Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.8.2008.Lauantai  (Luettu 1887 kertaa)

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #15 : 02.08.08 - klo:07:49 »


Huomenta ja hyvää lauantaita!
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #16 : 02.08.08 - klo:08:16 »

Huomenta ja lauantaita koleasta Pohjolasta!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #17 : 02.08.08 - klo:08:25 »

Huomenta kaikille!  [:-)]
Olisihan uni vielä maittanut, mutta mä ajattelin nousta, että ehdin hiukan pönttöillä ennen kuin Pasi herää ja aletaan tehdä jotain hyödyllistä.
Remppa on oikeastaan aika hyvässä mallissa. Hiukan silikonia sinne tänne ja se on sitten vissiin siinä. "Tiinan ja Repen huonetta", siis vierashuonetta, ei olla vielä edes aloitettu, mutta se saa nyt jäädä odottamaan parempaa aikaa.  [:-)]

Eli nyt sitten pitäisi vaan raivata kaikki työkalut ja kompressorit sun muut pois kuleksimasta. Uskokaa vaan, sitä sälää on paljon  [NUT] Ja muutenkin täällä on melkoinen kaaos, kun kaikki kamat ei ole vielä löytänyt omaa paikkaansa.
Sitten pääseekin tekemään kivampia hommia, kuten ripustamaan tauluja seinille  :-))

Pasi on ollut ahkerana ja nyt meillä on takapihalla 5x8-metrisen telttakatoksen runko pystyssä. Tänään päästään laittamaan siihen kankaat. Vihkiminen on tarkoitus hoitaa siellä. Mä olen muuten melko varma, ettei me olla ensimmäiset, jotka vihitään trukinlavojen päällä  [:-DD]

Eilen mä ajelin töiden jälkeen Tikkurilan Teesiin ostamaan uutta kaasugrilliä (-20%, liike lopetetaan)
Siellä oli melkoisen tympääntynyt naismyyjä (no, kun työttömyys häämöttää viikon päästä, niin tympääntyminen on aika ymmärrettävää) joka arveli, että mä en saa grilliä nostettua autoon. No, kaikesta huolimatta mä päätin ostaa sen grillin. Jalustalaatikko oli kevyt, mutta kyllä meinasi tulla uskon puute, kun sitä "varsinaista" pahvilaatikkoa yritin kammeta matalan kärryn päältä autoon. Parkkihallissa oli mun lisäksi yksi nainen, jolla oli pitkä, musta samettihame. En viitsinyt mennä pyytämään apua, kun laatikko oli niin likainenkin.
Mutta lopulta laatikko sitten oli kyydissä. Takakonttiin ei sitten muuta sopinutkaan.
Mä tajusin vasta illalla kotona, että olisin voinut purkaa laatikon  [:65] ja ottaa ainakin painavat ritilät ja parilan pois sieltä...

Että tämmöisiä kuulumisia täältä tällä erää.
Nyt tupakalle ja sitten lukemaan, mitä kaikkea pöntöllä on tapahtunut eilen puolen päivän jälkeen...
Toivottavasti Pasi malttaisi vielä hetken nukkua  :-))

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #18 : 02.08.08 - klo:08:27 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Aurinkoisen Leppoista Lauantai Päivän  - Aamua  [:22] [:45] [:46]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

 [:45] [:46] [:43] [:44] [:43] [:46] [:45]
Kirjattu

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #19 : 02.08.08 - klo:08:41 »

Huomenia kaikille. Olen herännyt jo 5.30, jolloin ulkona oli 5 astetta lämmintä.
Siirsin eilen pasuunakukat huvimajaan lämpimämpään. Siellä on lämpöpuhallin, joka
toimii termostaatilla, joten ainakin vähän lämpimämpää on kukilla.

Tänä aamuna iski siivousvimma. Mieheni kuoli parisen vuotta sitten ja nyt vasta rupesin
selvittelemään ja lajittelemaan hänen lääkkeitään, jotka pitää viedä apteekkiin hävitettäväksi. Huh..huh...
onpa niitä melkoinen määrä. Siinä on toinenkin euro palanut....

Aurinko on noussut ja lämmittää kyllä ikkunan läpi, mutta ulkona on viileää.
Tinteille pitänee heittää pähkinärouhetta, sillä ne olivat eilen nyppineet kuistilla olevasta
tuolista pehmusteita, luultavasti protestina sille, että en muistanut heitä.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #20 : 02.08.08 - klo:08:43 »

Huomenia  [:-)]
Aurinkoinen ihanan kesäaamu, 12 lämpöä ja pikkulintujen visertelyä kuuluu ulkoa.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #21 : 02.08.08 - klo:08:45 »


Tänä aamuna iski siivousvimma. Mieheni kuoli parisen vuotta sitten ja nyt vasta rupesin
selvittelemään ja lajittelemaan hänen lääkkeitään, jotka pitää viedä apteekkiin hävitettäväksi.



Mulla on jo pari kuukautta  [:17] lojunut autossa vanhoja lääkkeitä, jotka pitäisi viedä apteekkiin.
Mulle selvisi vasta myöhemmin, että ne pitäisikin itse purkaa pakkauksista ja laittaa muovipusseihin. Ja sellaiseen hommaan en ole nyt jaksanut paneutua.  [:-I]

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #22 : 02.08.08 - klo:08:54 »

Aurinkoista aamua. Se ois tänään taas iltavuoro ja todennäköisesti aika kiireinen ilta edessä.  [:-I]
Taidetaan käydä poikien kanssa Hopoa moikkaamassa. Eilen ajoin vain 3 km kävelylenkin kun herra
on nakannut molemmat etukengät pois (balanssi siis kunnossa) ja paarmoja oli hirmuisesti.

Eilisestä asti pyörinyt mielessä jos kuitenkin kävisi leikkauttamassa irtopalat pois Hopon kintereistä.
Se vaan on hirmuisen kallis operaatio ja toipumisaika on melko pitkä, mutta sitten voisi olla varma
etteivät ne vaivaa. Nyt on sellainen epätietoisuus kun ei tiedä vaivaako vai ei  [?]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #23 : 02.08.08 - klo:09:21 »

Naapurissa taitaa olla emäntä ja lapset reissussa ja isännällä kavereita kylässä.
Illalla sieltä kuului kovaa kälkätystä ja sama meno jatkuu nyt. Varmaan lähtivät
baariin illlalla kun äänet loppuivat 23 aikaan, mutta nyt ne onnettomat on jo hereillä
ja jatkavat lystinpitoa  [NUT] [KIPPIS]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #24 : 02.08.08 - klo:09:22 »

Jos vaikka aamuteetä [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #25 : 02.08.08 - klo:09:23 »

Naapurissa taitaa olla emäntä ja lapset reissussa ja isännällä kavereita kylässä.
Illalla sieltä kuului kovaa kälkätystä ja sama meno jatkuu nyt. Varmaan lähtivät
baariin illlalla kun äänet loppuivat 23 aikaan, mutta nyt ne onnettomat on jo hereillä
ja jatkavat lystinpitoa  [NUT] [KIPPIS]

Voi kesäleski-ressukkaa  [:-DD]
On todella rankkaa, kun perhe lähtee lomille ja joutuu jäämään yksin kotiin  [:´((] [:´((] [:´((]

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #26 : 02.08.08 - klo:09:25 »

Jospa sitten pikkuhiljaa aamukupposelliset juomaan ja koirulin kanssa palloleikkeihin ja päivän pikkupuuhasteluihin,
ehkä tänään pitäisi työntää ruohonleikkuriakin ...


Leppoisaa kesä lauantaita kaikille.  [:-)] [:-)]                    [:45] [:9] [:45]
Kirjattu

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #27 : 02.08.08 - klo:09:38 »

Huomenta Oulusta!

aurinko paistelee, pilviäkin on liikkeellä, Lämpötila +12.... yö aika kolea..

Nyt sitten Ukkoset on koko maasta ohi, ainakin joksikin aikaa...
enpä nähnyt yhtään ukkosta, en ees jyrinää kuullut..


Mukavaa Lauantaita Kaikille!
 [:9] [:43] [:44] [:45]
Kirjattu
#Jani#

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #28 : 02.08.08 - klo:09:40 »

Heipparallaa! Mikähän minuun on iskenyt, kun nukuin melkein puoli yhdeksään. Normaalisti herään seitsemältä. Menin silti nukkumaankin vasta puoli kahden maissa, kun innostuin katselemaan iltalehden ja -sanomien uutisia ja videoita. Aika vierähti kuin siivillä.
Tänään pitäisi vähän siivoilla ja leikata nurmikkoa. Onneksi on luvattu vähän viileämpää. Helteestä en tykkää. Lämpimästä kylläkin.
Poteville toipumista ja kaikille hyvää lauantaipäivää!
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 2.8.2008.Lauantai
« Vastaus #29 : 02.08.08 - klo:09:50 »

No niin, kuvakisat on avattu ja mä olen saanut oman, rauhaisan aamupönttöilytuokioni ja muutaman kupillisen kahvia.  [:-)]
Nyt onkin kiva mennä aloittamaan päivän kotihommia!

Mukavaa, leppoisaa lauantaita teille kaikille!
 

Sivu luotiin 0.332 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.