Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 24.7.2008 Torstai jo  (Luettu 1862 kertaa)

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #60 : 24.07.08 - klo:13:08 »

Noi "kelokehykset" on muuten tosiaan jännät, meillekin kävis sellaiset. Heleppo kait nuo ois tehä itekin. [:-I]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #61 : 24.07.08 - klo:13:10 »



Niin se oli meijän taideyhistyksen näyttelystä... navetan seinästä kehui tehneensä ne kehykset. Hienoja minustakin, ei lasia kun öljymaalauksia.

Juu huomasin, siis maalauksia [:-)] Kaiketi sitä on ne kahvit ja sitten...........ulos [:-)]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 779
  • Itä-Uusimaa
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #62 : 24.07.08 - klo:13:10 »

Mä tosissani vihaan P A A R M O J A  [:29]

TOTT  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 384
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #63 : 24.07.08 - klo:13:23 »

Mä tosissani vihaan P A A R M O J A  [:29]

TOTT  :-))

Pääsikö haukkaamaan?  [:67]

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #64 : 24.07.08 - klo:13:29 »

Mä tosissani vihaan P A A R M O J A  [:29]

TOTT  :-))

Pääsikö haukkaamaan?  [:67]


AUTS!   :-))


Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #65 : 24.07.08 - klo:13:39 »

Mä tosissani vihaan P A A R M O J A  [:29]

TOTT  :-))

Niin muuten minäkin. [:-//] Raivostuttavaa kun ne tulee pään päälle pörräämään ympyrää eikä ole moksiskaan vaikka huitoo kaksin käsin kuin tuulimylly. [:-/] Viime viikonloppuna yksi paarma (Repe sanoo sitä tuppipaarmaksi mutta ei taida olla sen virallinen nimi) puraisi mua käden syrjästä ja vieläkin se kutisee. Eikä edes ehtinyt kunnolla jurskauttaa kun jo sain sen tapettua.
Kerran mua puraisi joku iso hevospaarma nilkasta akillesjänteen kohdalta, veri vaan virtasi ja kohta ei saapas mahtunut jalkaan kun turposi niin mahdottomasti.
Ja sit ne kirjavat kolmiopaarmat, että osaa olla ärsyttäviä. Kaupungissa ei onneksi ole paarmoja mutta Pertunmaalla niiden syötäväksi kyllä joutuu helpostikin. Yäk!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #66 : 24.07.08 - klo:13:42 »

Kolmiopaarma on vissiin sokkopaarma ja Repen tuppipaarma on suppupaarma ja sitten on se iso hevospaarma. Jo on paarmaa kerrakseen. [:-//] :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 384
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #67 : 24.07.08 - klo:13:45 »

Mä tosissani vihaan P A A R M O J A  [:29]

TOTT  :-))

Pääsikö haukkaamaan?  [:67]


AUTS!   :-))




Mä tosissani vihaan P A A R M O J A  [:29]

TOTT  :-))

Niin muuten minäkin. [:-//] Raivostuttavaa kun ne tulee pään päälle pörräämään ympyrää eikä ole moksiskaan vaikka huitoo kaksin käsin kuin tuulimylly. [:-/] Viime viikonloppuna yksi paarma (Repe sanoo sitä tuppipaarmaksi mutta ei taida olla sen virallinen nimi) puraisi mua käden syrjästä ja vieläkin se kutisee. Eikä edes ehtinyt kunnolla jurskauttaa kun jo sain sen tapettua.
Kerran mua puraisi joku iso hevospaarma nilkasta akillesjänteen kohdalta, veri vaan virtasi ja kohta ei saapas mahtunut jalkaan kun turposi niin mahdottomasti.
Ja sit ne kirjavat kolmiopaarmat, että osaa olla ärsyttäviä. Kaupungissa ei onneksi ole paarmoja mutta Pertunmaalla niiden syötäväksi kyllä joutuu helpostikin. Yäk!


Eläinten ystävät!  [:-DD]

Mulle tuli kerran leipälautasen kokoinen turvonnut alue vatsanahkaan, kun paarma oli napsassut palasen  :-O

Lapissa yhtenä kesänä oli jänniä paarmoja, jotka hyökkäsivät lämpimän auton kimppuun.
Kun me pysähdyttiin jonnekin metsätaipaleelle tupakalle, niitä alkoi jo minuutin päästä hyökätä... Ja ne oli isoja  [:67]
Oliskohan jotain sokkopaarmoja?  [:-I]

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #68 : 24.07.08 - klo:13:46 »

Minni :-)), et oo ainoa! Mie, suuri eläinten ystävä, vihaan ja inhoan paarmoja ja itikoita. Inhoon niitä jopa koiran ja hevosten puolesta. Mut kun sit rupeen kattoo esmes itikkaa läheltä ja miettimään sen elämää, niin jos se on vaikka sisätiloissa, niin mun on otettava se lasiin ja vietävä se linnuille. [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 641
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #69 : 24.07.08 - klo:13:48 »

Tuttuja kaikki paarmat. Tuossa niitä kieppuu koko ajan ympärillä, kun puita kärrää. Yksi purikin, mutta minulle eivät aiheuta mitään turvotuksia---onneksi.

Sus, Tainasta ja koirista oli niin pieni vilahdus, että ei edes meinannut huomata, ja kun huomasi, niin olivat jo menneet.  :-))

Lisa, ihanaa, että Bruno toipuu hyvää vauhtia. Silityksiä hälle.

Minni, mistä olet saanut noin ihanaisen possukan?

-Jaa, että miksi en ole puita kärräämässä, no, tuli nälkä. Lämmitän eilisen kaalisopan ja menen sitten jatkamaan. Nurmikkokin pitäisi leikata.  Mitä jos ottaisi vaikka jostain kutun, eikö se leikkaisi tyynitarkasti?  [:-I]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 779
  • Itä-Uusimaa
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #70 : 24.07.08 - klo:13:51 »

Mä tosissani vihaan P A A R M O J A  [:29]

TOTT  :-))

Pääsikö haukkaamaan?  [:67]

Kahteen kertaan, purtiin selästä.  [HOT] Sitä on, ihmispolo, niin helppo saalis
ruohoa leikatessa. Ja sitten kun ne  pirulaiset hyökkää vielä epäreilusti selän takaa  [:´((] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 779
  • Itä-Uusimaa
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #71 : 24.07.08 - klo:13:54 »

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 641
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #72 : 24.07.08 - klo:13:58 »

Pitääpä tutustua paremmalla ajalla. Kiitos linkistä  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 641
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #73 : 24.07.08 - klo:14:03 »

Syömään ja takaisin töihin  [:-)]
Kirjattu

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: 24.7.2008 Torstai jo
« Vastaus #74 : 24.07.08 - klo:14:47 »

Iltapäivää [:-)]

Osanottoni Pihis, paarma puri muakin viime perjantaina rantasaunalle mentäessä [:-/] Sain heti  hydrokortisonia, mikä auttoi, koska purema ei tulehtunut, kiitos Töyhtis [KIPPIS]

Olen niin TÖTT etten tiiä mitä tarkoittaa TOTT [:-I]

Sit kauheempi juttu. Toissapäivänä hammaslääkärissä olin tukehtua [:67]

 Hammaskalustosta otettiin "kipsivalut". Suuhun pannaan lusikaksi nimetty vehje täynnä violetin väristä mentolilta maistuvaa töhnää. Alaosastossa kaik menikin ok. Ajattelin jo, et hyvinhän tää skulaa.

 Vaan annas kun oli yläosaston vuoro, jo alkoi töhnää valua nieluun! Aloin kakomaan ja lekuri huutaa; pyöritä nilk
koja, hengitä nenän kautta! Ei auttanut, tarrasin lekurin käteen ja olin varma että tukehdun  [?]

 Viimein se otti sen lusikan töhnineen pois kun mulla pullistui jo silmät päästä. Kakomiseni jatkui yhtämittaa kymmenisen minsaa ja vielä kotonakin. Kurkunpää oli toista päivää ärtynyt ja kipee [:-/]

Onkos vastaavia kokemuksia pönttöläisillä [:-I]

Kyseessä on suositeltu erikoishammaslääkäri.

Mun mielestä lekurin olis pitänyt ottaa kakomisen alettua pois se hökötin suusta ja vähentää sitä massaa! Niin tekivät aikoja sitten, kun siltoja varten oli sama toimenpide!
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.293 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.