07.08 - klo:12:04 »

Tere  [:-)]

Asteita 23 ja puolipilvistä. Aamusella sain muutaman akkunan pestyä. Nyt
näkee taas jonkin aikaa pihalle. Näkee ainaskin paremmin että
missä pahanteossa, harakat, kakaroineen, milloinkin on. Eilen roikkui 3 harakankakaraa
mustiaviinimarjoja syömässä  :-)) Saivat kyytiä  :-))

[:45]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #34 : 23.07.08 - klo:12:11 »

Ei kai mikään etiketti-sääntö kiellä menemästä naimisiin viininpunaisessa?  [:-I]

ei kiellä, tullee vaan ongelmia vieraiden kanssa, saattaa tulla samanlainen vastaan  [:-I], kun yleensä morsiamella valkoista  [:-I] :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 23.07.08 - klo:12:41 »

Kaijan häihin kielto viininpunasesta pukeutumisesta. :-)) Vain morsian siis saapi olla viininpunasissa.

Mie missää mattorannassa ole. Pakkasin kamat kasaan ja sitte tuli lösähys ja äkkipyssäys. Täällä on +24, sekös se lösähyksen aiheutti en tiiä. No onpahan kamat kasassa, kyllä ne kasassa pysyy ja onhan tässä näitä joulunaluspäiviä. [:-DD] (Tuo on semmonen lentävä lause miun perhepiirissäin...)

Jaa-a, mitähän sitä viittis jaksaa...
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #36 : 23.07.08 - klo:12:41 »

Ja paras viimeksi: koko 36  :-))
Juu, kyllä huomaa, että Suomessa koot on hiukan erilaiset kuin noissa tuontivaatteissa. Yleensä XL-t-paidat ei sovi mun päälle.

Sulta on tainnut jäädä huomamatta että olet nykyään hoikka kuin pajunvitsa. [:-)]

Viininpunainen on hieno väri ja sopii sulle varmasti, sensijaan kauheaa mun mielestä olisi jos kertoisit löytäneesi valkoisen pitsiunelman huntuineen päivineen. [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 23.07.08 - klo:13:40 »

Viinipunaiselle täälläkin  [:5]  Hienostunut ja tyylikäs väri [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #38 : 23.07.08 - klo:14:17 »

Sadepäivän askartelua... kuvia, kuvia, ja taas vähän kuvia...huoh, jaa taas vähän kuvia  [:-DD].
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #39 : 23.07.08 - klo:14:23 »

Viininpunainen on hieno väri ja sopii sulle varmasti, sensijaan kauheaa mun mielestä olisi jos kertoisit löytäneesi valkoisen pitsiunelman huntuineen päivineen. [:-DD]

Tallinnassahan on ihan siinä sataman luona sellainen morsiushörhelöunelma-liike  [;-)]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 23.07.08 - klo:14:35 »

Pikakurkkaus pöntölle. Pitää kohta mennä ajamaan puita liiteriin (hus-hus, liiteriin siitä joka klapi  :-))). No, ehkei se ihan noin helposti käy.

Hienon värisen puvun Kaija on löytänyt, -ja halvalla   [:-)]. Eikös Ritva Falla suunnittele pukuja itsenäisyyspäivän vastaanotollekin?

Luen vielä muutaman viestin, mutta sitten on mentävä, tai minulle käypi samalla tavalla kuin Susulle, että huomaan istuvani tietsikan vieressä, vaikka pitäisi olla hommissa.

Hiukan huvitti nuo "harakankakarat"  :-))
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 23.07.08 - klo:14:44 »

+24,8 ja aurinko paistaa.
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #42 : 23.07.08 - klo:14:53 »

Moi. Ei täällä vaan mittään aurinkoa näy, se oiskin jo sellainen ihme, ettei uskos. No ei kyllä sadakaan, jippii (jostain se on riemuakin revittävä).
Onks muuten Jaska lähtenyt melomaan, vai muuten vaan huilailee? Toi Kaijan hamehan on varsinainen löytö! [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 23.07.08 - klo:15:55 »

Täällä kyllä on menny hiukan poskelleen tää päivä kun en sitten olekaan lähtenyt ulkoilemaan. Muutaman tunnin kuluttua menoa joten ei nyt enää oikein kerkiäkään. Mut huomenna sitten ulkoillaan jos vaan ilma sen suo [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 23.07.08 - klo:16:03 »

Mullakin aikas poskelleen kun en menny mattorantaan, toisaalta voi sinne mennä illemmallakin jos hurtsittaa. No ötöjahdissa just kävin pihalla. Ja pari koneellista pyykkiä pessy. Vau. [:-I] :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.156 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.