Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: KESKIVIIKKO 30.7.2008  (Luettu 908 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #30 : 30.07.08 - klo:13:39 »

Ihan kohta kello on 14 ja mä pääsen kotiin. Tai ainakin pois töistä.  [:-)]
Kaikenlaista asiaa on taas matkalla hoidettavana.  [:-I]

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #31 : 30.07.08 - klo:13:46 »

Kaarin, ihanaa kun oot palautunut tänne pöntölle!  [:-)] Sattukohan sulla tuossa uroskultipuppelissa yhen kirjaimen kirotusvire???   [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Sen koneen tekstin voit suurentaa ainakin jonkin verran kun valitset yläpalkista NÄYTÄ. Sieltä TEKSTIN KOKO.  Siitä voit valita kohdan SUUREMPI tai SUURIN.

Tai sitten ihan tekstikohtaisesti sillä Jarmon konstilla. Eli CONTROL-NAPPULA ALAS JA SAMALLA PYÖRITÄT HIIREN KESKINAPULAA, NIIN TEKSTI SUURENEE TOISEEN SUUNTAAN JA PIENENEE TOISEEN SUUNTAAN. Helpottaa se ainakin pikkusen, toivottavasti. 

[:44] Halauksia  [:30] ja Pyrynpusuja  [:31]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #32 : 30.07.08 - klo:13:49 »

Tässä vaan sisällä kökötellään, vaakasuoraan tekisi mieli, mutta silloin alkaa ainakin yskittää ja yhtään ei vielä irtoa, menee hengenvedoksi. Olen koittanut litkiä nesteitä ja sitten käy näin, varsinkin jos yskii...

Nyt on vessaan päästä pakko,
muuten räjähtääpi rakko,
pissirakko.
Yksi on varma ja vissi,
minulta pääseepi pissi,
pääseepi pissi.

-Kirjasta Uppo-Nallen kootut runot, Uponneen kansan lauluja-
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #33 : 30.07.08 - klo:14:04 »

Tässä vaan sisällä kökötellään, vaakasuoraan tekisi mieli, mutta silloin alkaa ainakin yskittää ja yhtään ei vielä irtoa, menee hengenvedoksi. Olen koittanut litkiä nesteitä ja sitten käy näin, varsinkin jos yskii...

Nyt on vessaan päästä pakko,
muuten räjähtääpi rakko,
pissirakko.
Yksi on varma ja vissi,
minulta pääseepi pissi,
pääseepi pissi.

-Kirjasta Uppo-Nallen kootut runot, Uponneen kansan lauluja-

 [:-DD] [:-DD] [:-DD] Anteeksi...ei tietty saisi nauraa, mutta hieman hymyilytti.
Aikoinani luin vissiin kaikki Uppo-Nallekirjat ja tyttärellä taitaa ne olla vieläkin tallessa. Tykkäsin kovasti Uppiksen huumorista  :-))

Parempaa oloa sinulle Iipa  [:30]

Kaarinille tervetuloa takaisin  :-))
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #34 : 30.07.08 - klo:14:15 »

Tässä vaan sisällä kökötellään, vaakasuoraan tekisi mieli, mutta silloin alkaa ainakin yskittää ja yhtään ei vielä irtoa, menee hengenvedoksi. Olen koittanut litkiä nesteitä ja sitten käy näin, varsinkin jos yskii...

Nyt on vessaan päästä pakko,
muuten räjähtääpi rakko,
pissirakko.
Yksi on varma ja vissi,
minulta pääseepi pissi,
pääseepi pissi.

-Kirjasta Uppo-Nallen kootut runot, Uponneen kansan lauluja-

 [:-DD] [:-DD] [:-DD] Anteeksi...ei tietty saisi nauraa, mutta hieman hymyilytti.
Aikoinani luin vissiin kaikki Uppo-Nallekirjat ja tyttärellä taitaa ne olla vieläkin tallessa. Tykkäsin kovasti Uppiksen huumorista  :-))

Parempaa oloa sinulle Iipa  [:30]

Kaarinille tervetuloa takaisin  :-))

Mua ainaskii naurattaa silloin .... kun ei yskitä... silloin vielä lisäksi pissittää...
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #35 : 30.07.08 - klo:14:45 »

Heipat täältäki.
Putkiremonttifirman kesälomat on näämmä ohi. Jyräävät ja melskaavat tos viereises rapus.
Se tietää mullen tukalia aikoja, eikä me kauan, kunne tulee mellastaa tänne.
Hassu juttuu muuten, mun tekee kauheen pahaa, ku kattelen tota touhua. Niillon siirtolava tos pihal ja ne paiskoo sinne ihmisten vessanpyttyjä ja pesulavuaarei sälväks. Siis ihan siistei ja ehjiä. Ja surku mun tulee tota tänki rapun asukasta, ku uusi koko kylpyhuoneesa pari vuotta sitte, ja se ei meinaa tossa hommassa mitää. Sinne menee koko kylppis ja taas laitetaa uutta. Kyl rahaa palaa, voe voe sentää!   :-O
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #36 : 30.07.08 - klo:15:21 »

Kierrätyskeskukseen oli raahattu pilvinpimein lavuaareja ja vessanpönttöjä, taitaa nekin menää säläksi  [?]
 
Oon tosi kyllääntynyt kertakaikkiaan noihin pintoihin, tänään se on ollut kuin tervanjuontia, kertakaikkiaan saamaton olo.
Huomenna otan luppopäivän ja menen Pyhän Laurin kirkkoon   [:40]
Päivämusiikki: FRIGG- virtuoosiviulismia maailmanmusiikin huipulta
        Tulkaahan kuuntelemaan  [:59]


Nyt lähden heinän hakuun Venni-kanille, omat heinät ihan kuivia.
Saakohan ojanpielistä nyhtää muutaman korren   [:-I]   [:42]
« Viimeksi muokattu: 30.07.08 - klo:15:53 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #37 : 30.07.08 - klo:15:24 »

Hyvää Päivää! [:-)] [:-)] [:-)]

Ulkona aurinko paistaa kirkkaasti ja kuumasti, lämpöä ulkona on +22 astetta. Tuulee sillointällöin.

Vähän aikaa sitten tuli pihaan talitalitiaispoikue. Nyt ne on taas hävinneet. Kotiuduin reissusta siinä klo 13 aikaan. Koulun alkuun on harmillisen vähän aikaa, viikko. [:-(]
Hyvää keskiviikkoa kaikille! [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #38 : 30.07.08 - klo:15:53 »

Heipat täältäki.
Putkiremonttifirman kesälomat on näämmä ohi. Jyräävät ja melskaavat tos viereises rapus.
Se tietää mullen tukalia aikoja, eikä me kauan, kunne tulee mellastaa tänne.
Hassu juttuu muuten, mun tekee kauheen pahaa, ku kattelen tota touhua. Niillon siirtolava tos pihal ja ne paiskoo sinne ihmisten vessanpyttyjä ja pesulavuaarei sälväks. Siis ihan siistei ja ehjiä. Ja surku mun tulee tota tänki rapun asukasta, ku uusi koko kylpyhuoneesa pari vuotta sitte, ja se ei meinaa tossa hommassa mitää. Sinne menee koko kylppis ja taas laitetaa uutta. Kyl rahaa palaa, voe voe sentää!   :-O

Maailma on täynnä hyvää kamaa ja uutta vaan laitetaan, niin se on valitettavasti. Mulle isäntä sanoo, että oon "pimee", mua kiinnostaa kaikki ruosteinen. Naapurin rapun alta löysin iiihanan ruosteisen kynttilälyhdyn. Viikonvaihteessa oltiin paikassa missä oli ihana kasa vanhaa virttynyttä lautaa, mut en saanu roudata sitä asuntovaunuun ja meille. Nyt pitäisi löytää muutama ruostunut naula, ne taitaa löytyä naapurin setän tallista, kunhan tästä kuntoudun.  [NUT]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #39 : 30.07.08 - klo:16:11 »

Kyllä minäkin kaiken ruosteisen vielä ymmärrän, mutta että ottaisin käytetyn vessanpytyn... [:67]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #40 : 30.07.08 - klo:16:38 »

Olikos se Madonna vai kukas se oli, jonka korkea-arvoiselle pyllylle piti joka keikkapaikalla olla korkkaamaton vessanpytty???  [:-DD] Semmosen kerrankäytetyn vois vaikka pannakin kierrätykseen. Tietysti suuresta rahasta...  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #41 : 30.07.08 - klo:16:52 »

Tuli haettua kirjastosta vino pino kirjoja, suurin osa opinnäytettä varten  materiaalia.
Opinnäyte on taas vähän edennyt tänään, kyllä se siitä! Joskus....  [:-P] [KIPPIS]

Kohta lähdetään puupäiden kanssa Vermoon. Löysin Tiimarista kätevän taskukokoisen vesipyssyn,
jonka voi ottaa lenkille mukaan. Sillä sitten ampua täräytän puupäitä kun rähjäävät vastaantulevalle
tai kiskovat hysteerisesti narussa tai yrittävät lähteä pupujahtiin.  [:-I] :-))
Pyssyn väri on oranssi, eli en ole ehkä kuitenkaan hirmusen pelottava muiden ulkoilijoiden mielestä.

Fillarikorissa mulla on pyöränpumppu jolla voin huitasta pelottavia ihmisiä. Mietin vaan että kun en tiedä
osunko, niin pitäisikö sitä alkaa harjoitella?  :-O
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #42 : 30.07.08 - klo:17:32 »

Aika pitkään vierähti kotimatkassa tänäänkin, mutta nyt on kaasupullo täytetty ja kukkakimppu tilattu jne jne.
Väsyttää ihan älyttömästi ja tunnin päästä tulee Pasi ja tarvii apua kattolistojen kanssa  [:-(]
Kaiken lisäksi mun pitää henkisesti varautua siihen, että tulee häly lähteä tuntia paria aiemmin töihin aamuyöstä. Täytyy pitää peukkuja, että yövuorolaisen selkä kestää vielä muutaman yön  [:5]

Syyslomaa odotellen  [:-)]

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #43 : 30.07.08 - klo:17:36 »

Kotona  [:-)] kauppakierroksen jälkeen ja aurinko ihanasti ulkona paistaa ja aika lämmintä 21,9 astetta.

Monenlaista hauskaa jutustelua ollut pönttöläisillä päivän aikana  :-))   kiva kun Kaarinkin on pöntöllä piipahtanut  [:-)] [:-)]

Kirjattu

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: KESKIVIIKKO 30.7.2008
« Vastaus #44 : 30.07.08 - klo:18:05 »

Helteistä heinäkuun loppua jykylästä  [KIPPIS]
Mittarissa + 25 varjossa........
Tyttären kämpän remontti pulkassa ja viimeiset kamat roudattu tänään sisään, enää entisen siivous ja sitten voikin huokaista...

Huomenna ei enää ole kiire vaan voi nauttia puutarhassa istuskelusta [8-)]
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -
 

Sivu luotiin 0.331 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.